אולי שאלה טיפשית ,אבל בכל זאת....

אולי שאלה טיפשית ,אבל בכל זאת....

האם אני יכול לעבוד כלומר לקבל אישור עבודה, ולא להיות ג`ובניק...אני צריך לעבוד בגלל המצב הכלכלי בבית אבל בהחלט רוצה לעשות משהו משמעותי בצבא ...בבקשה תעזרו לי!!!
 

מור86

New member
יש הרבה תפקידים שהם משמעותיים

וחשובים בצבא ועדיין לחזור כל יום הבייתה או משהו כזה... לגבי אישור עבודה,נראה לי שיש דבר כזה שיהיה לך אישור עבודה ועדיין אתה תהיה בבסיס סגור ותחזור חמשושים... תשאל בפורום סדירים.
 
למעלה