אוף...מה יהיה? זה לא ניגמר

לין25

New member
אוף...מה יהיה? זה לא ניגמר

אין לי כבר כח. יום שישי התל"מ ואין שום סימן שיש לה כל כוונה לצאת... נמאס לי כבר
 

kukile

New member
מבינה ומזדהה למרות שיש לי עוד 20

יום עד לתל"מ שלי. אפילו הפקק הרירי עוד לא יצא לי. הלילה חלמתי שאני מתרכזת כדי שתהיה לי ירידת מים - ואפילו בחלום לא ירדו לי המים, רק התעוררתי עם צורך עז להשתין. גם את נפוחה מבצקות? התחלתי להתנפח לפני שבוע בערך - בשפתיים, בידיים ובכפות הרגליים.
 

לין25

New member
מה זה הפקק הזה בכלל....אני כל הזמן

אני כל מחפשת אותו שאני הולכת לשירותים. אין פקק ואין נעליים. גם אני הייתי בטוחה שהלילה יהיה משהו, ולא היה כלום, כמו תמיד לא ישנתי. אני לא נפוחה בכלל, אולי אם הייתי זה גם היה סימן...אבל שום דבר לא ברגליים לא בידיים לא בפנים. אין לי בעיה לנעול נעליים, אני הולכת קילומטרים ברגל ושום דבר לא מזיז לה. לא האמנתי שאני יגיע ל40 וממש נמאס לי.
 

hagaram

New member
אני מבינה ואני רק ב- 32 ../images/Emo3.gif

כבד לי, כואב לי, לוחץ לי נמאאאסססססס....... אנ מתה כבר לראות אותה, כולם מלחיצים אותי עם ההכנות, כן לקנות לפני, לא לקנות לפני אוףףףף, יש לי מועקקקההההההה וגם כולם נוסעים לסיני ומה זה בבבאאאאאאאאאאא ליייייייייייייי
 

נועה ו

New member
הגר , אל תלחיצי....../images/Emo5.gif

אני רק בשבוע 20 ויש לי עוד את כל הקיץ לעבור ...כשהבטן תתפח ותתפח ויחד איתה אני אתפח...ויכאב לי וילחץ לי ועוד בשיא החום !
 

hagaram

New member
צטערת...... אני ביום כזה היום

יש לי מועקה שנובעת מכבדות פיזית ונפשית........ תמיד הריון נראה לי כמו משהו כל כך כייפי ועכשיו אין גבול לקיטוריי...........
 
את מזכירה לי נשכחות ../images/Emo8.gif

החזרת אותי 4 שנים אחורה: ארבעה ימים אחרי התל"מ , אין שום סימן ולו הקלוש ביותר ללידה המתקרבת. יצאתי לצעוד קצת וירד עליי גשם, חזרתי הביתה וישבתי על הספה ובכיתי כל הערב. אמרתי לבנזוגי שאני אהיה בהריון לנצח! ולמחרת , לפנות בוקר, סתם כך , החלו צירים. אז יקירתי תתעודדי. לא תמיד יש סימנים מוקדמים שמשהו הולך לקרות. זה יכול להיות מאוד פתאומי ולקרות כל רגע.
 
גם אני איתכם, אבל לא לחוצה

אני בכייף בבית. עוד 10 ימים לתל"מ. פתאום יש לי עוד הרבה תוכניות לפני הלידה ואני רוצה להספיק הכל. אז יוצא שהשבוע לא מתאים לי ללדת.... אני מקווה שזה יהיה מיום שני הבא והלאה.... אין שום סימן לפני שזה מתחיל אז שום דבר לא אומר כלום. פתאום מתחילים צירים או פתאום יש ירידת מים וזהו, בלי "אזהרות". לי לא נפל הפקק הרירי בליד הקודמת, פקעו לי את המים בצורה יזומה בחדר לידה אחרי שהפתיחה היתה מאד מתקדמת ללא ירידת מים. אז גם זה לא אומר כלום.
 

Tal223

New member
אוי איך אני מבינה אותך...

אני סוגרת בדיוק היום שבוע 37, כלומר יש לי עוד שלושה שבועות לתל"מ ולמעשה עוד שבועיים עד שיעשו לי זרוז (כי יש לי סכרת הריונית עם אינסולין, אז לא מחכים מעבר לשבוע 39). כל הזמן יש לי צירים, ממש כמה צירים בשעה, וזה לא מתפתח לשום דבר... אני נפוחה כמו בלון, לא יכולה לנעול שום נעל, לא יכולה לשים טבעות/שעון על הידיים, וגם הפרצוף שלי נראה "מבושל" כדברי כל הפולניות בסביבה. אבל כלום לא עוזר, הגברת מחכה כנראה לפיטוצין כדי לצאת. אני החלטתי לסמן לה שהגיע הזמן, ולכן מבחינתי הכל מוכן: כל דברי התינוק מכובסים ומקופלים יפה בשידה, הזמנת הלידה בוצעה, התיק ארוז כבר מלפני 3 שבועות, התחפושות לאחים הגדולים מוכנות וגם משלוחי המנות, ואתמול בערב הגעתי לשיא ההכנות: גילחתי את הרגליים! אל תראו את זה ככה, מדובר במבצע לוגיסטי מסובך ביותר שלא ביצעתי כבר כמה שבועות טובים, ואתמול החלטתי שזה יהיה מבחינת העוברית שלי הסימן החד משמעי שהגיע הזמן לצאת (כי אין שום סיכוי שאצליח לעשות את זה שוב לפני הלידה...) אבל נראה לכם שזה אכפת לה? שהיא הבינה את המסר? גורנישט!
 

bubiky

New member
../images/Emo13.gifגם אני עוד 3 שבועות פחות יום|המן

וגם אני קצת חסרת סבלנות אבל משננת לעצמי כל הזמן להעביר את הזמן שנשאר בכייף כי אחר כך יהיה קשה קשה... אני אגב לא מצליחה לחשוב על כלום, במקום לעבוד על התיזה שלי במעט זמן שנשאר לי אני פשוט מורחת את הזמן ולא עושה כלום מלבד לתכנן ולחשוב ולדמיין איך זה יהיה..
 
גם אני ניסיתי את ה"להתכונן"...

אני מוכנה לגמרי, כולל שתי תרגולות של אשפוז בבית חולים והסקת מסקנות נדרשות לגבי התיק, הסידור לילדה וכדומה (בעלי עשה תחקיר כמו מבצע צבאי, עשה לי "מסדר פאקים") ואני מקווה שבפעם הבאה (והאחרונה אני מקווה) נהיה ממש מתוקתקים. אבל גם שלי לא עושה סימנים של לצאת לפני הזמן, אז למדתי להנות ממה שטוב בזה. אני חושבת שזה אפשרי יותר בלידה שניה, בראשונה הייתי ממש פקעת עצבים מהלכת (בכבדות)
 

mishmish25

New member
../images/Emo24.gif תני צ'אנס היא עוד תפתיע

אותך!
טו את תשמעי צלצול פעמון עדין ותדעי שהבובה שלך WELL DONE ומוכנה לצאת מהתנור... עוד קצת סבלנות והכל יהיה בסדר... מחזיקה לך
שבקרוב תחזיקי
ביד...
 

tami_c

New member
נסי סקס .. סקס .. ועוד קצת סקס

אני בשבוע 30 וכבר מנסה את שיטת הסקס .. אולי יעזור ונלד קצת מוקדם ..
 

mishmish25

New member
אני מבינה שמצאת תירוץ טוב לסקס?!

תחכי לתורך כמו ילדה טובה ולא להידחף... יש לך עוד קצת זמן בישול לא להלחיץ אותו...
 
ולי שישי הבא התלמ ואין שום סימן

ללידה המתקרבת לא פקק רירי ולא כלום אז אני יכולה להזדהות
 
למעלה