אולי זה הפתרון למצוקת הנייד של רכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.
על משקל "איש אנגלי בניו-יורק", משירו
המפורסם של סטינג.
השיר מתייחס לקוונטין קריספ
הטרנסווסטיט האנגלי המפורסם, שבהיותו הומו מוצהר סבל מהתנכלות באנגליה ונמלט לעיר הכי קוסמופוליטית בעולם. הוא גר שנים רבות במלון "צ'לסי" האגדי במנהטן ושם יכול היה להסתובב בבגדי אשה ואיפור כבד ללא חשש. מכאן השיר של סטינג, שים לב למילים "דרוש יותר מציוד קרבי כדי להיות גבר, יותר מרשיון לנשק" ו"יותר מדי התנהגות לא נאותה תוציא לך שם רע" (סליחה על התרגום המסורבל, סטינג כתב את זה יותר יפה...) אז אני לא בטוח שזה האילן שרצית להתלות בו.
 
השיר מתייחס לקוונטין קריספ
הטרנסווסטיט האנגלי המפורסם, שבהיותו הומו מוצהר סבל מהתנכלות באנגליה ונמלט לעיר הכי קוסמופוליטית בעולם. הוא גר שנים רבות במלון "צ'לסי" האגדי במנהטן ושם יכול היה להסתובב בבגדי אשה ואיפור כבד ללא חשש. מכאן השיר של סטינג, שים לב למילים "דרוש יותר מציוד קרבי כדי להיות גבר, יותר מרשיון לנשק" ו"יותר מדי התנהגות לא נאותה תוציא לך שם רע" (סליחה על התרגום המסורבל, סטינג כתב את זה יותר יפה...) אז אני לא בטוח שזה האילן שרצית להתלות בו.
וואללה אף פעם לא התעמקתי במילות השיר,
פשוט זה היה נראה לי משעשע להמציא מין כינוי עם משקל דומה לשם השיר הזה
אבל בכל אופן תודה על ההסבר, החכמתי מעט
 

mishmish

New member
אולי זה הפתרון למצוקת הנייד של רכבת ישראל
לאחרונה אנחנו מקבלים עוד ועוד אינפורמציה על מצוקת הנייד ברכבת ועל הבעיות באספקת הקרונות החדשים של סימנס. יש לי רעיון שאולי הרבה לא יאהבו אותו ,אבל לפי דעתי הוא הכי פרקטי והכי מהיר ליישום להביא עוד קרונועי Ic3 משומשים מדנמרק, סה"כ כל הסטים המשומשים האחרונים שהגיעו לכאן עושים עד עכשיו את עבודתם נאמנם ולאור המצוקה בנייד אני לא רואה סיבה לא להביא עוד כמה סטים כאלה לתגבור של הקווים מה אתם אומרים?
האם מישהו יודע אם יש לרכבת ישראל
אופציה במסגרת ההסכם של הרכישה האחרונה של הקרונעים המשומשים לרכוש עוד 9-8 סטים משומשים ?
 

mishmish

New member
אני חושב שהם כבר נכוו ברותחים...
זה שיש חשדות לגבי המכרז שהיה
ולגבי מי שקיבל את אותן החלטות לגבי הקרונועים המשומשים והמחיר היקר יחסית שהביאו אותם לארץ לא אומר שאי אפשר להביא עוד קרונועים משומשים במחיר נורמלי לקרונוע משומש סה"כ הקרונועים המשומשים (מבלי להתייחס לעלות כרגע) עושים את העבודה מצוין לא שמעתי עד עכשיו על תקלות כאלה או אחרות בהן.
 

mishmish

New member
אולי זה הפתרון למצוקת הנייד של רכבת ישראל
לאחרונה אנחנו מקבלים עוד ועוד אינפורמציה על מצוקת הנייד ברכבת ועל הבעיות באספקת הקרונות החדשים של סימנס. יש לי רעיון שאולי הרבה לא יאהבו אותו ,אבל לפי דעתי הוא הכי פרקטי והכי מהיר ליישום להביא עוד קרונועי Ic3 משומשים מדנמרק, סה"כ כל הסטים המשומשים האחרונים שהגיעו לכאן עושים עד עכשיו את עבודתם נאמנם ולאור המצוקה בנייד אני לא רואה סיבה לא להביא עוד כמה סטים כאלה לתגבור של הקווים מה אתם אומרים?
תמונה נדירה של קרונוע שלנו
בדנמרק לפני שהוא נשלח לארץ חבל שהיא כל כך קטנה אני אנסה להשיג את התמונה הגדולה יותר ואעלה אותה כאן
 
תמונה נדירה של קרונוע שלנו
בדנמרק לפני שהוא נשלח לארץ חבל שהיא כל כך קטנה אני אנסה להשיג את התמונה הגדולה יותר ואעלה אותה כאן
לפי דעתי זאת הרכבת הכי נוחה
ואפילו יותר נוחה מהקומותיים... (ד"א.. למה לא מוסיפים עוד קרונות לקומותיים?? אף פעם אין מספיק מקום בשביל כולם)
 

קו 415

Active member
לפי דעתי זאת הרכבת הכי נוחה
ואפילו יותר נוחה מהקומותיים... (ד"א.. למה לא מוסיפים עוד קרונות לקומותיים?? אף פעם אין מספיק מקום בשביל כולם)
שמת לב שרכבות קומתיים
של 4 קרונות הם הכי מהירים. ואח"כ 5(קטר, רגיל, רגיל, רגיל, מקומות שמורים) הם נוסעים במהירות נורמלית (רכבות לראשונים). ואח"כ 6(קטר, רגיל, רגיל, רגיל, רגיל, מקומות שמורים) הם כמעט לא זזים (ראה רכבות לחיפה וב"ש).
 
אולי זה הפתרון למצוקת הנייד של רכבת ישראל
לאחרונה אנחנו מקבלים עוד ועוד אינפורמציה על מצוקת הנייד ברכבת ועל הבעיות באספקת הקרונות החדשים של סימנס. יש לי רעיון שאולי הרבה לא יאהבו אותו ,אבל לפי דעתי הוא הכי פרקטי והכי מהיר ליישום להביא עוד קרונועי Ic3 משומשים מדנמרק, סה"כ כל הסטים המשומשים האחרונים שהגיעו לכאן עושים עד עכשיו את עבודתם נאמנם ולאור המצוקה בנייד אני לא רואה סיבה לא להביא עוד כמה סטים כאלה לתגבור של הקווים מה אתם אומרים?
תודה רבה על התמונות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה