אוספים 2005 בגן השלושה

אוספים 2005 בגן השלושה

אספנים יקרים, סוכות בפתח ואנו מתארגנים לתערוכת אוספים במוזיאון לארכיאולוגיה בגן השלושה. התערוכה מתקיימת זו השנה השלישית לזכרה של רותי ליבני אספנית ואשת אספן אשר נפטרה ממחלת הסרטן. בשנה שעברה הציגו כמה חברי פורום מכובדים בתערוכה וביומה האחרון אף ערכנו מפגש אספנים שהיה חוויה מרתקת בפני עצמה. ברצוני להזמינכם חברי הפורום המעוניינים להציג את אוספיהם בתערוכה השנה ליצור עימי קשר. התערוכה תתקיים כאמור בחוה"מ סוכות בתאריכים: 19-22 באוקטובר. מצפה לשמוע מכם, אופירה. [email protected]
 

itzm

New member
שלום אופירה מה שלומך

כולי שמחה שגם השנה היה תערוכה במקום היפה שהכרנו בשנה שעברה
 

KaNiJa

New member
אש"ן - לא מספיק לשים נעץ להודעה...

ממליץ שתוסיף את התערוכה כבר עכשיו ללוח האירועים של הפורום. (אתה אמרת שיש פה יותר איחולי יומהולדת מאספנות... אולי זה בגלל שלוח האירועים הוא בעצם לוח ימי הולדת?) מצ"ב תמונה נוסטלגית של התערוכה הקודמת בגן השלושה, בעיקר לחדשים בפורום שלא יצא להם לראות את התמונות מאותה תערוכה שמופיע בגלריה של הפורום.
 
שלום אופירה!

סוכות בפתח? הלכתי לבדוק ליד הדלת, ולא ראיתי. יכול להיות שאצלכם בצפון רואים יותר טוב. האמת שאני לא מחכה לסוכות - כבר בשבת הקרובה אנחנו עושים טיול משפחות מכתה ג' לאתר חומה ומגדל של ניר דוד, וטיול בנחל הקיבוצים שהוא אחד מהנחלים היפים האחרונים שנותרו בארץ המוזרה הזו, שמאבדת את נחליה לדעת. מכיוון שאת אוסף הבולים שלי כבר הראיתי אצלכם, אני חייב מיד מצוא אוסף חדש, על מנת שתהיה לי סיבה טובה להגיע. באמת מאוד נהנינו בשנה שעברה. אשמח מאוד להעמיד לרשותכם את אוסף האבנים והמינרלים, והמאובנים. גם את אוסף המילונים בשפה העברית (אני חושב שהוא מקסים, ויכול לעורר עניין אצל הרבה אנשים. אבל הוא האוסף שלי, ולמרות שאני מאוד אובייקטיבי אולי אחרים חושבים אחרת). אגב, אני חושש שפספסת, כשבפסח האחרון השווינו את ארגון תערוכת האספים במוזיאון הילדים בחולון לתערוכה שלכם, ואתם נצחתם.
 

תמיר1991

New member
הם ניצחו../images/Emo35.gif

בחולון אין בכלל תחרות
שלום אוירה, אני מקווה שאת זוכרת אותי, אני זוכר אותך ואת התערוכה מאוד לטובה. כמובן שאשתדל להגיע עוד חצי שנה, ואם האוסף שלי היה יותר טוב ומתאים הייתי גם מציע אותו. ואגב - נחל הקיבוצים הוא באמת נחל מעולה
תמיר
 
הבהרה לכל המתלבטים:

כיוון שכבר קיבלתי מסר אחד עם שאלה, הנה אני מסביר: תערוכת האוספים בגן השלושה נערכת בתוך מוזיאון ארכיאולוגי יפה ומעניין במיוחד, ברמה גבוהה ביותר. כל המוצגים נמצאים בתוך ארונות סגורים, כיאה לתערוכה במוזיאון רציני ואמיתי. מביאים הכל מראש, מתאמים סידורי הובלה וכו', ואין שום צורך לדאוג. הנה, אני אפילו ממליץ. בשנה שעברה נהניתי, ויצאתי בהרגשה שהאוסף (היקר מאוד) שלי בידיים מצויינות. אם השנה יהיה לפחות אותו הדבר, אין שום חשש לאוספים. אתם יודעים שבדרך כלל אני לא מתלהב ולא ממליץ, אבל הפעם כן.
 

zk Israel

New member
דעת יחיד בעניין התערוכה

כמי שנטל חלק והציג את האוסף בגן השלושה בשנה הקודמת ,אני מרגיש חובה נעימה להודות כי הארגון והביצוע בניהולה של אופירה ראויים לציון . יחד עם זאת היו מספר ליקויים שמפאת חוסר נסיון מספיק ניתן היה למנוע ואני משוכנע ובטוח כי הופקו הלקחים. אין בליבי ספק כי אופי המקום והרעיון לקיים בו מסורת של תערוכת אוספים מרכזית בקנה מידה ארצי הוא נכון ובעל פוטנציאל רב למרות המרחק ממרכז הארץ. במידה ואופירה והנהלת המוזיאון יראו גם הם את הפוטנציאל הגלום בראיון להפוך את התערוכה לדבר כלל ארצי השונה מלארגן תערוכה בקנה מידה אזורי להנצחתה של רותי ליבני ז"ל, מחייב הדבר התייחסות שונה.
 

rachelea

New member
מצטרפת לממליצים

על אף שלא הצגתי בתערוכה, ההשוואה בין גן השלושה למוזיאון הילדים בחולון מעלה כי בגן השלושה רציניים הרבה יותר, המקום סגור ונחמד ושווה להציג שם. הכף נוטה, באופן מכריע, לטובת גן השלושה. סביר מאוד שגפ אני אציג שם.
 

YOSEW

New member
מצטרף לממלצים גם.

שלום האירגון ואירוח היה למופת. ויש לצין שאופירה ואנשי הצוות אסו עבודה נפלאה. ותצוגות במופע לילדים וסידור המקום למפגש היה נהדר. בברכה יוסי ורנר
 

YOSEW

New member
שלום לכולם../images/Emo24.gif

שלום חזרנו לפעילות מלאה בפורום. להתראות לכולם יוסי
 

meir185

New member
../images/Emo72.gif../images/Emo72.gif הלולויה,הלולויה../images/Emo72.gif

 

okidoki

New member
תערוכת האוספים

כולי תקוה שעכשיו אוכל להציג את האוסף שברשותי אחד האספנים ציין שכן היו קצת ליקויים מה דעתכם? האם ישנו ביטוח והאוסף שמור במקום סגור ומוגן? אשמח לשמוע את החוויות שהיו לכם משם
 

evilihi

New member
ואפרופו אוספים

אני את הבקבוקים שלי לא אציג יותר בשום המקום - זה רק עוגמת נפש, טרחה מיותרת והוצאות מיותרות לכיס. היום קיבלתי חזרה את החשבונית ממוזיאון הילדים בטענה שהתאריך שבה הוא מעל שבועיים מתאריך התערוכה (למרות שזו חשבונית מקורית לחלוטין!). מכיוון שהפצפץ בכל זאת נקנה ע"י הוריי שרוצים את כספם בחזרה, נאלצתי להחזיר להם 120 שקלים מכיסי הפרטי (בשבילי זה הרבה כסף - כל פרנסתי כרגע היא השגחה בבגרויות בחודשי הקיץ). כמו כן, מכיוון שאין באפשרותי להראות את נזקי הבקבוקים בתמונות, אין באפשרותם לשלוח לי פיצוי כספי. מה עוד, שאני אשלם גם על נסיעה במונית עם שבעה בקבוקים ואבוא להציג את הנזקים ישירות? בקיצור, אני עם הצגת אוספים גמרתי. מי שירצה לראות את האוסף יוכל לבוא אלי הביתה. לפחות בחדר שלי האוספים שלי בטוחים מכל פגיעה.
 
פצפץ, דלק הכל על חשבוננו

ועכשיו קיבלנו בדואר רשום תעודת הוקרה, באמת תודה U אני נורא נרגשת, אני הולכת למסגר את זה
. מי ישלים לי את החתולים השבורים לכל הרוחות
 

evilihi

New member
את התעודה העפתי לכל הרוחות

רק הנסיעות לתערוכה לסדר, לפרק וכו עלו לי 80 שקלים (אוטובוסים - שעה וחצי לכל כיוון). יש לי בקבוקים פגומים שאין סיכוי שאני אמצא אותם שוב (לפחות במחיר הגיוניים). יש לי לשלם על פצפץ שזה 120 שקלים (ואת הקבלה לשלוח להם בדואר רשום עלה לי 6.20 אבל אני לא אהיה קטנונית על זה) ומה שאני מקבלת זו תעודת הוקרה??? אין מילים לתאר את הזעם והדמעות שאני מרגישה עכשיו. פשוט אין.
 
יו, איזה חוצפה!

ונדמה לי שכתבתי בדיוק אותה כותרת כשסיפרתם על ה"מעצב" שהזיז את המוצגים שלכם. התנהגות פשוט מחפירה מצד מקום שמכנה את עצמו מוזיאון. מעניין מי יציג אצלם בשנה הבאה.
 

תמיר1991

New member
פשוט התנהגות מחפירה של ה"מוזיאון" -

לא יאומן כי יסופר, ומי שיציג אצלם בשנה הבאה כנראה אוהב לקחת סיכונים... תמיר.
 

itzm

New member
אני יציג שנה הבאה

ואני לא אוהב לקחת סיכונים
 
למעלה