אוספים 2005 בגן השלושה

אבל לא הכל כל כך נורא,

בסך הכל בואו לא נשכח שהיה גם צד נחמד לתערוכה הזו: היה הרבה קהל, והיתה חשיפה, ויכול היה להיות יותר גרוע... די. נפסיק לבכות על חלב שנשפך, ונתחיל לחשוב על התערוכה בסחנה בסוכות.
 

evilihi

New member
איזה חשיפה??

הכתבה המסכנה שעשו בידיעות? ולא יודעת, בשבילי 200 שקלים זה הרבה כסף, ו7 בקבוקים פגומים פשוט כואב לי הלב.
 
מה נותנת לי החשיפה? את האוסף

שלי הם בכלל לא ציינו בשום עיתון ובשום פלייר למעט הקטלוג שחולק בתערוכה ואפילו בלי תמונה. מי כן יכול להציג בשנה הבאה ולהנות מזה כמו שנהנו השנה אלה גלעד ואליעד. צמד החמד הזה עשו חייל בתערוכה ולהם יצא מזה רק טוב.
 

evilihi

New member
כל מילה סלע ../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

אין לי מה להוסיף - הוצאת לי את המילים מהפה
 

itzm

New member
אני ושאר חברי המועדון שהציגו

יצאנו מאוד מרוצים הצגנו 5 איש דגמים כל אחד והדגם המיוחד שלו שלא ניתן למצא יותר ולא קרה כלום מה שכן אנחנו הבאנו את הדגמים וסידרנו אותם ולפני שהלכנו המעצב תערוכה הגיעה ואישר את התצוגה וכל יום היה נציג של המועדון וכאשר נפל או זז דגם אנו פתחנו את המכוון וסידרנו את הדגמים אני מצטער שקרה לך מה שקרה אני לא מאחל לאף אספן את זה אבל בגלל חוויה אחת רעה למנוע מעצמך את העתיד ?
 

Hadi O

New member
מצטרף לאיציק. יש אכזבה אבל

בסך הכל הם השתדלו והיה פחות או יותר בסדר. אצלי חלק מהבקבוקים נפלו (לא נשברו) היה אידוי מואץ מחלק מהם. הכפיות היו הפוכות ומחזיקי המפתחות קצת בבלאגן. אבל לא נורא. לא סוף העולם (לדעתי) כן יש אכזבה ברגע שבקבוק נשבר / ניזוק אבל גם אצלנו בהזזה ממקום למקום זה יכול לקרות. נכון שלא היינו חייבים להביא את האוספים שלנו אבל אני חושב שהתשלום עבור הצגתם לא היה נורא. זאת דעתי ויכול להיות שאם היו נשברים לי 7 בקבוקים דעתי היתה משתנה. מצטער על האכזבה שנגרמה לשתיכם. אני לא יודע באם הציג בעתיד אבל זה לא מהסיבות הללו.
 

Hadi O

New member
ליוסי. את הכי שווים לא הצגתי.

נכון שאצלנו כל בקבוק שווה. נכון שבעקבות השריטה העמוקה יש לנו האנשה והחייה של החפצים וכולם היו בניי, וכולם הכי חשובים , הכי יפים, הכי טובים אבל בכל אוסף יש כמה שהם ה"כוכבים" האוה אה של האוסף אז אותם (בעקבות שיחות עם חברי הפורום) לא לקחתי ולא הצגתי. לא שלא היתה אכזבה אם אחרים היו נשברים (בהחלט היתה אכזבה) אבל צריך (לדעתי) כמו כל דבר אחר בחיים, להעמיד אותו במבחן "עלות מול תועלת" והסה"כ הסיכון של הצגת החפצים (ואצלי הם שבירים) מול הסיכוי שיוצגו בפני קהל (ובהחלט זה גורם לי / לנו סיפוק) לדעתי היה כדאי. עדין אני לא שולל את ההתיחסות והאכזבה שנגרמה למשתתפות ההצגה אשר נפגעו. מובנת לי תחושת ההאכזבה הן בנושא אי התשלום והן בנושא הפיצוי על הנזק אבל כפי שאמרתי הסה"כ הם היו בסדר (לא בסדר גמור כי זה רק אספן אחר יוכל להיות ולהבין ולהרגיש שייך לאוסף לא לו) ובברכה שאלו יהיו ההאכזבות הכי גדולים של חיינו אסיים מסר זה.
 

meir185

New member
../images/Emo124.gif אני לא מסכים עם אף אחד

אני לא מסכים עם אף אחד. אף אחד מכם לא צריך להתקפל. אתם שלחתים את הדבר היקר לכם ביותר וקבלתם החזרה את האוסף חסר,פגום ומקולקל. לפנות : א. לראש עירית חולון שבטוח הוא נתן את החסות שלו לתערוכה. ב. לפנות להנהלת בית הספר. ג. ולא עזר כל הפניות לפנות לבית משפט לתביעות קטנות. ד. לבטח יש מקומון בחולון ובלי כל בושה לפנות למקומון. ה. כל יום בין השעות 15-16 יש בגלי צהל תוכנית יש עם מי לדבר ויש שם שני אנשים מאוד רצינים ,אחד הוא איתן ליפשיץ והשני הוא גדעון רכייר תבקשו לעלות לשידור ולספר את אשר קרה לכם . זה בריאות בשביל שני האנשים האלה. מאיר
 

okidoki

New member
אכן אם זה היחס

גם יש הוצאות שלא הוחזרו (למרות ההבטחות) וזמן שבוזבז ובסוף עוד מקבלים בחזרה את האוסף פגום? לדעתי זו חוצפה אבל יש כאלה שטומנים את ראשם בחול מבחינת לי זה לא יקרה
 

Hadi O

New member
okidoki אני לא טומן את הראש בחול

אלה חושב שהם ניסו והכוונה שלהם בסך הכל היתה טובה. לא שאני יוצא חוצץ כנגדך וכנגד התחושות שלך אלה אני חושב שזה כן יכול לקרות וכן לקחתי את הסיכון שיקרה משהו לאוסף (אישתי עם בתי הליליפוט שכל בית יקר לה מאוד מכמה טעמים, סירבה להציג את האוסף המדהים שלה ושהיינו בחולון היא אמרה כי היא שמחה שלא הציגה בעקבות שראתה את הבקבוקים שנפלו ואת הבלאגן הקט בכפיות ומחזיקי המפתחות). לשמחתי לא קרה כלום אצלי ואני עצוב בשבילך על הנזקים שנגרמו לך / לכם אבל לקחנו איזה שהוא סיכון בכך שהוצאנו את האוסף לאויר החופשי ולטעמי הסיכון היה כדאי. זאת תחושתי למרות האי שלמות של חברי הצוות במוזיאון הילדים. מצטער שקרה לך מה שקרה.
 

evilihi

New member
צר לי, אך בקטע של "לקחת סיכון"

איני מסכימה איתך כלל. אם היה לי ידוע מראש שיש סיכוי אפילו אפסי, לא הייתי מציגה את האוסף. התרשמתי מאנשים אחרים שהציגו ועוד אוספים עדינים משלי שחזרו הביתה בשלום, ואכן כשהבעתי את חששותי בפני דנה ומיטל הובטח לי שבשנה לפני הכל היה בסדר ואין לי מה לדאוג, נעלמו לי הדאגות (ואתם יודעים כמה חששות היו לי לפני זה). הובטח לי שהאוסף יוחזר בשלום וגם יהיה מבוטח. עם כל הכבוד הדי, ויש כבוד. ממש לא מקובלת עלי הטענה של "לקחת סיכון". אז נכון שיש לי כמה בקבוקים באמת יקרים שלא הוצגו, אבל ישנם אחרים שיקרים מאוד סנטימנטלית וגם כספית שכן הוצגו וכן חלקם חזרו הביתה לא כשהיו. היו הרבה רגעים שחשתי זלזול - הבת של המוביל ארזה לי את הבקבוקים? וכשאמרתי למוביל לחתוך את הפץפץ לגודל מסוים הוא עוד רב איתי שזה יותר מדי ו"חבל על הפץפץ" וארז לי 3 בקבוקים ברצועה שבה אני אורזת בקבוק אחד בד"כ. זה זלזול. וכן הדי, קל עכשיו להגיד "אמרתי לכם". זה תמיד קל לאחר מעשה. דנה ומיטל אכן מקסימות, והיחס שלהן היה באמת טוב, אבל הסירוב הלא ברור לי להחזיר את הוצאות חומרי האריזה, בעוד שרק הנסיעות לשם עלו לי לא מעט, והסירוב לפצות אותי על הנזק שנגרם - זה כואב. אני עוד לא החלטתי מה לעשות הלאה, מה עוד שאני לא מאלה שרצים לרדיו/טלויזיה/עיתונות ואני לא מאלה שמסוגלים לצעוק/לתבוע, אז נראה מה קורה. בכל מקרה, אני זאת שהוציאה לפחות בינתיים למעלה מ-200 שקלים מכיסה הפרטי בשביל להציג את האוסף ולפגום בו. כנראה שזה הלקח שלי.
 

Hadi O

New member
אני ממש לא בקטע "אמרתי לכם"

אני מבין את העצבות והעצבנות מכך שנפגעת הן בחומר של האוסף והן בכיס שזה בהחלט מעצבן. הדבר שאני אומר (ובהחלט אנחנו יכולים להסכים שלא נסכים) הוא שבסך הכל הם היו חיובים וניסו לעשות את המיטב והמירב. נכון שהמוביל ניסה לחתוך פינות ואולי שם היית צריכה להגיד לו או שתארוז את החפצים שלי כמו שאני רוצה או שתארוז את עצמך ללא החפצים שלי. אני לא מאלו של אמרנו לכם . אני כואב את כאבך אבל מבקש לשים את זה בפרופרציה המתאימה כי כוונה רעה לא היתה והיה נסיון לספק אותנו. אבי ז"ל היה אומר: שהדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות. הוא צדק.
 

evilihi

New member
למה מגזים?

לי לא היה זמן או אנשים שיעמדו וישגיחו על האוסף (שעה וחצי נסיעה בשני אוטובוסים כל כיוון, ועוד הייתי צריכה להתייצב בעבודה כל יום בשעה אחת וחצי עד הלילה, וזו גם הוצאה כספית נכבדת). אני סידרתי את האוסף עם המדריכה מהמוזיאון, זה לא שעשיתי הכל על דעת עצמי ולא העלתי בדעתי שאחרי שהתצוגה ננעלה לנגד עיני (כמו שאמר אורן) יבואו ויפתחו לי אותה וישנו לי את הסדר! אפילו מודעה עם שם ופרטים על האוסף שהכנתי לא נתנו לי לשים כי המעצב לא מרשה, ורק למועדון אוטוטוי נתנו כי "הם מועדון". אבל זה מילא. מה אם אחד הדגמים שלך היה נופל, נסדק, נסרט, או חלילה נשבר? באופן תאורטי, מה היית עושה? אני לא רוצה לריב, רק תוהה באופן היפותטי, כי אתה טוען שמאיר מגזים.
 

itzm

New member
אבלין יקירתי

אני הוצאתי המון כסף על התערוכה הזו 6 אוטובוסים ביום מכפר יונה לחולון במשך יומים ובנוסף אחרי זה נסעתי לעבודה כל לילה אני וחברי סידרנו את הדגמים ולא הלכנו עד שקיבלנו אישור מהמעצב כדי שלא יקרה מצב שבו יחליטו לשנות את העיצוב שלנו ! את צודקת העיצוב מחדש לא היה נכון אך הוא לא פגע בבקבורים ולכן לא נגרם נזק אם חס ושלום היה קורה לאחד הדגמים שלי משהוא לא היתי עוזב את המקום עד שהיה מגיע שמאי או אחראי מתעם המוזיאון ומאשר את הפגיעה בדגם ועד היום כבר היתי מקבל את הפיצוי הכספי לפחות ואולי מוצאת את אותו הדגם באיבי וכן אני מתכוון להציג שנה הבאה אם יבקשו ממני
 

evilihi

New member
אז זהו שאצלי העבודה

שהיתה אמנם זמנית, אבל היתה בשעות של התערוכה. אז מסיבות מובנות לא יכולתי להיות שם כל הזמן. I WISH I COULD מה שעוד - הבקבוקים חזרו הביתה פגומים, מזה נשתמע שהנזק לא היה או קרה כשהייתי שם. גיליתי את הנזקים לאחר שפרקתי את הארגזים לשם סידור מחדש על המדפים, כך ששמאי לא יכולתי לדרוש והם דורשים תמונות - מצידי שישלחו אלי שמאי הביתה אבל כמובן שהם לא מסכימים. ההוצאה של לבוא כל-יום ולהיות שם כל היום לא היתה אפשרית גם מבחינה כלכלית - רק על לבוא 4 פעמים הוצאתי למעלה מ80 שקלים שזה המון בשבילי, אין לי כסף מיותר להוציא, וזו סיבה נוספת שבגללה לא יכולתי לבוא כל יום לשמור על האוסף. ואת האמת? לא חשבתי שאני צריכה לבוא "לשמור" על האוסף. חשבתי לתומי שזה תפקידם??? במקרה שלך היו לך חברים שהצגת איתם במשותף יכולתם להתחלק בשעות השמירה ו/או הוצאות הנסיעה, לי לא היתה האפשרות.
 

itzm

New member
אני דאגתי לבוא אם האוסף

ואני דאגתי לבוא ולקחת את האוסף וגם זה ביזבוז זמן וכסף בסך הכל הוצאות שהיו לי על התערוכה הנ"ל עברו את ה 200 שח וזה לא כולל הוצאות דלק וזמן שאח שלי איבד כשאיחר לעבודה ובכל זאת לא יכולתי להרשות לעצמי לתת ל"בת של" לאסוף לי את האוסף שלי והגעתי בעצמי לסדר ולקפל הדבר היחידי שעזרו לי שביום היחידי שלא הגעתי הגיעו חברים במקומי
 
למעלה