אולריך תתאבד!

yossi113

New member
אולריך תתאבד!

נא להצטרף לעצומה, אנו נגיש אותה בהקדם לשגריר גרמניה.
 
יוסי אני מבקש להירגע

אולריך הוא חבר מאוד חשוב בקבוצת "נלחמים בנאחס", אני בונה עליו לדי הרבה נקודות. ד"א שלושת הראשונים היום, נמצאים בקבוצת הפנטזיה שלי במשחק השנתי.
 
כלום עוד לא סגור, ישנם עוד 20 יום

שבהם הכל יכול לקרות, אין ספק שלאנס הצהיר הצהרה ברורה, הוא כאן והוא טוה אבל הפסיד לזבריצקי. יתכן שהתאונה גם פגעה במשהו באולריך. הדבר החכם ביותר שלאנס עשה, הוא לפתוח פערים גדולים על המטפסים "המציקים" כמו הראס, מאיו, פיפולי ושות'.
 

ybello

New member
הוא לא הפסיד לזבריצקי

הפדל החליק + הוא לא מעוניין להסתובב כבר מעכשיו עם החולצה הצהובה זה מחווה לאמריקני חדש צעיר ומבריק ! (לפי דעתי)
 
פיאפולי נמצא במקום האחרון ../images/Emo6.gif

הוא בטוח שלא מדאיג את לאנס, אבל מהמקום הזה לא יפריעו לו להילחם על מלך ההרים.
 

yossi113

New member
עמנואל בחייאתק

זבריסקי לא ניצח - דיסקאברי נתנו ל-CSC את הניצחון מתוך ראיה של שיתוף פעולה מאוחר יותר בהרים. וגם אם נאמר שלאנס נתן את כל מה שיש ולא החליק לו הפדל וזאבריסקי נתן לו בראש, אני שם כסף על כך שזאבריסקי גומר את הטור 15 דקות ומעלה אחרי המנצח.
 

Yarnin

New member
אפשר לשלוח כבר עכשיו את קבוצת

דיסקברי לשלושה שבועות חופש ברחבי צרפת. אבל הם מתחייבים להגיעה בזמן לפריז, או רק לאנס לצורך הנושא. שם כרגיל יעניקו ללאנס ארמסטרונג את החולצה הצהובה. כל שאר הקבוצות חמשכנה להאבק על מקומות השני ושלישי. ואלי רק אולי. ממש אולי - שנה הבאה אולריך יוכל לחשוב ברצינות על החולצה הצהובה.
 
IT'S NOW OR NEVER

ירנין אני לא בטוח, ששנה הבאה אולריך עדיין יהיה מסוגל להאבק על הבכורה (גם כשלאנס ישתה מרגריטות בטקסס). אולריך חייב להילחם כאילו זה הטור האחרון שלו. ווינו חייב לרכוב כאילו אולריך לא באזור.
 

Yarnin

New member
בועז -ראיתה כמה אולי ומאיזו סוג

שמתי לפני שכתבתי את מה שכתבתי? משנה הבאה יהי לנו גם את קונגו ושאר הצעירים שצוברים ניסיון. ואולריך לעד ישאר ההבטחה שלא התממשה. ואני ממש מרגיש כמו כל אוהדי הפועל באשר הם. Jun is only second to Lance. וכזה הוא ישאר. וכמו מתעטית זוכרים את אוקנה - בעוד הרבה שנים מעטים יזכרו את אולריך. או אולי לא - כי הוא הסגן הכי טוב ללאנס.
 
למעלה