אולי תוכלו לעזור

פיצקוש

New member
אולי תוכלו לעזור

אני גרה בחו"ל
, באה ללדת בארץ וחוזרת לפה כשהתינוק
יהיה בן חודש. מה אתן מציעות לי לקנות בארץ? ברור שאקנה עגלה וסל קל בארץ. עם מה עוד כדאי להסחב? תודה
 

בלינקה

New member
תלוי באיזה חו"ל את גרה

בכלל לא ברור שכדאי לך לקנות עגלה בארץ. סלקל את חייבת, כי אי אפשר לנסוע בלי.
 

פיצקוש

New member
מה להיות בלי

עגלה חודש שלם? ומה עם הטיסה? אני גרה באירופה, אני מתארת לעצמי שיש כאן כל מה שיש בארץ. אבל האמת היא שאני לא בדיוק יודעת איזה דברים חייב תינוק בן יומו.
 

lulyK

New member
צריך סלקל כדי לצאת מבית החולים

(אפשר לקחת ממישהו), צריך בגדים, חיתולים, מקום לישון, שמיכה דקה, אבמטיה ודפני (לא חייבים וגם את זה אפשר לקחת בהשאלה), אלכוהול לניקוי הטבור,בלנאום למי האמבטיה...... לדעתי אפשר לוותר על העגלה (בעיקר אם את גרה באירופה - חבל לקנות פה), אבל כדאי לקנות פה מינסארי/תינוכיס - מינשאים מעולים שבד"כ אין להשיג בחו"ל.
 

lavendula

New member
למה הכוונה?

מה תצטרכי במשך החודש הראשון, או מה כדאי לקנות בארץ בגלל שיותר זול כאן או כי אין את זה בחו"ל? להתחלה את צריכה: ביגוד ראשוני טיטולים חיתולי בד משחה לטוסיק מגבונים סבון נוזלי מוצץ בקבוק מקום להשכיב אותו (עגלה או עריסה). סלקל לאוטו
 

POOH*

New member
מצטרפת לבלינקה...

תלוי איפה את גרה.. ועד גיל חודש אפש/ר בקלות להסתדר רק עם מנשא ו/או להשאיל עגלה ממישהו. וגם סלקל יכול להיות שכדאי להביא איתך מאיפה שאת גרה... וכנ"ל בגדים ראשונים... תלוי איפה את גרה.. אבל מהנסיון שלי בגדים בארה"ב וגם באירופה עבים יותר מהבגדים בארץ.. ואז יכול להיות שכדאי לך לקנות פה קצת אם הוא נולד בקיץ. ואח"כ את השאר לקנות בארץ שאת גרה בה.. POOH
 

lulyK

New member
תלוי איפה את גרה.

בשביל חודש את לא צריכה כלום, סלקל אפשר להשאיל ממישהו, עריסה אפשר לשכור. לא הייתי קונה עגלה בשביל חודש, אפשר לנסות לשאול או "להסתפק" במנשא (ממילא פתרון טוב יותר לטעמי בשלב הזה)
 
איפה את גרה?

למה את עושה את הלידה בארץ? לא כדאי אזרחות שונה לילד?.מעניין כי גם אני גרה בחו"ל ...
 
למעלה