אולי סולחה? פמלה?אחרי הסליחה? כולם?

סאלי31

New member
אולי סולחה? פמלה?אחרי הסליחה? כולם?

מי מתנדב להביא את החומוס?
 

Material lady

New member
את רק מביישת אותה כל פעם מחדש

עם השרשורים שאת פותחת. תפסיקי, זה לא עוזר, אם לא קלטת! דאמאיט...
 

פמלה 27

New member
איזה סולחה?בין מי למי?

לא כועסת על אף אחד, לא צכה סולחה חיה בשלום ובשלוה עם כולם,אני בעיצומן של הקניות לחג, אני טסה לחג.אז די עסוקה שזה מבורך. עד שאני בשקט ,אל תעירי את הדב הישן.הכל בסדר חבובל`ה,תשני טוב /tapuzforum/images/Emo25.gif
 

סאלי31

New member
נהדר...

זה היה חשוב שתכתבי את הדברים האלה.. תתחדשי על מה שקנית, תיהני לך בחג :) רק בקשה אחת קטנה, אני לא אוהבת את הכינוי "חבובל'ה", לא אוהבת כינויים, אני סאלי, פומלה יקרה :) נשיקה בחזרה, אני האמת לאחרונה ישנה טוב, השדים נעלמו כלא היו... צ'או..
 

Azriel bbl

New member
לרגע הבהלת אותי

שוב אני עם בעיות הניקוד האלה.
שנעלמו לך זה כנראה דבר טוב. ואם אנחנו כבר בענייני ניקוד, ואת לא אוהבת כינויים, מדוע את מקפידה לקרוא לה פומלה ולא בניק כפי שהיא בחרה?
 

Azriel bbl

New member
צטער, יש לי בעיה עם הניקוד כנראה

חשבתי שהיא התכוונה לפמלה כמו זאת או אולי כזאת. ובאלה אין חולם - לא מלא ולא חסר. אבל אין בעיה. אני דווקא אוהב פומלות.
 
למעלה