אולי מישהו יודע?

Kהבה

New member
אולי מישהו יודע?

כמה זה מזגן עילי מפוצל 2.5 כוחות סוס ב- BTU? אין לי שמץ של מושג וחוששת שמא בחנויות "יעבדו" עליי. תודה על עזרתכם.
 

Kהבה

New member
../images/Emo8.gifנראה לך? כולם מדברים ב- BTU

ואני רוצה לדעת כמה זה 2.5 כוח סוס ב- BTU להיכנס על מנת לאסוף מידע בנוגע למחיר זו לא בעייה לו הייתי יודעת את לוח ההשוואה בין כח סוס -ל- BTU לא הייתי שואלת פה. אגב BTU זה לא נתון שאמור להשתנות מיצרן ליצרן זו מידה נפוצה ומעוגנת.
 

באדי

New member
חובב מתכוון שלמזגן 2.5 כ"ס

יכולה להיות תפוקת BTU שונה בין יצרן אחד למשנהו. כל יצרן והפטנטים שלו בייצור המזגן.
 

ku harel

New member
שניכם צודקים אבל בגדול

כל 1 כ"ס = 10,000 BTU בקירור וקצת יותר בחימום בכל מקרה ההבדלם זניחים ותתמקדי בכ"ס מתאים לנפח החדר.
 
אני מקווה שרצית לומר להפך.... יש להתמקד ב BTU. יש נוסחה שנעה בין 600 ל700 BTU ל 1 מ"ר. זה גם תלוי במיקום החדר, הגג, מספר החלונות. דהיינו, מה שפחות מבודד, יש לקחת BTU יותר גבוהה.
 

ku harel

New member
חובב צודק...../images/Emo4.gifפאדיחות....

הכוונה היתה שיש גם מזגני 2.5 כ"ס שנותנים 30,000 BTU וגם מזגני 3 או 3.2 כ"ס שנותנים אותם 30,000 BTU. חפשי את המזגן עם הBTU הכי גבוה בקטגוריית הכ"ס שאת מחפשת. סליחה על הבלאגן...
 

Kהבה

New member
עכשיו בכלל שיגעתם אותי../images/Emo8.gif

מתקין מזגנים שהתקשרתי אליו לפני שעה אמר כך: קני מזגן של אלקטרה 2.5 כ"ס (מסידרת הוואי 27). בדקתי עם משווק מסויים שאמר שהמזגן הזה הוא שווה ל- 2.5 כ"ס. תפוקת קירור 23300 תפוקת חימום 24400. עכשיו מה אני אמורה להבין? יש לציין שאני מעוניינת במזגן אלקטרה מפוצל. למישהו יש מוצר כלשהו והוא מרוצה ויכול לעזור?
 

ku harel

New member
אז את משגעת אותנו בחזרה??../images/Emo8.gif

חובב הפנה אותך לזאפ הנה הקישור שלא יהיה לך קשה מידי.... שימי לב שלרוב היצרנים מזגן 2.4 כ"ס נותן 24000 BTU בקירור. לאלקטרה אין מה להציע מעבר לזגם שהוצע לך כנראה ואת הרי מציינת שזה מה שאת רוצה "אלקטרה מפולצל"... העיקר שה-700 BTU הבדל לא ישגעו אותך. ובא לציון גואל.
 
אני הייתי מתרחק ממשווק שמדבר על כ"ס זה רק מראה שהוא לא מקצועי. מזגן טוב יהיה בעל כ"ס נמוך ו BTU גבוה. הכ"ס מראה על צריכת האנרגיה של המזגן (צריכת החשמל). ה BTU מראה על יכולת המזגן לקרר או לחמם. יש גם דרוג אנרגיה שאמור לשלב בין שני הנתונים, הוא ממוספר באותיות באנגלית. מזגן בדרוג A יהיה בניצול טוב יותר ממזגנים בדרוג B,C והלאה.
 
למעלה