האם אני יכול לעבוד כלומר לקבל אישור עבודה, ולא להיות ג`ובניק...אני צריך לעבוד בגלל המצב הכלכלי בבית אבל בהחלט רוצה לעשות משהו משמעותי בצבא ...בבקשה תעזרו לי!!!
וחשובים בצבא ועדיין לחזור כל יום הבייתה או משהו כזה... לגבי אישור עבודה,נראה לי שיש דבר כזה שיהיה לך אישור עבודה ועדיין אתה תהיה בבסיס סגור ותחזור חמשושים... תשאל בפורום סדירים.