אולי מישהו ירצה לאמץ?

קושקוש41

New member
אולי מישהו ירצה לאמץ?

מהפייסבוק: עם השלישייה הזאת אני הולכת כל לילה לישון. יותר נכון לומר, בגללהשלישייה הזאת, אני כל לילה לא מצליחה לישון.....
לילה טוב לברי, לואיז וקיילי האהובים. שלושה כלבים קפואים. בין אם שרב בחוץ או קור מקפיא, את השלישייה הזאת תמיד תמצאו מכווצים בסוף הכלוב.
מזג האויר לא משפיע על מצב הרוח שלהם, גם לא משנה להם אם זהו יום אימוץ או חג, השלישייה האהובה הזאת יודעת שאת הפחדים שלהם אתם לא תוכלו להכיל, בעיקר קיילי, הכלבונת החומה, הכל כך אהובה, שכבר שנים מחכה בכלוב..היא דווקא התחילה לעבוד עם המאלפות שלנו וגילתה רצון כל כך עז להיפתח וללמוד מה זאת אהבה...אבל כשהזמן עובר ועוד יום בכלוב נגמר בלי מגע-היא חוזרת להיות עצובה, מפוחדת ובודדה.
ברי, ברי הלבן היפהפה, אם היה אמיץ היה נחטף מזמן. הוא עבר תאונת דרכים לפני למעלה משנה, אתם תרמתם עבורו, עזרתם לנו להעמיד אותו על הרגליים אבל הלב..הלב נשאר מפוחד, לא יודע איך להסתדר בעולם מלא בסכנות לבד.
ולואיז המתוקה, אין לדעת איזו זוועה עברה מאתנו בני האדם, שכל כניסה לכלוב, היא כולה אחוזת תזזית של טירוף, רצה מצד לצד, מפחדת כל כך שנעשה לה את הרע מכל.......
איך אפשר לישון בשקט כששם בכלוב, 3 נשמות עדינות סובלות, לכודות בתוך הפחדים של עצמם, עד שהגוף כולו רועד בלי רגע מנוחה.
חוסר השקט שלהם רודף את הלב כשאתה מרגיש שהידיים שלך כבולות לעזור להן, כי ברור שרק בית, עם מלא תשומת לב ואהבה, יכול לגרש את השדים. אבל איפה הם אותם מאמצים אמיצים?
הכי שבירים שיש וכל לילה שעובר במחשבות עליהם נראה ארוך ומתסכל..שרק יגיע כבר הבוקר ואוכל לראות שהשלושה עדיין באותו מקום, רועדים, קפואים, ממתינים בסבלנות למאלפות, שיפשירו ויגעו ולו במעט, בפחדים.

ברי ולואיז בני שנתיים, קיילי בת 5, מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות 03-6241776 שלוחה 3
— ‎в ‎כפר רות. תנו לחיות לחיות

 
מקסימים. הלוואי שיכולתי

באמת שובר את הלב המבט הזה...
אבל עם כלבה גדולה ושני חתולים, שאת כולם אספתי מהרחוב, בעלי איים שעוד ארבע רגליים ואני אמצא את עצמי ברחוב
מקווה שימצאו בית חם
 
למעלה