אולי יש איזה פיתרון קסם לילדה רטנונית
בעיקרון אחרי אוכל ואחרי שנה יש זמן מה של רוגע....וגם פה ושם היא רגועה אבל רוב זמן העירות שלה היא רוצה להיות על הידיים. ו....אמנם אני עושה את זה ככל האפשר אבל הגב כואב ואני אשמח לדעת אם יש איזה פיתרון קסם שיהפוך אותה ליותר רגועה (לא אקמולי כמובן
משהו סטייל שרשרת עינברים) אני בטוחה שהיא אוכלת טוב וישנה טוב ובכל זאת....
בעיקרון אחרי אוכל ואחרי שנה יש זמן מה של רוגע....וגם פה ושם היא רגועה אבל רוב זמן העירות שלה היא רוצה להיות על הידיים. ו....אמנם אני עושה את זה ככל האפשר אבל הגב כואב ואני אשמח לדעת אם יש איזה פיתרון קסם שיהפוך אותה ליותר רגועה (לא אקמולי כמובן