רייטינג.
כיום (ואני מאמין שאפילו יותר) + אם מחשבים את מס' המנויים של Yes, בממוצע - לדוגמא, היא עומדת על בחצי מיליון מנויים. כלומר - 500,000 מנויים. ב"השיר שלנו" צפו בעונה השנייה, יותר מאשר בעונה הראשונה, כלומר: בקביעות, ובממוצע של 20%. מה שאומר - 100,000 פחות או יותר. היו הרבה מקרים של יותר, שיא רגיל היה- 25%. והפרק האחרון (לעונה השנייה כמובן) עמד על 36%, שזה אומר קצת יותר מ- 180,000 - והכל כאן עוסק בבתי-אב. משפחות שמוחברות לYES כלקוחות, ולא כצופים. יכול להיות בית-אב אחד, שבו X צופים לדוגמא, ויכול להיות רק חלק שצפה בש"ש. בפרק האחרון של העונה הראשונה, צפו - כ- 37%, אבל חשוב לציין, כי הנתון מתייחס לפחות מחצי מיליון. ככל שמס' המנויים לחברה גדל יותר, מצטמצם אחוז הרייטינג. בפרק האחרון של העונה ה-2 צפו יותר מאשר בפרק האחרון של ה-1. מקווה שהבהרתי.