אוניברסיטת בן גוריון עוברת לפרופסור

בן100

New member
אוניברסיטת בן גוריון עוברת לפרופסור

שלום לסטודנטים בא.ב.ג. בצער רב וביגון קודר אני מצטער להודיע על מותו של בנק הבחינות החינמי. אגודת הסטודנטים של בן גוריון עומדת לסגור את בנק הבחינות החינמי ולהעביר את כולו לאתר "פרופסור" שכמובן ייגבה תשלום עבור הבחינות.
 

בן100

New member
פרטים נוספים

ההסכם ייחתם ל-5 שנים עם הארכה אוטומטית. ובתמורה, האגודה תקבל 10% מההכנסות על מבחנים שהיא תעביר לפרופסור. ניתן לקרוא את ההסכם במשרד ביקורת, בקומה הראשונה בבית הסטודנט.
 

Imperia

New member
החלק כוס מלא היחיד שאני יכולה לחשוב

עליו, הוא שהממשק של פרופסור השתפר פלאים יחסית לשנה שעברה. יותר נח ויותר מהיר. אז זה לא חלק כוס כל-כך גדול, אבל אתם יכולים לפחות לשמוח שהם התגלחו עלינו
 

BMWE

New member
עידכונים

הי! לאחר שמישהו מחברי המועצה בדק את הנושא מול מדור אקדמים: כדי להפריך שמועות לגבי הפיכת בנק הבחינות לשרות בתשלום אני מודיע עכשיו שזה לא כך. אמנם אין הודעה רשמית ממדור אקדים אך התעדכנתי היום אצל איילת (אקדמים) והרעיון הוא שניהול הבנק עובר לחברת "פרופסור". הדבר יאפשר הורדה בתשלום רק! של פתרונות לבחינות שלא נבעו מהמרצים או התלמידים אלה הוכנו ע"י "פרופסור" ובחינות מאוניברסיטאות אחרות. כל מה ששיך לאוניברסיטה וניתן היה להורדה חינם יישאר חינם! מקווה שיהיה כך!!!
 

kdani

New member
גם זמן אויר סלקום היה פעם כמעט חינם

אם אתה לא יודע להריח "גשם" שיורד עליך, תחכה קצת, בסוף זה יתחיל להסריח... תוך שנה שנתיים יתחילו לגבות כסף גם על סתם מבחנים, וסטודנטים ישלמו, כי איך אפשר שלא.... עשו לנו את זה עם זמן האויר, עם הכבלים, עם בזק, עמלות הבנקים ומה לא, אנחנו תמיד נשלם... תרבות של צרכן ישראלי.
 

johnny maxwell

New member
מסכים עם השניים שהגיבו לפני.

תחכה קצת ותראה איך הזרזיף יהפוך לשיטפון.
 
אני חושב שיש קאץ'

המבחנים אמנם חינם להורדה (בלי פתרונות), אבל צריך להפקיד בחשבון הפרופסור שלך כסף (למקרה שבעתיד תרצה אולי לקנות פתרונות).
 

אן8

New member
מה?!?! ../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

אוף!!!! האם האגודה הזאת יכולה להיות עוד יותר נגד הסטודנט ממה שהיא עכשיו?! כי היא כל פעם שוברת את השיא של עצמה! מה יהיה??
 
למעלה