אוףףף כמה שאני שונא את ישראל

אוףףף כמה שאני שונא את ישראל

אני לא מבין למה אבל משום מה תמיד כשאני נמצא כאן אני נכנס לדיכאון רציני (את האמת? רק כשהבנות כאן לא מתייחסות אליי אפילו )הנה לא עבר עוד שבוע וכבר אני לא סובל את המדינה הזו! למה אולי בגלל שקצת לבד (כמו שאמרתי בלי בנות)פה אל למה דווקא פה אני מרגיש לבד? הרי אני הרבה יותר לבד שם באיטליה (ממש לא יש הרבה בנות שרוצות את הטיפקס)מאשר כאן שכל המשפחה שלי נמצאת כאן וגדלתי כאן ורוב החברים שלי כאן(איזה חברים ואיזה בטיח) למישהו יש איזה שהוא רעיון? או אולי הסבר הגיוני למה כאן רע ושם לא?
 

Woking

New member
עזוב שטויות

תקנה איזה חצי דונם בחווה בשבדיה, ותעביר את שארית החיים בנחת.
 
בשבדיה?

את האמת לא מזמן ראיתי איזו חמודה שוודית ממש ליד הטיילת את האמת התבאסתי אחר כך כי גיליתי שיש לה חבר איטלקי שבא איתה כמעט אפילו חטפתי מכות
 

tokit

New member
אתה יודע במקרה כמה עולה חצי

דונם בשבדיה?? ובאיזה ערים?? תודה.
 

roonnl

New member
יאללה איפה אתם

עוד קצת הודעות שנגיע לפחות ל200 ?
 

Woking

New member
באמת מה קורה?

מה זה הלפלפיה הזאת? באמאמא'שלי. מה עם איזה התנחשות? אה? כל היום אני יושב בודק במסרים, ואף אחד לא נותן אפילו איזה ניח, שלא לדבר על ניחוש כדת משה וישראל. רק אחד בא הביא לי חמישה טעויות בשלוש ניחשושים.
 

ronnl

New member
את זה כבר עשית בשרשור ההוא

וכתבת (בטוח מתוך שעמום) נכון נכון וכו
 

roonnl

New member
רוןנל יקירי

אתה כתבת: את כבר עשית בשרשור ההוא וכתבת (בטוח מתוך שעמום) נכון נכון וכו אני יחזור על עצמי כמה פעמים שאני רוצה (חחחח). תהיה מלכה ותשתוק.
 

ronnl

New member
מלכה עד היום היא ממין נקבה ../images/Emo6.gif

עוד לא ראיתי מלכות ממין זכר חוץ מDRAG QUEENS מדהימות ואת מלכת הולנד גם ראיתי אגב
 

roonnl

New member
אתה חושב שאני מרוצה מהלוגיקה?

אבל זה מה שיש, ככה אני רואה את הדברים. מה אם איזו חגיגה ביצ'ית עם מלכות היאהו?
 

ArchlTomer

New member
הפנים של המדינה

או לפחות הפה הגדול שלה. תנשום עמוק, לא קרה כלום. כל אחד וההעדפות שלו והבחירות שלו, ההבנות שלו והרגשות שלי. אז המלכה עכשיו היא ממין נקבה. אבל יש גם מלכה ממין זכר. ההולנדים פתוחים ומתקדמים ויום אחד גם תהיה מלכה שהיא לא נקבה ולא זכר וגם לא דראג קוין. חוץ מדודי בלסר
 

TIPX

New member
אתה רוצה לצחוק

זה בדיוק מה שקרה לי אתמול. חרא של אנשים יש בישאל לא מנומסים! לא אומרים בבקשה ותודה כל מה שיודעים לעשות זה רעש וצילצולים ועוד הבנות!!! אוי הבנות היופי ממש נוזל מהם אבל שכל איי שם בביבים!
 
אוףףף כמה שאני שונא את ישראל עדכון

הנה עדכון אחרי אתמול הייתי שוב בטיילת ומה קרה ? ראיתי כמה בנות חמודות וניסיתי להתחיל עם אחת מהן,חמודה יש לומר אבל הסתבר לי אחר כך בלי הרבה שכל....בטח שלא להזהיר אותי , הסבר בהמשך : מסתבר, שהיא מגבול בת ים חולון !!!!!ועוד יותר חמור עם חבר מאצו ערס ,כוס אוחטק למה רק לי קורים השטויות האלה ?? רק שהפעם לא כמעט חטפתי מכות אלא הפעם : חטפתי מכות! קרא לי בכמה מילות גנאי ואחרי זה עזבו שניהם אוףף!!!!
 

W0king

New member
טיפקס,אני מבקש

אני לא אסבול את צורת ההתבטאות הזאת, זה נוגד את חוקי תפוז ומדינת ישראל. כל מי שימשיך להתבטא כך יחסם לאלתר!!!!!!!1
 

TIPX

New member
../images/Emo6.gif

אוךף אין פה אייקון של נמס כבר מצחוק ממש מצב כפית!
 
למעלה