אוסף יודאיקה ח ת ו מ י ם למכירה

  • פותח הנושא ozoni
  • פורסם בתאריך

ozoni

New member
אוסף יודאיקה ח ת ו מ י ם למכירה

גלמ"ז סינגפור לתערוכת ישראל 1998 חיים סולומון+בית כנסת טורו+חנוכה 1996 ארה"ב -בית הכנסת פראג-צ'כיה עירק- כיפת הסלע 100 דינר ניג'ר -אינתיפאדה צרפת- רש"י קורצק -גרמניה איינשטיין - גרנאדה+קונגו ירושליים 1998 -גאנה בית הכנסת בודאפשט -הונגריה קהילה יהודית 2005- פורטוגל הרצל אורוגואי-לא חתום 200 שח הכל יחד כולל משלוח
 

avitalit

New member
תגיד. שמעת פעם על לוחות הפורום?

חבל להציף את הפורום בהודעות מסחריות . זאת לא המטרה שלו. וסתם מתוך התעניינות ..מאיפה הבאת את המחיר הזה??????
 
שלום גם לך,

איך זה שאתה מופיע כאן רק כשאתה מעוצבן? לא מגיע לנו להנות מזיו פניך גם כשיש לך מצב רוח טוב?
 

avitalit

New member
יקירי ../images/Emo13.gif עשיתי קאמבק מחויך כבר אתמ

ול.. רק שאתה לא היית כאן לראותו .... אני ממש ממש לא מעוצבן , לא עצבני, לא רוטן ולא ממלמל מתחת לשפם .... ( רק מנסה להשתקם אחרי חודש ימים של חופש גדול עם הילדות במקלט ) ומה שלומך אתה? התחלת כבר לקנות זעתר בכמויות מסחריות לפני הנסיעה הבאה לאלסקה ??????
 
יפה שאתה זוכר,

השנה לא זעתר. כבר קניתי לפני שבועיים את המתנות הראשונות בחנות היפה באתר ירדנית שליד הכנרת. חוצמזה, קניתי גם מדבקות זוהרות למקלדת מחשב שיש בהן אנגלית וערבית, כי אני יודע שהילדים של סאעד לומדים ערבית מאבא שלהם, אבל אין להם מקלדת בערבית. אני מחפש עוד רעיונות טובים למתנות כריסטמס, למרות שיש עוד די הרבה זמן, בגלל הפתגם הידוע "השעות זוחלות, החודשים עפים".
 

evilihi

New member
למה אי אפשר לחסום את האדם הזה

לא אותך איציק - האוזוני הזה מגיח פעם בכמה זמן בשביל למכור. בשביל מה יש את הלוחות באמת..
 
כמה סיבות:

1. כי אנחנו אדיבים ומנומסים לכולם. 2. כי הפריטים שהוא מנסה למכור הם פריטי אספנות, ולכן לכאורה הם ממין העניין ושייכים לפורום שלנו. 3. כי זה לא ממש מפריע. 4. נכון שיש לוחות, ונכון שהיה עדיף שיעלה את ההודעה שם ויעלה כאן רק הודעה על כך ששם הודעה בלוח, אבל מה ההבדל העקרוני? אין. 5. כי מנהל הפורום כאן חושב שבעקרון חסימת משתמש היא כלי אחרון, חמור מאין כמוהו, שיש להשתמש בו רק בעיתות חרום, כמו פגיעה מכוונת ובלתי פוסקת, התנהות אלימה באופן קבוע, ובקיצור - כנגד משתמשים שאין לו שליטה על התנהגותם. והערה: מנהל הפורום הוא השוטר היחיד כאן, כל יתר המשתמשים מתבקשים להתנהג בנימוס...
 

doroni10

New member
עוד כמה סיבות:

1. כשהוא מעלה את הפריטים עם מחיר מגוכך שכזה הדבר גורם לבריאות יתר שכן הצחוק יפה לבריאות. 2. כשהוא מעלה פריטים שכאלו במחיר שכזה אז יוכלו לראות כולם שאנחנו אדיבים. 3. יוכלו לראות כולם גם שאנחנו דנים בנושא בכובד ראש. 4. יוכלו גם לראות כולם וללמוד שלא לעשות זאת (מישהו הרי צריך להזכיר זאת מדי פעם לכולם..) 5. הודעות כאלו יכולות להוות אימון טוב ללימוד עצמי להקלדה עוורת.
דורון,
 

evilihi

New member
../images/Emo45.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo3.gif

יפה אמרת
אגב, מה עושה מי שכבר יש לו הקלדה עיוורת?
 

תמיר1991

New member
ולי יש עוד סיבות...../images/Emo6.gif../images/Emo26.gif

1. ההודעות שלו מהוות קטליזטור ליצירת שרשורים בפורום שבאים בעקבותיהן, ומגדילים את כמות ההודעות בו. 2. הוא שבר שיא גינס במחיר מופקע לסדרות בולים. תנו כבוד! 3. אוזוני הוא פרסומת מהלכת ללוחות - כולנו רואים למה צריך לפרסם בהם, ולא בפורום. 4. סוף סוף הוא כותב. די התגעגענו...
5. מאוזוני למדתי שיש מדינה שנקראת ניג'ר. באמת שלא ידעתי לפני כן
נו, אז אולי בכל זאת נשאיר אותו?
תמיר.
 
תמיר,

לא ממש לזה התכוונתי כשביקשתי שנהיה מנומסים. מה קרה? מישהו מכריח אתכם לקנות ממנו? המחירים לא מוצאים חן בעיניכם, אל תקנו. לא צריך לרדת על בן אדם רק כי לכם יש דעה אחרת.
 

תמיר1991

New member
נו, קצת שעשוע לא הזיק לאף אחד אף

פעם
ובלאו הכי הוא הרי לא חוזר לקרוא פה, לעניות דעתי. אם זה מפריע, אז אני ממש מצטער. תמיר.
 
יש לי שתי שאלות:

1. אם היית אתה אוזוני, ה"שעשוע" הזה לא היה מזיק לך, קצת? 2. על סמך מה אתה אומר שהוא לא חוזר לקרוא פה? יש לך עיני רנטגן לראות מי קורא? כי אני למשל יכול לראות כאן רק את מי שכותב. טוב, מיצינו את העניין. יאללה, ללכת לסדר ולנקות לקראת שבת.
 
למעלה