אוףף ה'..:(

Mmmbop1

New member
אוףף ה'..:(

עד לפני חודש וחצי היה לי חבר, היינו ביחד 7 חודשים, והקשר שלנו היה חזק מאוד, ונפשי מאוד... מה שכן, שהיו לנו המון ריבים, היינו רבים יחסית הרבה, ואז משלימים והכל כאילו בסדר...לפני חודש וחצי הוא החליט לקחת הפסקה או להיפרד, איך שלא תקראו לזה. לקחתי את זה קשה מאוד...המשכנו להיפגש ולהתנהג אחד עם השני כמו חברים אתם יודעים...נשיקות, חיבוקים, שיחות טלפון, פגישות, להיות יחד בהפסקות...הכל כרגיל, רק שאנחנו לא נחשבים ביחד... (גם לא נפגשנו עם אנשים אחרים. גם מרצון וגם לא מרצון.) (הוא ניפרד מהסיבה שהוא משתגע בקשר הזה, בגלל שפעם אני לא רציתי אותו). השבוע, היה איזה ריב גדול שאני יצאתי ממש לא בסדר, והוא לקח את זה נורא קשה, גם בגלל שהייתי מגעילה וגם בגלל שלקח לי זמן להתנצל, וניתק איתי את הקשר...בצורה מגעילה ודוחה, וידעתי שהוא לא מתכוון לזה...הוא ניסה מאוד להיות מגעיל ומצד שני היה נחמד... אני ביקשתי ממנו סליחה וניסיתי כמה שיותר להראות חרא, אבל הוא ניסה להמשיך...בכל מקרה, אתמול הוא שוב כעס על משהו ודיבר מגעיל, רק שהיום קבענו פגישה והוא בא והתנצל וחיבק אותי, רק שמבחינתי זה היה מאוחר מידי, היו לי 4 ימים נוראים של בכי וסבל נוראיים, והרגשתי צורך רב לכעוס ולצעוק... מה עוד שבאיזה שהוא שלב כאילו זרקתי את המכתבים שהוא כתב לי וביקשתי ממנו ללכת, והכל בגלל מה שעבר עליי בימים האחרונים בגללו. בכל מקרה, הוא ניפגע ולקח את זה קשה, ועכשיו הוא ניתק איתי את הקשר, אבל בצורה יפה, אמר לי שהוא אוהב אותי אבל שאעזוב אותו...כל כך בכיתי... כאילו, אם רק הייתי סותמת את הפה ונותן לו להתנצל היינו עכשיו כמו תמיד, כמו שלא היה לנו בעיה שנהיה... אני מרגישה כל כך חרא \= אני כל כך אוהבת אותו שזה מטורף...הוא אמר לי עכשיו שאין לו בעיה שאשלח לו הודעות...אבל \= אוף.... מה לעשות? לתת לו ללכת? לעזוב אותו כפי שהוא ביקש? (בניתוק הקשר של יום רביעי הוא אמר שזה היה סתם, והוא לא באמת התכוון, רק שאני אבין את הטעות שלי...). או שאני לא צריכה להרפות אם אנחנו אוהבים? זה כל כך מעצבן אותי המצב שנוצר. אני לא יכולה לא לדבר איתו, ולא להיות איתו, והמחשבה שרק אם הייתי סותמת את הפה ומשאירה את המכתבים במגירה ולא צועקת הייתי איתו עכשיו... כשהוא הלך הוא בכה ואמר שהניתוק קשר זה בגלל שקרעתי את המכתבים. אני לא יודעת מה לעשות...מרגיש לי כל כך רע ומגעיל :( הוא כל כך ניפגע ולקח את זה כל כך קשה...ולא התכוונתי שזה ילך לכיוון כזה, רק רציתי להראות לו שזה הכי לא בסדר לעשות את זה לבן אדם, וכמה ניפגעתי, לא התכוונתי להביא את זה למצב שהוא רוצה ללכת ממני בכזה תוקף, ולא רוצה איתי קשר... סליחה על החפירה והמון המון תודה.
 

M m m B o p

New member
אני חושבת

אני חושבת שאת פוגעת בו המון, אם במכוון או אם לא במכוון.. אני חושבת שאת צריכה להתחיל לשים לב מה את עושה, ולהתחיל לשלוט על עצמך כי כפי שבטח שמת לב, לכל דבר שאת עושה יש משקל ויש לזה השלכות. אני מניחה שאם היית יכולה לחזור אחורה היית מוותרת על ההתפרצויות הבכי,הזעם והכעס שלך כלפייו, כי זה בעצם לא שווה את זה. את יכולה להתפרק, וזה הגיוני וזה נכון,אבל בטוב טעם.. אם את רוצה להתפרק מולו אז תדברי איתו,אבל בשלווה, אל תצעקי ואל תסחפי עם זה כי את זו שתתצטערי על זה אח"כ. כשיש חבר או מישהו חשוב בחיים צריך לחשוב הרבה לפני כל צעד שעושים, כדי לא להתחרט על זה אח"כ,כדי לא להרוס את הקיים. השאלה שלך אני מניחה, היא האם לנסות שוב או לסגת אחורה ולוותר. אין לי תשובה חד משמעית בשבילך כי אני לא מכירה גם את הצד של הבחור. אני חושבת שאת צריכה לנסות לחשוב עם עצמך,בשקט,בשלווה.. האם תוכלו להגיע לאיזשהי פשרה ביניכם, אם את מרגישה שאולי תצטערי על כך שלא עשית כלום עוד כמה זמן, אז אולי תנסי עוד פעם אחת,אבל תבהירי לו שאת מצטערת על כל מה שעשית ושתימנעי מלפגוע בו שוב, שתשלטי על מה שתעשי. לבחירתך, אני רק יכולה להגיד לך - שזה לא נגמר עד שזה לא נגמר.
גוד לאק.
 

Mmmbop1

New member
אוקי...

הקטע, שלא הייתה לי דרך אחרת מלבד זו, כי הוא לא הבין את הדיבורים שלי. אחרי שאני בוכה לו בטלפון כמה ימים והוא כדי להחזיר לי מדבר פעם מגעיל ופעם לא, כשאני רואה אותו- אני לא יכולה לעשות דבר אחר חוץ מלהתפרץ. אני בטוחה שאני אצטער, והצטערתי ואמרתי שלא אפגע יותר...\= אולי הוא היה עצבני מידי כדי להבין...אמר שהוא צריך להרגע. המון תודה=]
 

M m m B o p

New member
יש לנו כינויים דומים.

איזה שולט. בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה..
 
אני לא יודע בת כמה את

אבל אני מניח שאת יחסית בוגרת, תתחילי לקחת אחריות על המעשים שלך. מתנהגת דוחה לחבר שלך, כאילו הוא הזבל שלך? אל תתפלאי שהוא לא רוצה להיות איתך. אם תחליטי שבא לך להפסיק עם משחקי האגו ועם ההתנהגות המגעילה (אבל באמת תחליטי, לא סתם להגיד לעצמך ולהמשיך עם זה), תגידי לו את זה, והכל יסתדר. פשוט מאד.
 
../images/Emo221.gif תראי אין דרך עדינה יותר..

להגיד את זה אבל- מ ה ח ש ב ת ש א ת ע ו שה ? ! תראי כשלי היה תקשר הראשון גמאני שיחקתי בחבר שלי הרבה בדיוק כמוך. כל פעם שסתם הייית בקריזה התחלתי להוציא את זה עליו ולהמציא דברים שהוא עשה לי ובלה בלה בלה. כל הזמן יצרתי סיטואציות מוזרות כדי שהוא יקנא לי הייתי משוגעת עליו אבל בכל זאת עיניתי אותו. עכשיו רק לידע כללי הייתי אז בכיתה ו' מה שאורמ שהייתי בת 12. בת כמה את????? א ני מניחה שהרבה יותר מ12 לא? קחי אחריות על המעשים שלך כי את פגעת בו והרבה. תשבי עם עצמך ותבדקי בדיוק איפה לא היית בסדר ותלכי ותתנצלי על ה-כ-ל-! וברור תסבירי לו שלא התכוונת ובלה בלה בלה תגידי שאת מצטערת ורוצה לחזור אליו אם הוא באמת אוהב אותך- הוא יחזור אלייך למרות הכל. ואם זה כבר קורה תשימי לב מה את עושה בקשר החדש שלכם ותבני אמון לאט לאט. בהצלחה!
 

Mmmbop1

New member
אני בת 16..

אני לוקחת אחריות על המעשים שלי ואני יודעת שטעיתי.אני לא בן אדם עם אגו, במיוחד לא בקשר איתו, כי אני אוהבת אותו, אבל אחרי שאני בוכה לו כמה ימים והוא זורק עליי זין, קשה להיות אליו נחמד...לא עשיתי את זה סתם מתוך שיעמום או כעסים על כל העולם, אלא עשיתי את זה מפגיעה באמת עמוקה, ובאמת מאכזבה...אז זה לא גחמה של ילדה קטנה \=. בכל מקרה, אני מקווה שיצא לנו לדבר בהקדם, ושהוא ירגע קצת... תודה =]
 
../images/Emo221.gif אוקע..

אבל כל הזמן.?. אי אפשר כל הזמן לפגוע ולצפות שיסלחו. אני מבינה שכעסת והבל אבל את לא חייבת להוציא את זה עליו וגם אם כן לא ככה. תבקשי סליחה וזהו..
 

ori239

New member
שאלה אחת

על מה אתם רבים כ`כ הרבה? למה אתם רבים כ`כ הרבה? אולי כדאי שתקחו חופש אחד מהשני.. תראו אנשים אחרים.. אולי ערוץ הילדים הזה ייפסק..
 

Mmmbop1

New member
על המון המון דברים, באמת.

חלקם שטויות וחלק לא. בכל מקרה, הוא מעצבן מידי, וכל פעם קופץ ורוצה לנתק את הקשר בצורה מגעילה, וחוסם אותי וכל זה...ואין לי כוח לגנון הזה שלו... הוא רוצה לנתק קשר, ולא רוצה שאתקשר יותר? סבבה...פעם הבאה שהוא עשה את זה, הוא אמר שזה היה סתם...הפעם אין דרך חזרה. בכל מקרה, המון המון תודה לכם.
 
מישהי פה החלטית...../images/Emo4.gif

את צריכה להחליט מה את רוצה. כן להיות איתו, להתנצל על ההתנהגות המגעילה שלך (אני אישית הייתי מאוד נפגע. מאוד), ולהבין שגם לו יש רגשות (אין פה מקום ל"הוא התחיל". את רוצה להזיז עניינים? תשברי את האגו של עצמך. יש לך הרבה עבודה בקטע הזה, לפי מה שקראתי). או להחליט שהוא זה שהיה מגעיל אלייך ושהוא יעשה זאת עוד פעם ועוד פעם עד שתיפרדו סופית. במקרה האחרון - יפה שעה אחת קודם.
 

Mmmbop1

New member
כתבתי לו מכתב.

שביקשתי ממנו סליחה, והצטערתי על כל התקופה האחרונה...באמת שפרקתי הכל...שברתי הכי את האגו שלי, ומה עוד שהשפלתי את עצמי בגלל שאחרי זה הוא קילל אותי... אני ביקשתי סליחה כל כך הרבה פעמים, כל כך הרבה פעמים הורדתי את עצמי בשבילו, ואם הוא ככה מגיב לי...אז כנראה שזה באמת סופי, ולכן אני החלטית.
 

Big White

New member
לוקחת אחריות על המעשים שלך?

אז אם את לוקחתאחריות על המעשים שלך לא הבנתי למה את בוכה? את רבת איתו התייחסת עליו כמו לזבל ועכשיו בוכה שהוא ככה וככה רחי אחריות על זה ותאשימי רק את עצמך!
 

Mmmbop1

New member
לקחתי אחריות.

ביקשתי סליחה ועשיתי כל מה שיכלתי לעשות...
 
?... לקחת אחריות זה

לא לבקש סליחה, אלא לצפות מראש את ההשלכות של המעשים שלך ולהיות 'שלם' עם איך שהחלטנו לפעול. ככה אני רואה את זה. לבקש סליחה זה להחרט על מה שעשינו. ובכל מקרה- עכשיו צריך להתמודד עם המצב וההשלכות.
 

Big White

New member
זה לא ניקרא לקחת אחריות

תגידו אתם חושבים שזה קל לפגוע במישהו ואז לבקש סליחה? סליחה זה עוד מילה טיפשית ליפני שאת עושה משהו את צריכה לחשוב טוב טוב על מה שאת עושה לבקש סליחה זה תמיד הכי הרבה קל אבל זה לא באמת עוזר הבן אדם נישאר פגוע... את לוקחת אחריות על מעשייך? תעשי טובה אל תבקשי סליחה מאף אחד שבי בשקט ותסבלי על זה שגרמת סבל לאחרים הסליחה שלך לא עוזרת לאף אחד
 
תראי לו תהודעה הזאת..

או תגידי לו את מה שרשמת פה.. אבל זה טוב כי פחות או יותר הבנת שהוא לא מובן מאליו ואת לא יכולה לעשות מה בא לך.. ואם לא איתו, אז להבא...
 
למעלה