אוף.... הצלחתי להגיע. לפלסרני``ק
שומע אחי בקיצור לא יודע מה קרה, האיי.סיי השתלט לי על המחשב הוא לא נתן לי להגיע לשום אתר, כל אתר שהייתי נכנס אליו היה הופך מיידית לאתר הבית של איי.סי. ועזוב שאני סוגר את החלון שלו ובאים לי 4 אחרים. בקיצור מחקתי את זה ואני מקווה שזה הכצליח. בכל מקרה ראיתי שגם האודיגו באנגלית (או שאני טועה), ואם כן תקן אותי ותגיד לי מאיפה להוריד את זה. תודה. ומי שחלם גבעתי התעורר בבום סוף הדרך!
שומע אחי בקיצור לא יודע מה קרה, האיי.סיי השתלט לי על המחשב הוא לא נתן לי להגיע לשום אתר, כל אתר שהייתי נכנס אליו היה הופך מיידית לאתר הבית של איי.סי. ועזוב שאני סוגר את החלון שלו ובאים לי 4 אחרים. בקיצור מחקתי את זה ואני מקווה שזה הכצליח. בכל מקרה ראיתי שגם האודיגו באנגלית (או שאני טועה), ואם כן תקן אותי ותגיד לי מאיפה להוריד את זה. תודה. ומי שחלם גבעתי התעורר בבום סוף הדרך!