אוףףף

אוףףף

היום בבוקר היה באחד השרשורים קישור למתכון לבוואריה של "אמא של יואב ואסף" אם אני לא טועה... בקיצור זה נעלם לי מישהו יודע איך אנייכולה למצוא את המתכון?
 
הנה הבוואריה ../images/Emo26.gif

מהחיפוש (אם את לא מכירה את הפונקציה, נשמח להסביר וזה יחסוך לך עוגמת נפש של ציפיה בעתיד) הבוואריה. ופעם הבאה קצת אורח רוח יהיה יותר חינני
 
בוואריה אמא של אסף ויואב...מתכון

* פעם הבאה פשוט תרשמי את המילה בוואריה בחיפוש ותמצאי הכול ומהר בלי לחץ הנה המתכון: המתכון הוא מהשקית של הג'לטין. בעלי אומר שהוא הכי מוצלח (כחובב בוואריות מושבע) ולכן אני תמיד עושה אותו. כוס וחצי חלב קר 1 שקית ג'לטין (14 גרם). לצקת את החלב על הג'לטין בסיר ולבחוש 3-4 דקות על אש קטנה ע שהג'לטין נמס והתערובת חלקה. לצנן. 4 חלמונים 1/2 כוס סוכר 1 כף קמח רגיל 2 כפות ברנדי/ליקר/חלב אם לא אוהבים ליקר 1 כפית תמצית וניל לערבב הכל בקערה ולהוסיף לנוזל הג'לטין בזרם דק תוך כדי בחישה. לבשל את התערובת על אש קטנה 5-10 דקות עד שהיא מסמיכה. לצנן. להקציף: 1 שמנת מתוקה קרה מאוד 2 כפות אבקת סוכר להוסיף את השמנת המתוקה לאחר ההקצפה לקרם המקורר ולערבב היטב. 4 חלבונים 1/2 כוס סוכר להקציף חלבונים ולהוסיף סוכר בהדרגה. לקפל (לא ביותר מדי עדינות) את הקצף לתערובת. לצקת לתבנית 15X25. לכסות בנייר כסף/ניילון נצמד ל-6 שעות במקרר. בתיאבון.
 
למעלה