אומנם במקרה נכנסתי...

אומנם במקרה נכנסתי...

אבל אני חושב שמצאתי... סוף סוף פורום לעינין,שהנושא הוא אהוב וכתוב מצויין!!! מקווה לתרום עוד בהמשך, און & און...
 
חבר חדש? ברוך הבא...

ברוך הבא למשפחתינו אין מקריות בעולם אתה כנראה צריך להיות כאן עכשיו איתנו שמחים לארח מקווים שלא תישאר רק אורח אז שיהיה לך יום ניפלא
 
לא נורמלית אמיתית !

אני יודע שאת מכורה אלי אבל ב-5.30 בבוקר להשאיר כאן הודעות כמו באיסיקיו שלי? אולי תעברי לגור איתי?-יהיה יותר נוח ויותר מענג... :cool: מאידך גיסא, עם שובבה כמוך כמה זמן אשרוד? בוקר טוב וקסום לך, מתוקה שלי.
 
ומי ייברך את הבאים?

הוא חשב שהוא משוגע ואני כבר מארבע ערה ראית איזה מצב רוח טוב יש לי? שאני איתי?.....חחחח לגור איתך?....ממממממ רגע מחשבת כמה אחסוך.. האמן לי גבר? לא תשרוד חחח
 
תודה,תודה...

לך על קבלת הפנים החמה, אישה כלבבי גם ב 5:30 כותבת זימה וחושבת חטאים,גם כנות וגם צדק אולי תבואי לחסוך קצת אצלי.... ושוב תודה און & און
 
וואי וואי בנות גם גבר וגם נחמד...

סוף סוף באת רק שאני חייבת לברוח אוףףף היי גבר שתי מילים עלייך לחברה? שאני אשמע? חחח
 
למעלה