אוףףף בא לי למות..מה אני מגלה עכשיו

  • פותח הנושא 4HE
  • פורסם בתאריך

4HE

New member
אוףףף בא לי למות..מה אני מגלה עכשיו

שקרוב משפחה שלי מתחתן יום לפני... ומתי הם סגרו....היום....והם יועים מתי אני מתחתנת... אוףףףףףףףףףףףףףף................מה אני אעשה...אני הולכת ליפול בגדול...
 
כמה קרוב? כמה קרובים משותפים יש

לכם? יש מצב לדבר איתו? זה ממש חזירות מה שהוא עשה.
 

4HE

New member
בואי נגיד שכל המוזמנים שיש לי

מהצד של אמא שלי זה אותם מוזמנים... ויש לציין שאין לנו בכלל הרבה מוזמנים לחתונה... יש לנו בסביבות 250 מוזמנים גג...שמתוכם 150 מהצד של אמא שלי, מהצד של אבא שלי 10 אנשים לכל היותר 15. ומהצד של חבר שלי 60-70 אני ממש לא יודעת מה לעשות
 

4HE

New member
עכשיו נוע לי עוד פרט חדש

הוא מתחתן באולם בו אני מתחתנת בהפרש של יום... הם ב-10 ואנחנו ב-8.... מה אני אעשה...???????????????????????????????
 

4HE

New member
אמא שלי דברה עם אמא שלו

אז היא אומרת לאמא שלי שאין לי מה לדאוג אנשים יבואו.... איזה אישה רעה....אנחנו סגרנו כבר לפני 3 חודשים....מספיק אני בלחץ אני לא יודעת מיפה להביא כסף בשביל הספקים... תאכלס הסתמכנו על מתנות.... ועכשיו מה???.
 

oshris

New member
אחחחחח, כמה אנשים יכולים להיות

נבלות.הרי הם יודעים כמה זה חשוב למי שמתחתן, ותאכלס זה גם יפגע בהם, אז למה להרוס?לפחות קחו שבוע הפרש, מה זה כ"כ קשה?
 

איריסג

New member
רגע, לא הבנתי

מי מתחתן קודם - אתם או הוא? אמרת שאתם ב 8 והוא ב 10. אז שהוא ידאג, לא?
 
קבלי חיבוק... }{

מה את יכולה לעשות? הרעיון היחיד שחשבתי עליו זה אולי לדבר עם האולם ASAP ולהקדים את האירוע שלכם שם בשבוע או משהו כזה, ככה שאתם תהיו ראשונים. זה בטח קרוב רחוק כזה, שלא הרגיש מחוייב אליכם יותר מדי. זה לא יהרוס לך את החתונה, זה בטוח... ואם תצליחו להקדים את המועד, מן הסתם גם לא תיפגעו מבחינת מספר המוזמנים או עצם הרצון של האנשים להגיע.
 

Indie62

New member
זה לא בהכרח יפגע בכם

חוץ מכמה אנשים שבאמת נמצאים במצוקה תזרימית קשה, אנשים מביאים מתנה לחתונה כמו שצריך להביא מתנה לחתונה, והם יחרקו שיניים ויביאו את המתנה הראויה גם אם יהיו להם 4 חתונות באותו חודש. בחודש הבא הם ינשמו לרווחה. אולי תהיה ירידה קלה במתנות, אבל ממש כלה ורק אצל אלה שבאמת לא יכולים. אנשים יבואו ואולי להיפך - אצל אלה שאוהבים חתונות כבר תיווצר אווירה של פסטיבל. החתונה שלו תהיה מעין חינה בשבילך - הזדמנות לכל המשפחה להיפגש לפני החתונה כדי להרגיש ממש נוח אחד עם השני בחתונה עצמה. שלא לדבר על זה שאת השמח האמיתי יעשו גם החברים שלכם, שממילא לא יהיו בחתונה שלו. לגבי הבן-דוד עצמו - אין ספק שמגיע לו מכות אם הוא ידע את כל זה ועשה בכוונה. ועוד באותו אולם? גוועלט.
 
למעלה