אולי זאת טעות מה שאני הולכת לכתוב...
אבל קשה לי לא להוציא את זה, המנהלת אם תרצי תמחקי... אני פה בפורום קוראת וכותבת, לעתים מצחקקת ולעתים רצינית אך גם אם אני צינית אני משתדלת לא להעליב או לפגוע.. יש כאלה שיגידו זה בסך הכל ניק- לא צריך לקחת ברצינות . אני מודה שאני קוראת דברים ואני אומרת לעצמי "מה לעזאזל" אבל ממשיכה ולא מעירה.. לא מעליבה ולא כותבת כלום. צרם לי מאוד לקרוא את התגובות באחד הפוסטים פה, תגובות שאם אני הייתי מקבלת אותן, הייתי ממש נפגעת, אחרי הכל מדובר על תמונה שלה... אז אני מבינה שהיא אוהבת להתפאר והראות ולא כולם אוהבים את מה שרואים, אבל רבאקקק למה לבייש אותה ולהביך אותה ולהלבין לה את פנים ברבים? זה מאוד הציק לי מהצד.. שיהיה לכם המשך יום נעים..
אבל קשה לי לא להוציא את זה, המנהלת אם תרצי תמחקי... אני פה בפורום קוראת וכותבת, לעתים מצחקקת ולעתים רצינית אך גם אם אני צינית אני משתדלת לא להעליב או לפגוע.. יש כאלה שיגידו זה בסך הכל ניק- לא צריך לקחת ברצינות . אני מודה שאני קוראת דברים ואני אומרת לעצמי "מה לעזאזל" אבל ממשיכה ולא מעירה.. לא מעליבה ולא כותבת כלום. צרם לי מאוד לקרוא את התגובות באחד הפוסטים פה, תגובות שאם אני הייתי מקבלת אותן, הייתי ממש נפגעת, אחרי הכל מדובר על תמונה שלה... אז אני מבינה שהיא אוהבת להתפאר והראות ולא כולם אוהבים את מה שרואים, אבל רבאקקק למה לבייש אותה ולהביך אותה ולהלבין לה את פנים ברבים? זה מאוד הציק לי מהצד.. שיהיה לכם המשך יום נעים..