אונס בגירסה אוהבת

אונס בגירסה אוהבת

אונס בגירסה אוהבת

אליך...בתקווה שתקרא זאת, אם וכאשר תקלע לכאן... רצית לגעת ולא איפשרתי, רצית ליהיות קרוב, אך אני סרבתי. יקירי, עבורי זהו , אבל לך תבין אישה כשהיא נשדדת... ועתה, משנפרדנו, הקדש לי פינה קטנה בליבך, כי, אתה כבר מזמן הפכת את אוטונומית ליבי לשטח B אשר בבעלותך וגם בבעלותי. ודבר אחד חשוב לי שתדע, בטחתי בך, בטחתי בך למרות מה שעברתי ואולי דווקא בגלל כך. בטחתי בך כמו שלא בטחתי באיש מעודי. אבל, אתה לא בטחת ביכולתינו להפוך את המכה לרטייה, ואני סולחת. שלך, ובעצם של אף אחד אלינור, או אלוש כפי שאהבת לקרא לי.
 

tairon

New member
מצטער אבל באונס אין שום דבר שמזכיר אהבה



אני לא יודע מה הסיפור מאחורי כל זה ולמען האמת לא רוצה להיות חטטן אבל אם לא אפשרת לו לגעת וגם לא נתת לו להיות קרוב אייך זה מתקשר למילה הנוראית הזו אונס?
 
בכלל לא הבנתם אותי



לא הבנתם למה התכוונתי, עברתי מה שקרוי התעללות מינית במשך שנה וחצי, וכיום יחסי מין ואפילו פחות הם עבורי פחד אלוהים. ולמרות שאני אוהבת, ובוטחת אני לא מסוגלת. הדבר היחיד ששווה את זה מבחינתי אלו ילדים. וכנראה שכשאבחר את בן זוגי המדד יהיה יותר אייזה מין אבא הוא יהיה לילדי ולא אייזה מין גבר עבורי. ומי שלא חווה לא יבין לעולם, כי דברים שרואים משם לא רואים מכאן.
 

מורני !

New member
דברים שרואים משם לא רואים מכאן...



תלוי מי כמה למה ואיך... תאמיני לי בפורום הזה ספציפית יש מספיק אנשים רגישים שייראו מכאן ומשם את אותם הדברים אם רק תתני את ההסבר ואת הכיוון הנכון... אפילו אני .. שרואה דברים מכאן.. לא הבנתי את כוונתך.. ועכשיו שהבנתי אני גם אגיב לדברייך.. נורא עצוב לשמוע שאת הגבר שאיתו תבלי את כל חייך, הרבה לפני שיהיו לך ילדים, וכן גם הרבה אחרי (בשאיפה).. ואת בוחרת אותו לפי תקופה מסויימת. המדד האולטמטיבי הוא להסתכל על שנייהם - בבחירת בן זוג לחיים את צריכה להסתכל ולשקול המון דברים ואחד החשובים ביותר זו ההבנה הבין זוגית והאהבה שיש בינכם. גם להיות הורים זה מדד רציני אבל... לא מדד יחיד.. תזכרי את זה. בקשר להתעללות המינית שעברת.. יקירתי.. יחסי מין יכולים להיות טובים יותר, את בחורה, אישה, ויחסי מין זה חלק חשוב מהוויתו של אדם. אני לא אגיד הרבה דברים שלי אמרו כי לי הם עברו ליד האוזן.. אז אני אחסוך אותך מהם (כמו פסיכולגים, פורום נפגעות, קבוצות תמיכה, 1202 וכו). הדבר היחיד שלי עזר להיפתח זה שהרגשתי שהבחור שאיתו הייתי באמת אבל באמת אהב אותי אף על פי כל הדברים שיצרו את הדברים שקוראים לו ``מורן``. אני רואה שאת אוהבת אותו.. ואת בוטחת בו.. אבל... יש אבל נכון? אחרת לא היית לבד כרגע. אחרת לא היית סוגרת אותו מחוץ לדלת חייך. אולי אני טועה, אולי אני לא בכיוון... לא יודעת.. אם את רוצה לדבר איתי בצורה יותר אישית תפני כאן ואני אדע להשיג אותך. בהצלחה יקירתי.. ותזכרי החיים לא נעצרו באותו יום שהתחילה ההתעללות. מורני.
 
יש לך פתרון?



הלוואי והייתי יודעת איך יוצאים מזה, את דווקא מבינה, אז תאמרי לי איך אפשר?! ואלוהים יודע כמה שאודה לך. כי אני לא מצליחה, זה רודף אותי כל הזמן, זה סיוטים בלילה, ולקום ביום כאילו כלום לא קרה בלי שאף אחד ידע. וזה להבהל מכל אחד שמביט בי בצורה מסוימת, ובכלל כל החיים שלי השתנו מאז, אמנם מבחינה לימודית הצלחתי לחזור ליהיות אותה סטודנטית חרוצה ובתחומים מסוימים גם מבריקה(אז תלמידה ביסודי היום...,) אבל בכ``כ הרבה דברים אני לא אותה ילדה של פעם. ויש המון דברים שפעם כ``כ אהבתי והיום כבר לא. אז אולי יש לך עצה מועילה באמת??? רב תודות, אלינור.
 

מורני !

New member
פיתרון... אההה...



תשמעי אני ככה ... אם היה לי פיתרון הייתי מפיצה אותה בשלטי חוצות, מפרסמת בכל העיתונים, עושה להרבה הרבה נשים וגברים שיפור בחיים שלהם.. אבל לי אין. אני מכירה את הסיוטים.. הבלבול, החיוך הקבוע שעל הפנים כדי שאף אחד אפילו בטעות לא יחשוב שמשהו הכי קטן לא בסדר. אני זוכרת את אותה פעם שחזרתי הביתה והבגדים.. והשיער... וכולי דמעות... אמא שלי הייתה בית .. ואני ישר למקלחת.. שיצאתי רגועה טיפה היא כל שיכלה להגיד לי זה ``למה לא מילאת את החובות לבית.. למה הבית מבולגן..``... באותו יום למדתי פעם ראשונה לעטות פנים אחרות למצבים שונים. אני לא זוכרת איך הייתי לפני.. הייתי קטנה מדיי בשביל להיות משהו. הלימודים שלי אף פעם לא היו ברמה גבוהה.. וכעת כסטודנטית - אני מתמודדת עם מה שקורה ולכן יש ימים שבהם אני לא קמה מהמיטה בכלל. אז את בטח מתארת לעצמך שביני לבין התעודת סטודנט שלי יש קשר מקרי לחלוטין.. אז מצבך עוד טוב בדברים רבים.. קחי את הדברים האלו ואמצי אותם לליבך ורק אח``כ תתחילי להתמודד עם הדברים שמצבך לא טוב... (כמו שינה ..). אהבות.. אהבת להתנשק? אהבת להתחבק? כן.. אני בכל אופן.. היום.. היום אני בחורה קרה .. מאוד מאוד. אני משתדלת לא לפרט יותר מדיי כי כאן זה בכל זאת פורום ואני מניחה שלא יצרת איתי קשר באי מייל כי את עדיין לא מוכנה לכך.. אני מנסה לעזור לך מבעד למסך שלי..לא יודעת עד כמה אני מצליחה.. לא יודעת עד כמה אפשר למצוא פינת שלווה בחייך , בליבך. מאחלת לך המון שלווה והמון אושר... וההצעה שלי עדיין אקטואלית... רני.
 
אני מבינה אותך כ``כ



זה בדיוק כך,אולי מצבי כיום טוב יותר, אבל זה עלה לי בהמון, ובתחום הלימודים אכן הצלחתי אבל בכ``ב הרבה דברים לא... לא יודעת מה הייתי פעם מהבחינה שהזכרת, הייתי בת ארבע עשרה ואני לא יודעת אם הייתי קרה יותר או פחות,אבל גם אני כיום מאוד מאוד קרה וצינית לא יודעת אם זו השלכה או שאולי כך הייתי בטבעי. אבל יש דברים אחרים שאני כן יודעת שזו לא אני, שלו לא היה קורה מה שקרה אז הייתי שונה. ובאשר להצעתך אשמח אם תשאירי לי את הכתובת של האימייל, ואז נוכל להתכתב יותר בפרוטרוט אם תרצי. תודה אלינור.
 

מורני !

New member
אלינור



קודם כל כרגע אני בצאט בחדר סטודנטים או 20+ תחת השם מורני אם את לא מוצאת אותי תחפשי ברובוט חיפוש. ואם לא מתאים לך.. אז תצרי קשר [email protected] אני אשמח. מורן.
 

noy301

New member
אני כן מבינה



כי גם אני נאנסתי על ידי בחור שיצאתי איתו, ואני יודעת מה זה עושה להערכה העצמית, ואני יודעת כמה שזה גורם לסלידה מנגיעות. עברו 12 שנים ועדיין קשה לי עם זה שנוגעים בי. אבל עם הזמן זה יותר קל, היום אני מנהלת חיים טובים עם אדם שמאוד אוהב וגם מבחינה מינית הכל נהדר. קחי לך את הזמן להחלים שלך נוי
 

Re_em

New member
מה שמזכיר לי ...



ידידה טובה...גם לה זה קרה,צלצול טלפון בכי מהצד השני ,ואני...כמו מטורף מה קרה?!? מה קרה?!? בקשה וכולה דמעות רק תגיע אליי... הגעתי וכולה מחשבות מה קרה... והנה סיפרה על אותו אדם שהתחיל היא לא רצתה ...נורא הדבר שאותו היא מכירה.. רדף ניסה גם ששמע את ה-``לא`` היציב ,אך בשלו... עבר הזמן ללכת לביתה רצתה כמובן שאותו בחור הגיע משום מקום ואמר ...אקח אותך לביתך ,נו הגזמת מה יקרה כך אמר, ברוב תמימותה הסכימה והיה מה שהיה זה נורא. זה אכן קשה במיוחד שמדובר במשהו מתמשך... היא נלחמה על הרצון להמשיך ,וזה לקח ולוקח זמן, זה קשה אני יודע מהצד השני ,קל וחומר מאותו אדם מפגע. תני לזמן לעשות את שלו ואותו דמות בידיים אוהבות יעלמו להן פתאום. אל תלחמי עם עצמך ,אל תפנימי פנימה זה מסוכן. מכאן שולח לך רק הצלחה ,והאהבה זה מרפא ,וכוחן של ידיים אוהבות לב מבין סבלנות רק יעזור.
 
מי יתן



תודה, והלוואי שאתה צודק, גפ אני חשבתי אחרי שזה נגמר שאולי עם הזמן זה יעבור אבל בפועל זה רק ניהיה יותר גרוע בכל יום שעובר אני מבינה את נמשמעות של זה יותר ויותר. והלוואי שגם כאן הזמן יעשה את שלו, אם כי איני תולה בכך תקוות גדולות.
 

קרני

New member
לאלינור ומורני...



כאב פילח אותי כשקראתי את המילים החותכות שלכן... רני, אני חושבת שאת מדהימה!!!! פשוט כך!!! אין לי מילים להוסיף על הרגישות שלך, האומץ, החום שאת נותנת, והרצון לתת, הקבלה של עצמך למרות החוויה הקשה. את מדהימה!!! ואלינור, אני לא ממש יודעת מה לומר לך... אני מתארת לעצמי שהרגשות שלך נמצאים באנדרלמוסיה. לא יודעת מה להרגיש, איך להרגיש, מה טוב, מה לא טוב, איך מתמודדים עם כל התמונות החוזרות ונשנות, איך מתמודדים עם הסיוטים, איך מתמודדים עם מה שנשאר....?!? שאלות... אני לא יודעת אם אי פעם ניתן לרפא את הצלקת, אבל אפשר לחיות איתה (את זה אני יודעת מהקשבה לנשים שעברו חוויות דומות) ולוקח זמן להשלים עם המקרה, לוקח זמן להבין שכמו שמורני אמרה, ההתעללות לא עוצרת את החיים... מאחלת לך כל האושר בעולם... וממליצה לך לדבר עם מורני, היא באמת מדהימה! בהצלחה לשתיכן, שולחת לכן אנרגיות וחום שלכן, קרני
 

מורני !

New member
קרני תודה.



תודה על המחמאות תודה על האנרגיות החיוביות תודה על החום שנובע ממך תודה שאת כאן ותומכת. רני.
 
למעלה