אוספים והנאות

DREAM111

New member
הצלחת להצחיק אותי

אני כמו אוגר הכל אוספת. האמת בגלל שעוסקת באומנות יש לי המון דברים שאני אוגרת ואוספת כדי לעבוד איתם. אם לא במיידית ברור לי שפעם יהיה לי רעיון עבורם. הכי הרבה יש לי מפיות שאיתן אני יוצרת.
 
זבל נחשב? ../images/Emo6.gif

יש לי המון!!! האמת? שהייתי קטנה אספתי מלא דברים...מכתביות...בולים....מטבעות מכל מיני מדינות בעולם...מחקים ועוד כל מיני דברים שהעברתי לאחייניות שלי. עכשיו....גם אני כמו דרים בגלל שאוהבת את תחום האומנות....התחלתי לא מזמן לאסוף מפיות מכל סוג כאן המקום להזכיר לכם לשמור לי 3-4 מפיות מכל חבילה שאתם רוכשים
.... האמת.... חבל שלא חשבתי על זה קודם כשטיילתי יותר בעולם ולא הבאתי לי ממדינות אחרות....נו שויין...אף פעם לא מאוחר. אז אוספת כל מיני מפיות....ואבנים לשיבוצים וכל מה ששייך לתחום האומנות.... אוספת מתכונים מושבעת...(נחשב??????????????????????????????????????????????) חולה על מתכונים מיוחדים ויותר מזה....מנסה כל אחד ואחד מהם...לטוב
ולרע
. לעומת זאת....אני מאלה שזורקת כמעט כל דבר....בגדים שכבר לא בשימוש תורמת או מעבירה הלאה..... כנ"ל לגבי משחקים וכל מה שאפשר.... ואת יקירתי...מה את אוספת ?
 

Purple Mushroom

New member
אני אספתי , ועכשיו אני בערך אוסף .

היה לי אוסף , היו לי כנראה הרבה אוספים . אספתי מדבקות לאלבומים של כל מיני , לאקי לוק , ב1987. וחבורת הזבל מ 1988 שהייתי בכיתה ו' . אפרופו זבל . עכשיו ? עכשיו אני חושב שאני אוסף חוויות , זכרונות . ואני בערך אוסף , אבל לא במיומנות רבה מידי , לא בסדר כל כך , אני אוסף את הפתקים האלו , מהבנק , עובר ושב . כל מיני חשבוניות (פעם זה היה חשבוניות מס) . ואת כל המכתבים ששולחים אלי בדואר , של חשבונות . סלקום , hot . אינטרנט ספקים . דברים כאלה . לחישובי הוצאות והכנסות .
 

IAM20072007

New member
לי יש אוסף של בובות צפרדע מחרסינה....

הבת שלי אוספת מחקים ומדבקות.
 

Purple Mushroom

New member
אוי , גם אני אספתי מחקים ומדבקות ביסודי .

אבל ע' , אי אמ , אולי את עדיין חדשה בפורומים ולא יודעת . היית צריכה לשרשר \ להגיב לדניאלה , ולא לי .
 
למעלה