לא כועסת על אף אחד, לא צכה סולחה חיה בשלום ובשלוה עם כולם,אני בעיצומן של הקניות לחג, אני טסה לחג.אז די עסוקה שזה מבורך. עד שאני בשקט ,אל תעירי את הדב הישן.הכל בסדר חבובל`ה,תשני טוב /tapuzforum/images/Emo25.gif
זה היה חשוב שתכתבי את הדברים האלה.. תתחדשי על מה שקנית, תיהני לך בחג רק בקשה אחת קטנה, אני לא אוהבת את הכינוי "חבובל'ה", לא אוהבת כינויים, אני סאלי, פומלה יקרה נשיקה בחזרה, אני האמת לאחרונה ישנה טוב, השדים נעלמו כלא היו... צ'או..