אולי לא הגעתי למום הנכון

מצב
הנושא נעול.
כתיבה קריאה

מעניין
האם יש לכם השערה מהיכן מגיע ההבדל בין המקצועות/נושאים השונים? האם לפני שנתיים הוא המשיך לצייר לבד? בכל אופן, תמיד אפשר לשבת איתו ולנסות לברר למה הוא חושב כך. אפילו להתיעץ איתו איזה סוג מורה/סטודנט כן יהיה מתאים. אני חושבת שבגיל הזה, כאשר הילדים שותפים לבחירה הם נוטים יותר להנות מהפעילות עצמה. הרעיון למצוא למספר ילדים פעילות במוזיאון המדע נשמעת נהדרת
כתיבה קריאה
בערך בגיל 6 (כיום בן 8 )הביע בני רצון ללמוד קריאה וכתיבה, אך לא הצלחתי "לפצח" את הקוד שלו. נעזרנו במורה מאוד יחודית שעוסקת גם בחינוך מיוחד שהיא גם חברה שלנו, והיא הצליחה ללמד אותו את הבסיס לקריאה וכתיבה זה הלך לו בקלות, אך באיזה שלב קצת האט את ההתקדמות. . משם אני המשכתי כל יום קוראים משהו ומשתעשים סביבו בנושא הכתיבה. כשאני נתקלת בקושי בתחום מסויים נעזרת במי שמקצועי ממני בתחום או לילדים ישירות, או לי ואני עובדת עם הילדים. המוזר- ללמוד אנגלית הלך בשמחה לחוג של הלן דורון, כנ"ל שחמט טבע ונגינה, רק בציור טען אתת טענתו. ניסתי לבדוק עם בן זוגי האם אנחנו שידרנו שהו כגון יהרסו/יפגמו לך בכשרון וככל שנברנו הנו שלא העלנו ולא שיקפנו כי אחרת כיצד בשאר התחומים לא הביע התנגות אלא רק בציור.. נחמד לי עם השאלות שמעלים כאן כי זה מחדד לי דברים.ומעלה דברים שלא חשבתי עליהם . השבוע התארחה אצלנו ברה שעוסקת בפענו ציורי ידים, והיא היתה המומה מציוריו. בימים האחרונים חזר שוב לצייר כל הזמן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה