אוף.... הצלחתי להגיע. לפלסרני``ק

חופשי

New member
אוף.... הצלחתי להגיע. לפלסרני``ק

שומע אחי בקיצור לא יודע מה קרה, האיי.סיי השתלט לי על המחשב הוא לא נתן לי להגיע לשום אתר, כל אתר שהייתי נכנס אליו היה הופך מיידית לאתר הבית של איי.סי. ועזוב שאני סוגר את החלון שלו ובאים לי 4 אחרים. בקיצור מחקתי את זה ואני מקווה שזה הכצליח. בכל מקרה ראיתי שגם האודיגו באנגלית (או שאני טועה), ואם כן תקן אותי ותגיד לי מאיפה להוריד את זה. תודה. ומי שחלם גבעתי התעורר בבום סוף הדרך!
 

חופשי

New member
צריך תשובה דחוף אחי

ואם כבר במחשבים עסקינן מכיר אולי אתר שניתן להוריד ממנו שירים עבריים, כמו למשל הדיסק של אייל גולן, שלומי שבת וכו`????????????
 
איזה לחוווווץ :-()

הקיצר, אחי אודיגו זה בעברית כנס לאתר של walla www.walla.co.il כתוב לך למעלה בקטן בצבע שחור מודגש דואר , קהילה , שירותים.. בשורנ של הקהילה כתוב אודיגו באדום תכנס לשם אחי ויש לך אודיגו
 
למעלה