אוסום קונג ל- WWE?

רם חיים

New member
אוסום קונג ל- WWE?

באינטרנט הוכרז רשמית שהדרכים של אוסום קונג ו- TNA נפרדו. הפרופיל שלה גם הוסר מעמוד הרוסטר של TNA. קונג היוותה כוח מאוד חשוב והייתה אפילו הבורג המרכזי בדיוויזיית הנשים המצוינת של TNA. היא הייתה אלופת הנשים מס' פעמים וזכתה גם באליפות הזוגות לנשים. המראה שלה והיכולת הגבוהה שלה יעשו אותה לדמות שולטת בכל מקום בו תתאבק. בימים שבדיוויזיית הנשים שולטות "דיוות": דוגמניות שהפכו לסוג עלוב של מתאבקות ב- WWE, מבלי ניסיון קודם באינדיז (פרט לבודדות), האם יש לקונג מקום ב- WWE? המראה של קונג סותר את כל מה שדיווה ב- WWE אמורה לייצג. האם אתם חושבים שוינס מקמהן יוותר על היכולות של קונג העיקר לא לסתור את כל מה שהדיוות מייצגות?
 

rshamir

New member
אין לה מקום ב-WWE

הם לא יצליחו לנצל אותה כמו שצריך. גם את הדיוות שיודעות להתאבק הן לא יודעים לנצל, אז מישהי שנראית כמו קונג, בלי קשר לכישורי ההיאבקות שלה, לא תמצא את מקומה שם. רק יהפכו אותה לעוד קורבן של אלה שמחקות בסמקדאון את Beautiful People.
 

pufpuf

New member
לא

בשביל שהיא תהיה ברטה פיי 2? ה WWE משתמשים נכון רק במתאבקות. אם הן במקרה מוכשרות במיוחד ויודעות לתת ערך נוסף כמו שטריש נתנה, אז אנחנו הרווחנו, אבל זה רק במקרה. זה לא חשוב מבחינתם. קלי קלי תמשיך להופיע ולתת קרבות כל שבוע גם בלי יכולת מינימלית. קונג תהיה בדיחה ב WWE.
 

שי מילר

New member
מנהל
תאכל את הורנסווגל?

ואז תיכנס לפיוד עם פינלי
 

elotan

Member
הפאדיחה הזאת היא רק שלי - מותר לי להזכיר אותה

כמה שבא לי. וכן, זה היה כזה מביש שעוד לא שכחתי
 
למעלה