אולי מישהו יכול לעזור לי בבחירה?

noor נור

New member
אולי מישהו יכול לעזור לי בבחירה?

זהו זה- קונה windows חדש דנדש מהחנות...אבל עכשיו לא מבינה כלום- 2000 או me או השד יודע מה? מה ההבדל ביניהם? הצרכים פרטיים בלבד, ביתיים...אשמח לתגובותיכם. ואם יודעים גם מחירים ואיפה קונים בכלל טוב. תודה.
 

א-ז

New member
טוב אז תשובה קצת יותר מקצועית

ככה ... זה תלוי... אם כבר את קונה..(למה) אז ככה אם שת בקטע של משחקים וכו זאת אומרת ישומים ביתיים רגילים לחלוטין אז 98 תהיה מערכת מעולה בשבילך זאת מערכת פשוטה יחסית לא מסובכת אומנם לא מי ידוע מה יציבה אבל שוב אם את משתמשת שפוטה אני לא רואה למה את צריכה יותר. שימי לב.....לא me בשום פנים ואופן לא... מערכת גרועה קורסת לרוב פשוט מערכת גרוע 98SE היא המערכת האולטימטיבית בשבילך! אם את קצת יותר מזה... אז ככה תלכי על 2000 pro זה עולם שונה לגמרי מערכת שעובדת על טכנולוגיית NT שהיא א. יציבה מאוד מאוד מאוד ב. מאפשרת ריבוי משתמשים על אותו מחשב בפרופילים שונים. ג. מאפשרת עבודה נוחה יותר ברשת ! הבעיה היא התמיכה במשחקים היא קצת בעייתית... כמו כן היא מעט מסורבלת למשתמש "פשוט" שלא מבין יותר מידי במחשבים לסיכום ההמלצה היא לעבוד עם שניהם כמו המון אנשים 98 למשחקים 2000 לשאר במקרה שלך את הולכת לקנות (???) מערכת הפעלה הייתי ממליץ לך לחשוב טוב טוב מה הם השימושים שאת צריכה לעשות במחשב... עדיין יש לי חיבה מאוד מיוחדת ל 2000 ..זה היה על קצה קצהו של המזלג את תרצי לדעת יותר כתבי שאלות יותר ספציפיות!
 

noor נור

New member
א-ז ככה....

עדיין חייבת לדעת עוד מידע. ההפרשים במחיר בין ה-2000 ל- me הם רציניים ביותר, והשאלה אם זה מצדיק את המחיר במקרה שלי. לא משחקת על המחשב כמעט, רק אינטרנט ועבודות הדפסה....ה-98 שיש לי כרגע הוא דפוק לחלוטין וכמו שאני רואה האפשרויות שלי כרגע הם: לקנות דיסק 98 מ ק ו ר י, לפרמט את המחשב ולעשות התקנה חדשה "נקיה" או להתקין את ה-me. או אולי ה-2000 לא כל כך יקר איפשהו?אנא עיזרו!!!!
 

kitt

New member
ההפרש במחירים בין 98 ל2000 הוא

כ 200 ש"ח. מחירים תוכלי לראות באתר www.plonter.co.il. מי שקונה היום חלונות 2000 מקבל שידרוג חינם לXP כשהיא תצא (במחיר עלות המשלוח 10$).
 

kitt

New member
היו בפתיל זה הודעות שנמחקו כי הן

הציעו לקניה תוכנות גנובות. כל הודעה שתעסוק בתוכנה גנובה בין אם בהצעה לצריבה של תוכנה או בלינק להורדה של תוכנה תמחק
 

noor נור

New member
kitt- בבקשה, אולי אתה תוכל להנחות

אותי כמו שצריך???כבר התבלבלתי. יש לי כרגע 98 דפוק בלי דיסק בבית. מעוניינת לקנות מקורי עם רשיון אבל לא יודעת מה???שידרוג? מקורי? 2000? me ? האם אדע לפרמט לבד את המחשב?
 

kitt

New member
אם אין לך צורך במשחקים אז 2000 היא

המערכת המומלצת (כמובן בתנאי שיש לך לפחות 128 מגה זיכרון). ה2000 בזמן ההתקנה מאתחל את המחשב (מכניסים את הCD לכונן ומדליקים את המחשב) שואל האם לשדרג או להתקין וגם באיזו מחיצה להתקין והאם לפרמט אותה לפני ההתקנה.
 

kitt

New member
מה ששכחתי לציין מי שקונה עכשיו 200

חלונות 2000 מקבל עידכון חינם לXP.
 
למעלה