אולמרט שיקר במשטרה ובמשפט?

אולמרט שיקר במשטרה ובמשפט?

בתוכנה המשפטית מתפרסם רק פסק הדין ולא התצהירים אך על פניו נראה לי היום, שזיכויו של אהוד אולמרט מסתיר פרשה "אומללה" במקרה הטוב של מקורות מימון הליכוד בשנת 1988. הכתבה במעריב בסוף השבוע מביאה גרסה מדהימה.... לא איתן ליבני ז"ל היה המקור לכספים אלא... פעילותה של בתו.
 
פעילות במוסד כמקור כספי?

לגבי ה c.i.a כבר שמענו שמועות על מסחר בסמים... זה לא סוד. מה דעתכם לגבי המוסד? לדעתכם תרומת ענק לבתי חולים (בתל אביב למשל מרכז ענב ובפתח תקוה מרכז גור שאשא למשל....או מתקן דומה בבית החולים בנהריה... עשויות לבוא מחבורות מגדלי הסמים בקולומביה?
 
המוסד ...הסכמה

באופן חד-פעמי ורק לצורך עניין זה אני מסכים עם ארבע חרויות ( "הממלכה" לשעבר ?? ) לגבי התנהלות "המוסד". ( בלי קשר לתיאוריית הקונספירציה ההזוייה שפורטה כאן ) . הגיע הזמן לפוצץ את הבלון הנפוח הזה וראוי שמבקר המדינה יכנס לעובי הקורה בנוגע להתנהלות הגוף השמן והשבע הזה שנהנה ממנעמי המיתוס חסר הבסיס בשנים האחרונות. מדובר בגוף בזבזני וכספים רבים נשפכים ע"י עובדיו ביחוד אלה המתיימרים להיות שליחי המוסד בחו"ל באופן מחפיר ולפעמים גובל במנהל לא תקין וללא כל צורך מבצעי ( ואינני רוצה להשתמש בביטוי פלילי ) הבא בתור אחרי המוסד זה משרד החוץ ....
 
משה מעוז (צור?) מאיפה הידע?

ולשאלתך - ברור שארבעחרויות היא מי שהיתה הממלכה.
 
היי יוסאריאן ../images/Emo140.gif

הידע מתבסס על "פרסומים במקורות זרים" ( כפי שנוהגים להתבטא עיתונאים ע"מ לעקוף את הצנזורה ) ....
 
אני מניח שאם היו נכתבות כאן...

תלונות כוללניות ומעורפלות כאלה על מערכת המשפט, תוך התבססות על מקורות עמומים - לא היית חושב שצריך להתייחס אליהן בצורה שונה מהאופן שבו מומלץ להתייחס אלי.
 
אתה צודק יוסאריאן

נכון ...לפעמים אני חוטא גם בהבעת דעה לא בדיוק משפטית ....( כמו חשיבות הקפלט למשל ) אבל בכל זאת כדאי למבקר המדינה לרדת לעומקה של הבעת דעה זו ..ואז מבטיח לך שלינדנשטראוס יתבטא בצורה הרבה יותר נוקבת וברורה מהדעות העמומות והמעורפלות שלי כפי שהבעתי לעיל ... כמו כן בדרך כלל "מקורות זרים" מבוססים על ידע הרבה יותר מעמיק ממה שזה נשמע ....
 
גם לי זה קורה לפעמים...

שנמצא שאני צודק. אתה מתכוון לכסא קפלט? צינור הקפלט של המכונית שלי - נסתם.
 
הרשה לי למחות על חוות הדעת הלא

מקצועית הגובלת בהוצאת לשון הרע, שהרשת לעצמך להביע כאן. לא שאני מנסה להגן על הגופים הללו (או לתקוף אותם), אבל דעה שמובעת ככה היא מוגחכת בעיניי (דרך אגב, אני מעריך הרבה יותר את סוכני המוסד המסכנים עצמם מהרבה אנשים העוסקים במקצוע הלא יצרני שנקרא עריכת דין, וגם אותו הם ממלאים בצורה די עקומה...)
 
כל הכבוד לסוכני המוסד שמסכנים עצמם

אבל רובם לא מסכנים עצמם כלל וכלל. רובם פקידים קטנים, שנהנים מהמיתוס ללא שום הצדקה. כנראה עקב המיתוס גם יד מבקר המדינה וסכין הקיצוצים בתקציב טרם הגיעה אליהם. כמובן שיש בינהם, כמו בכל גוף יחידי סגולה ועליהם אני לא מדבר.
 
למעלה