אוף אין לי כוח כבר

אוף אין לי כוח כבר

דייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי די לשגע אותי! די!!!!!!!!!!!
 
המשך

אולי כדאי שאני אפסיק לקוות כי ככה אני אפסיק לגלות שמה שקורה זאת אשלייה ולא יכאב לי עם הנעיצות של הסכין הזאת כל פעם מחדש. כמה פעמים אפשר להתאכזב?
 

A GIFT OF LOVE

New member
היי מורוש,

קודם כל קבלי
. אני מקווה שאת מרגישה קצת יותר טוב.
"אולי כדאי שאני אפסיק לקוות כי ככה אני אפסיק לגלות שמה שקורה זאת אשלייה ולא יכאב לי עם הנעיצות של הסכין הזאת כל פעם מחדש".... יקירתי, הרעיון של התקווה שהיא לעולם לא מפסיקה. שלמרות ודווקא במצבים הכי קשים שבחיים שלנו אנחנו ממשיכים לקוות שיהיה טוב. תקווה לעולם לא נגמרת.... קראתי איפשהו, שם, במילים, אכזבה... כזאת, צורבת, דוקרת כמו אלפי סיכות... אני לא יודעת מה אכזב אותך אבל כן מכירה את התחושה, את התסכול העמוק. אני חושבת שכאן, יש הבדל דק אך משמעותי בין לצפות ללקוות. כשאת מצפה ממישהו את יכולה להתאכזב בקלות אמר מי שאמר "כגודל הצפיות כך גודל האכזבות"... [וגם היה מי שאמר ש"ציפיות נועדו לכריות"
] אבל כשאת מקווה את פשוט ממשיכה לקוות גם כשלא מתממש. מקווה שהבנת. ואת יודעת, אל תפסיקי לקוות! מחר תזרח השמש אל עולם יפה יותר ואנחנו עוד נבוא אליו יותר לא נוותר מחר תזרח השמש אל עולם של אהבה במקום אשר אליו נלך עוד יש לנו תקווה [מחר תזרח השמש/דונטלה]
יהיה טוב יקירה!
 
לצפות זה מבן אדם?

בכל מקרה,כשמתחיל משהו טוב ואז נפסק זה מעצבן, כי לא ביקשתי ארמונות ,ביקשתי משהו קטן וכשאלוהים כל פעם מביא לי דברים ופתאום הם נעלמים במין מוזרות כזאת זה מעצבן. למה זה תמיד קורה לי? למה החיים שלי חייבים להיות מלאים באירוניות? זה כאילו שהוא מראה לי את המשהו היחידי שאני רוצה בחיים שלי,ואז עושה לי נענע בננה לא תקבלי ולוקח אותו בחזרה. למה תמיד אלוהים דוחף לי דברים שאין לי מול העיניים ומדגיש אותם? הוא יביא לי אמא וילדה שלאמא יקראו בשם של אמא שלי. ויביא לי עוד מלא מקרים כאלה שאני מעדיפה לא כתוב כאן. גם ככה השמות האלה לא הכי נפוצים,אז נגיד שקרה והיה צירוף מקרים(קורה..) אבל מרוב כל הצירופי מקרים האלה אני כבר לא יכולה שלא להבין שאלוהים שונא אותי. וזה לא כמו סיכות ,זה יותר כמו סכין קצבים שכל פעם נכנסת ויוצאת וחותכת אותי מבפנים. כולי מצולקת מבפנים.
 

A GIFT OF LOVE

New member
היי שוב,

אני יכולה להגיב לך על ההודעה הזאת מגילות. יכולה לומר לך שהכל תלוי בנקודת המבט, יכולה לומר לך שאנחנו בוחרים מה לראות, יכולה לומר לך שהאלוקים אוהב את כל ברואיו, יכולה לומר לך שלא הכל אנחנו מבינים ויכולים להבין, אבל אני לא אומרת כלום... אולי בגלל שאני מרגישה שאת מרגישה שאני מתקיפה אותך ואני לא רוצה שתרגישי ככה. אני סך הכל נותנת לך עוד נקודת מבט שלי ואני לא, איך לומר... לא נותנת מוסר או משהו כזה... ובקשר ללצפות זה לא רק מבן אדם זה מכל דבר שהו פשוט היה נשמע מההודעה שזה בן אדם שאיכזב... "הוא יביא לי אמא וילדה שלאמא יקראו בשם של אמא שלי"... אמא וילדה... תמיד שאני רואה את האם והבת, אלא, המושלמות בעיניי, אני מתמלאת בקינאה ומרגישה איך שהחסר מתעצם... אני חושבת שאני מבינה על מה את מדברת.
 
את לא מתקיפה אותי!

מה קשור להתקפה? :-\ בכל מקרה, זה הרבה מקרים כאלה,שהלב נשבר לי ומתפורר לחתיכות
 

אביתר28

New member
אני ממש אוהב את התגובות שלך...

את מחזקת ומעודדת אותי כול פעם מחדש!
 
למעלה