אולי מישהו יכול לעזור לי ולאמר האם אמצא מענה

לילו 2001

New member
אולי מישהו יכול לעזור לי ולאמר האם אמצא מענה

בהומופטיה לבני בן ה-8 שהינו היפראקטיבי עם בעיית קשב וריכוז??? שלום לכולם, אני חדשה כאן, רק כרגע נכנסתי, שייכת לפורום אחר, נחשו איזה... פורום מדהים, אבל נמאס לי לתת לילד שלי ריטלין שעושה לו תופעות לוואי לא נעימות, מצד שני אין כמו הריטלין לבעיית קשב וריכוז וזו עובדה! לא מתחשק לי לעשות ממנו שפן ניסיונות, אבל אני שומעת שיש דברים שעוזרים כמו אצה כחולה ירוקה. אשמח לתגובות, תודה.
 
הומיאופתיה בילדים

לילו שלום, ברוכה הבאה לפורום. הבעיה שאת מתארת היא נפוצה מאוד בקרב ילדים - הרטלין מרגיע אבל יש לו תופעות לוואי לא רצויות. כל ילד מגיב באופן שונה לריטלין בהתאם לרגישויות הבסיסיות שלו ולכן יש ילדים שמושפעים יותר מריטלין ויש כאלו שפחות. להומיאופתיה יש כלים לטפל בבעיות קשב וריכוז בילדים, וישנו מספר לא מבוטל של ילדים שהצליחו ללהגיע לרמת קשב וריכוז גבוהות, האנרגיות חזרו להיות מאוזנות וכל זאת ללא רטלין אלא בעזרת הומיאופתיה. הומיאופתיה יעילה מאוד בטיפול בהיפראקטיביות ובבעיות קשב וריכוז. בהצלחה, אורלי.
 

קוף1000

New member
../images/Emo45.gif

הריטלין זה מכת מדינה ואשלייה שזה עוזר. הריטלין הוא סם לכל דבר ותהליך הגמילה יהיה קשה, בדיוק כמו תהליך גמילה של סמים וכל שיטת טיפול עדיפה ע"פ הריטלין. קצת קשה לעזור למי שרושם "עובדה".
 

קומרן

New member
קוף היקר, קצת צניעות לא תזיק

איננו אנשי מקצוע (במיקרה שניינו איננו רופאים/פסיכולוגים ואף לא הומאופתים ) וקביע כמו שלך, בעיקר כשאינך מכיר כלל את המיקרה של אותו ילד, אינה אחראית ואינה מדוייקת. אני מאמין שהאם לילו לקחה את דבריך בערבון מוגבל, למרות זאת, לפעם הבאה לא יזיק אם תדאג להוסיף גם גילוי נאות לצד דעותיך.
 
אל תתעצבן, בנושא הריטלין כולם

אוהבים להיכנס לפאניקה על סמך כותרות מהעיתון. אני לא חושבת שמישהו מהמתלהבים יודע על מה הוא מדבר. המרוויח היחידי הוא העיתון
 

לילו 2001

New member
קוף היקר, כמה שזה כואב זו אכן עובדה, הריטלין

מוכח שעוזר לקשב ולריכוז, אבל, עובדה (תרתי משמע) שאני לא סתם נכנסתי לפורום הזה... ואני כן מחפשת עזרה- אתה לא "חייב" לעזור. האמן לי שכל יום שבני לקח את הכדור- אכלתי את ליבי, מצד שני, הילד לא מסוגל!!! לשבת דקה בכיתה, הוא פשוט לא יכול, אז מה עדיף??? שיסתובב בחוץ כל היום, או שילך לחינוך מיוחד, אגב לאחרונה אני שוקלת זאת, בעבר אם היו אומרים לי חינוך מיוחד, לא הייתי מוכנה לשמוע על כך. לאחר תופעות לוואי בלתי נעימות,אני מחפשת מענה בהומיאופתיה, ואני מקווה מאוד שאמצא. אתה שייך לכת הסנטלוגית או שאני טועה?!
 

קוף1000

New member
רק לטווח הקצר, אך בטח לא לטווח הארוך

זה שקול לסטרואידים בספורט. לגבי שורתך האחרונה - את טועה בגדול.
 

קומרן

New member
מעניין

אני לא מכיר כל השוואה בין סטרואידים לשימוש ספורטיבי לבין רטלין להפרעות קשב. מצד שני... גם לא ממש מצאתי את ההוכחות לקשר המובהק שבין אוטיזם לחיסונים, כמו שאתה מצאת. לילו, ניסתם עוד טיפולים חוץ מרטלין בלבד?
 

לילו 2001

New member
כן, עשינו רכיבה טיפולית, שחיה, כמובן שהוא גם

היה בריפוי בעיסוק. מחמישי שעבר אנחנו ללא ריטלין, אבל בשלושת הימים האחרונים של בי"ס הוא לא היה בכיתה בכלל. אני לא רוצה לתת לו, כפי שציינתי, בגלל תופעות הלוואי, למרות שאומרים לי שזה רק עניין של סוג, כעת אני מעוניינת כן לנסות טיפול טבעי, למרות ששמעתי שלבעיית קשב אין קסמים, אלא רק ריטלין. מקסימום הוא לא ייכנס לכיתה, לא יקרה כלום, זה בסה"כ לימודים, העיקר שיהיה לו טוב, תודה.
 
לא סיפרת את הדבר הכי חשוב

באיזה תופעות נתקלתם ומה אמר על זה הרופא? לגבי לימודים - זה נכון שלא חשוב ללמוד ומה שקובע זה מה שהילד רוצה, אבל שלא תמצאו עצמכם במעצר, כי לפי החוק הילד חייב להיות בבית הספר ויש הקפדה על זה.
 

לילו 2001

New member
זה לא שהוא מסתובב בחצר בי"ס לבד

הוא נמצא עם אחראית שיכבה שמכירה אותו ואותנו היטב, פשוט בכיתה הוא מאוד מפריע ולא מסוגל ללמוד, אבל היא אמרה שהיא מוכנה לכך רק בתנאי שאחרי סוכות הוא יקבל טיפול, וריטלין אני לא מתכוונת לתת לו, לפחות לא עד שאנסה משהו טבעי, (בגלל זה נכנסתי לפורום הזה). לגבי תופעות הלוואי, אני לא יודעת אם את מכירה את הריטלין, הוא עושה חוסר תאבון ועם זה השלמנו, הוא אוכל היטב בבוקר שהוא קם ואחרה"צ, העניין הוא שהתחילו לו פחדים שלא היו וקצת חרדות, ואז בעלי ואני אמרנו עד כאן!!! הרבה אנשים שילדיהם לוקחים ריטלין אמרו לי שהריטלין לא מתאים ושננסה ריטלין אחר, יש הרבה סוגים, אבל גם ככה נתתי לו בלב כבד, למרות שכפי שציינתי, הוא עזר לו מאוד בלימודים, יחד עם זאת, משהו בילד שלי שונה, אין מה לעשות ריטלין עושה עבודה על המוח, ואני רוצה אותו עם השובבות והניצוץ בעיניים, רק שלצערי בבי"ס זה בעייתי מאוד, לאחר החג אני אצל הומיאופת, ממש מקווה שנצליח.
 
אין מניעה לנסות פתרונות אחרים

אבל אם זה עוזר בלימודים למה להפסיק? יכול להיות שמינון הריטלין כרגע גבוה מידי ומביא אותו לריכוז יתר, מה שמכונה בעיתונות העממית ואצל הסיינטולוגים "אפטיות ורובוטיות", אז מורידים את המינון או משנים את טווח הפעולה, למשל אפשר לתת 10 מ"ג SR במקום רגיל או 5 מ"ג רגיל ולא SR ואז ההשפעה מתונה יותר, או לתת חצי כדור... "שובבות וברק בעיניים", הריטלין הרגיל אמור לפעול 4 שעות. לוקחים בבוקר ועד הצהריים ההשפעה אמורה לפוג. בעלון המידע יש פירוט של תופעות לוואי ולאילו השפעות יש לצפות מהכדור. אין כאן סודות. פחדים וחרדות שלא היו, להאשים את הריטלין זו טעות שיוך נפוצה. אני לא מכירה בעל פה את עלון המידע, יכול להיות שמופיע שם דבר כזה אבל בכל מקרה יש לזכור שני דברים - 1. הוא רק בן 8, הוא לומד להכיר את העולם על סכנותיו השונות וזה מעורר מחשבות ופחדים, וזה טבעי. 2. פחדים וחרדות נובעים מהמון סיבות ולא בהכרח מתרופה. אמנם הגישה שמשייכת אירועים אחד לשני ללא צורך בהוכחת נסיבתיות (ברמה מדעית) די שלטת בהומאופתיה, אבל בעולם הקונבנציונלי יש לזכור שגוף ונפש האדם מושפעים מאוד מהמון גורמים בסביבתו ויש לחקור דברים לעומקם. אם את לא רוצה לעשות מהילד "שפן נסיונות" כמו שכתבת, אז תמשיכי עם הריטלין, שחקי עם המינון (לא לתת יותר ממה שרשם הרופא) ודווחי לרופא על כל דבר שלא נראהלך. חוץ מריטלין יש קונצרטה (אותו חומר פעיל). מצטערת על התשובה הארוכה, אני מנסה להמנע מזה...
 

לילו 2001

New member
תודה רבה על התשובה הארוכה והמפורטת

אגב, ניסינו כבר את ה- SR של ה-4 שעות וזה עשה לו ממש לא טוב, עברנו לריטלין LA 20 ובחודשיים האחרונים שינינו לפוקלין מדובר בכדור שאינו בסל התרופות, עלותו יקרה מאוד (940 ש"ח ל- 30 כדורים) ורכשנו אותו רק מכיוון שאמרו לנו שהוא מופחת תופעות לוואי... אני לא יודעת אם אנחנו שוגים ששייכנו את הפחדים והחרדות לכך, פשוט שמעתי מחברה שעברה עם הבן שלה אותו דבר בגלל ריטלין (מסוג אדרל), אני די מבולבלת, בכל מקרה שוב תודה.
 

ייונתן11

New member
רטלין

שלום רב רציתי רק לידע אתכם מיהוא בכלל רטלין, רטלין עוזר ואולי אפילו עוזר מאוד אך הוא כמובן שגם עושה נזק לאורך שנים לכבד ונזק בלתי הפיך http://www.starmed.co.il/Drugs/Ritalin הוא גם עושה ניפלאות לסבלנות של הילד אכן כן וגם אוכל לילד את הכליות, בקיצור כל 1 ואחת צריך לשבת אם עצמו או אם הילד שלו ולחשוב מה הסיכונים ויש!! ומה יתרונות שבכך..
 
הטרקטורנסטית הקטנה, זה מסוכן את נותנת יעוץ|

פסיכאטרי על גבי הפורום ..
מכיוון שאת נותנת לאישה יעוץ פסיכאטרי , ומציעה לה מינונים אחרים ותרופות אחרות פסיכאטריות ואינך מציגה את עצמך כפסיכאטר ולא כבעל מקצוע אחר , את מסכנת את בריאות בנה ואת עצמך אני חוששת שלא רק שאת מנסה להפריע לפורום לתת יעוץ הומיאופתי, את גם עלולה לסכן את הכותבת במתן תרופה או לקיחת מינון על דעת עצמה! מכיוון שנמנעת מלהתייחס למה שכתבתי , כתובת התוכן: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2124&MessageId=134228389 ומכיוון שאת כותבת בנוסח המוכר לכל הכותבים הותיקים בפורום : "אמנם הגישה שמשייכת אירועים אחד לשני ללא צורך בהוכחת נסיבתיות (ברמה מדעית) די שלטת בהומאופתיה, אבל בעולם הקונבנציונלי יש לזכור שגוף ונפש האדם מושפעים מאוד מהמון גורמים בסביבתו ויש לחקור דברים לעומקם. אם את לא רוצה לעשות מהילד "שפן נסיונות" כמו שכתבת, אז תמשיכי עם הריטלין, שחקי עם המינון (לא לתת יותר ממה שרשם הרופא) ודווחי לרופא על כל דבר שלא נראהלך. חוץ מריטלין יש קונצרטה (אותו חומר פעיל). " אני חוששת שלא רק שאת מנסה להפריע לפורום ומסיטה אותו מנושאו, את גם עלולה לסכן את הכותבת במתן תרופה או לקיחת מינון על דעת עצמה. אני חושבת שהבנת את המסר ויש סכנה שהודעה מסוג זה , או דומה תורד . נועה ..
 
למעלה