אולי שאלה קצת דפוקה...אבל אם כל

אולי שאלה קצת דפוקה...אבל אם כל

שנה יש סופות חול גדולות והחול אף עוזב בכמויות אדירות את הימדבר(בעזרת הרוחות) אז אין סיכוי שהחול פשוט יגמר?
 
../images/Emo16.gif../images/Emo54.gif

 
חול נוצר כתוצאה מבליה ובסופו של דבר

לא יהיו הרים כי הם יהפכו לחול שישקע במקומות נמוכים ויווצר מישור הנקרא בגיאולוגית פנהפליין
 

haimb100

New member
../images/Emo12.gifואז יגמרו התלונות של תושבי החוף

על אפליה
 
למעלה