אולי מישהו יכול להסביר לי,איך זה

אולי מישהו יכול להסביר לי,איך זה

שאנשים במדינה שלמה , ידעו שהזיזו את השעון לאחור בשעה ואני לא ידעתי. מתי בכלל הזיזו את השעונים לאחור, ומי קבע שאני חייב לראות חדשות או לקרוא עיתונים. כמובן שדלתות האולם היו נעולות ולא היתה שום קופאית. הגעתי להרקדה בהדר יוסף בשעה 8 לפי השעון שלי כמובן ואחד העובדים מתווכח איתי ואומר לי שההרקדה מתחילה בשעה 8 ולא ב-7. הסברתי לו שיתקן את השעון שלו , הוא אומר לי לתקן את השעון שלי. אז החבר שלו התערב ואמר,תגיד לו שהזיזו את השעה לשעון חורף. לא היתה לי ברירה וחיכי עוד שעה שלמה במסדרון. בסדנת הזוגות לא היתה לי בת זוג, כרגיל תמיד יש לי פנצ'רים עם בנות הזוג. האחרונה הפסיקה לרקוד כי הרמה גדולה עליה, ובאמת משבוע לשבוע ההרקדה גודלת וכווווווווווווווווווווווווווווווולם מגיעים רק בזוגות. קבעתי עם אחרת ואותה אשפזו ברגע האחרון בבית חולים במצב קשה.ממש מסכנה. רקדתי בסדנא לבד ופתאום מישהי בחורה יפיפיה ועדינה מאד,הגיע איתה בן הזוג שלה לחיים, שלא יודע בכלל לרקוד ומה זה בחור מכוער,האבא של המכוערים. ראתה איך שאני רוקד לבד ובקשה להצטרף אלי, רוקדת כל כך בעדינות מוגזמת ונוראית מאד,כך שזה אפילו מלחיץ, אז בכל זאת יש גם יתרון לזה שאני רוקד לבד, אחרת לא היתה מישהיא שתרקוד איתי. מה אגיד לכם בחיים לא נתקלתי בבחורה כזאת , שאר הערב, בשבילי היה כמובן על הפנים היה ברור לי מראש שהיא מעוניינת לרקוד איתי , רק בסדנא. בקיצור חזרתי ממש מאוכזב. ועד לשבוע הבא ,אלוהים גדול.
 
סיטרון .זה נראה בעיך כתלונה.אבל

אין פה שום תלונה ,רק רשמים והגיגי לב מחוויות שיכולות להיות בהרקדות, שזה יכול לקרות גם לאחרים. לה כל דבר צריך לפרש כתלונות ובכי מרורים.
 
עזרא, תתכונן מעכשיו

ב-1/4 חוזרים לשעון קיץ. שלא תגיד שלא ידעת!
 
מיכל תודה.אני רק צריך לזכור קודם

מה אכלתי היום בארוחת בוקר לפני חצי שעה,
 

משהא

New member
עזרא עדיין לא כתבת איך אתה מתרחץ ו.

עזרא יקר, בכדי להשלים את הפאזל הנושא את ההגדרה עזרא כרמל חסרים לי כמה נתונים. איך אתה מתרחץ, האם אתה משתמש בדאודורנטים ואפטר שייב ומה מספר הנעליים שלך ??. לא נראה לי שזה משנה הרבה אם הזזת את השעון או לא. עובדה שהסתדרת !! הנתונים מראים שאתה מסתדר בכל שעה ובכל מצב בלי בעיות, וכשצצות בעיות, בלאו הכי אתה כותב אותן כאן והקוראים מוצאים לך פתרונות מצויינים. ריקןדים שמחים אורי גבעוני
 
אורי כל מה שכתבתי קשור לריקודי עם

שכחתי רק לציין אם אני משתמש בדאודורנט או מתרחץ לפני הרקדה. ואתך הסליחה, אז ככה ,אני משתמש בדיאודורנט לפעמים ותמיד מתרחץ מיד לפני ההרקדה. ובנוסף אני נועל נעלי ריקוד לפעמים משני סוגים שונים באותו ערב.
 
אכלת ארוחת בוקר לפני חצי שעה

כלומר בשעה 714:45??? הממ... לטעמי יש לך בעיות הרבה יותר גדולות מאי ידיעה של מעבר לשעון חורף...
 

משהא

New member
שרק2 ידידי לו ידעת כמה שאתה טועה

שנים רבות של עיסוק וקשרים עם אנשים כמעט מכל סוג, ידע ומעמד, הביא אותי להבנה שדוקא אנשים בעלי אופי אליהם משתייך ידידינו עזרא הם לעצמם ובתוכם המאושרים ביותר ומיעוטי הבעיות. הרעיה - באיזה שלוה מספר לנו עזרא על המעבר המאוחר לשעון חורף שלא מזיז לו בכלל, כי אצלו החיים הם לפי "שעון עזרא". הארוחות שהוא אוכל הם לפי מה שהוא מרגיש ומי אתה -שרק2 שתגיד לו מתי זו ארוחת בוקר. לעזרא יש חיים פנטסטיים. הכל מתקבל אצלו דרך צינור הבחנה מיוחד שעושה פלאים, מעבד את מה שעובר ומיציא תמונות מעובדות בדיוק כפי שטוב לעזרא. גם כשיש לו טענות הן נשמעות תמיד ללא רוגז, מינוריות, בלבביות רבה ובניחותה. באחד מביקוריו בגן נחום בת זוג שרקדה עמו בסבב ראשון נעלמה לו. בשקט נפשי ובחיוך הוא סיפר לי זאת. מאוחר יותר הוא מצא שהיא עברה לרקדן אחר (חבר פורום מוכר). עזרא עמד בשקט בצד, הסתכל, לא כעס, כך עד סוף ההרקדה. אחרי כמה ימים הוא הזכיר זאת כשכתב בפורום כבדיחה קלה וזהו......הרי אם זה היה קורה לאחד מאיתנו או לזה "שלקח את השלל" היה כל הפורום מתעופף עם מאה כתבות בעד או נגד. כך עזרא. הוא מקבל את החיים כמו שהם באים אליו. אנשים אלו מאושרים מאיתנו. אז הבעיות הם שלנו לא של עזרא. עזרא חי בעולם שכולו טוב............. ריקודים שמחים אורי גבעוני
 
זו גם דרך להסתכל על הדברים...

אבל אני חייב לציין שכיום, ה"בעיות" שנראו לי בעבר "כבדות", נראות היום אחרת וכלל לא כבעיות...יחד עם זאת.. אני אפ'עם לא אוכל ארוחת בוקר ב 14:47.... {מי בכלל אוכל ארוחת בוקר}... מהסיבה הפשוטה שכבר לא בוקר. עפ"י אותו הגיון, הוא יכול לבוא להרקדה בשעה 00:00 בחושבו שכעת 20:00 ולהתפלא שהקופה סגורה.. {זה קרה לו - לא?}. עם זאת אני מודה שאני נהנה לקרוא את דבריו, ולהתחקות אחר השקפת עולמו.
 
אורי היקר צדקת בכל מילה.אני אמנם

ביקורתי , סומך בעיקר על עצמי, ומאמין בעצמי וביכולות הגדולות שלי. בתחומים רבים בחיים וגם רוקד טוב ריקודי עם, אלא שהודבקה לי סטיגמה כרוקד גרוע וללא חוש קצב, זה לא נכון, משום שאני רוקד הרבה שנים ולאנשים יש להם דעות קדומות עלי. קודם כל אני אוהב מאד את עצמי, אני הולך לישון מתי שמתחשק לי , לרוב ב-4 בבוקר אחרי צעידה יומית לאחר שאני נח בבית ואחר כך יוצא לצעידה היומית, כאשר אפילו כלב אין ברחובות, לפעמים ארוחת הבוקר גם 4 אחרי הצהריים וארוחת צהריים אחרי ההרקדה , זאת אומרת ב2 בבוקר,אבל לא בשרי.
 
אור חדש.יפה שהזכת את זורבה היווני

כבר עשרות שני אני חי ,מושפע וממשיך לחיות לפי אתו סרט של זורבה היווני. הסרט הזה מלווה אותי כמעט בכל יום, ומי שלא זוכר עם השחקן אנטוני קוין ז"ל. אני כתבתי והזכרתי אותו כאן בפורום הרבה פעמים. למשל אני אפילו עשיתי לבת שלי בת מצוה בשבעה של אחותי שהיתה צעירה ונפטרה מדום לב, המשפחה והקרובים שלי היו בהלם מהמעשה שלי. ועוד דוגמא, כאשר אשתי היתה חולה קשה מאד 14 שנים, אני היחיד שטיפלתי בה במסירות, אף אחד אחר לא ידע ולא היה מסוגל לטפל בה ובבעיות הקשות שלה. וברגע שהיא נפטרה בשנה שעברה, מרשלנות בבית החולים, עזבתי והלכתי מיד הביתה, כמו זורבה היווני, המות שלה כבר לא עניין אותי ולא השבעה, לא רקדתי חודש רק בשביל לא להסתכסך עם המשפחה שלה.
 

rak dan

New member
עזרא וואללה מתאים לך בובולינה../images/Emo202.gif

טריויה למי שלא יודע. לילה קדרובה שחקנית יהודיה מפורסמת ילידת הונגריה
 
רק דן.עזוב בחייך .אני נמשך לרזות

שמנות כמו בובולינה לא בשבילי. חיפשת לי אחת עם דלקת ריאות? אז מה אם היא יהודיה? האם ליהודיות יש קרניים על הראש? האם היהודיות טובות יותר מהגויות? מה משנה אם היא מאוגנדה או מהונגריה? העיקר שלא תהיה גם קניבלית. רק דן ,בחייך ,דעות קדומות?
 
יא רומייה -תקראי מה כותבים בפורום

יש אחד כותב כל מה שהוא עושה במשך היום: אכלתי, שתיתי, התקלחתי, פיזרתי דיאודורנט על הגוף, רקדתי עם זאת שעה ועם האחרת רבע שעה, עד שבא מישהו ולקח אותה .ממנו, כאבה לו הבטן בזמן ההרקדה, מישהי שמה לו מטפחת על התחת וזה עזר. כל חברי הפורום - עובדים סוציאלים, עוזרים לו , מסבירים לו את מצבו - אחד בשריקה והשני ביריקה והשלישי בעידוד. כל הכבוד לפורום. הם עומדים לעשות מיפגש. אני צריך להכין ראשי פרקים לשיחה. אני לא יודע מה להגיד. אני כבר רוקד "בהרקדה גדולה" , ולא נעים לי לדבר או לרקוד , עם כל אחד. בעיקר עם בנות עדינות , שעושות כל מה שאני רוצה. אני כבר עייף אכתוב לך מחר שלך סעדיה
 
מיפגש מיוחד במינו

כדי לחסוך ולא לפתוח בהודעה חדשה , החלטתי לספר בהמשך לשירששור זה על המיפגש , שמתקיים בקניון קסטרא בחיפה, כל יום שני החל מ - 20.00 אליהו גמליאל ויואב סידי יחד עם שלמה ערן וחברתו מפגישים קבוצה של 20 איש, לרקוד ולשיר. קבלנו שירונים , עם שירי הריקודים, בליווי אקורדיון (יואב סידי),חליל (אליהו גמליאל) מפוחית (נערה , שאיני זזוכר את שמה), שרים את מה שקבעו לאותו ערב (לא הרבה), ואחר כך רוקדים, בשירה. ובנגינה אוירה כייפית, לא פורמלית. כיבוד יש - קפה עוגיות, פרי (שהביאו אילנה ויאיר בינו), היו שם יעקב מריומה (היוצר של שיר על עץ), ניר דן, מרשה - אשתו של אליהו ועוד. אם שכחתי להזכיר שמות - יסלחו לי. עברנו על כמה ריקודים ביעף. כל הרוקדים ותיקים , קולטים בקלות. הריקודים שעברנו עליהם - צור משלו, השושנה פורחת,ריקוד של ממן ועוד ריקוד מתאים לסוכות של אחד בשם מוריס. ריקודים , שלא רוקדים היום בהרקדות. היתה אוירה מיוחדת. טוב שהמיפגש לא המוני - . הרגשנו שאליהו עושה זאת בשביל הנשמה. יענקלה לוי
 
למעלה