אולי באמת....

baby:)

New member
אולי באמת....

אתמול מישהו אמר לי שאין לי בטחון באהבה ובעצמי. אז פשוט אמרתי לו שזה לא שאין לי בטחון, פשוט אין לי אמונה. אין כבר אמונה באהבה טהורה ותמימה. בייבי
 

s h i r k u s h

New member
../images/Emo24.gif

חבל לי היה לקרוא את החלק האחרון במשפט שלך, אבל מבינה בהחלט למה את מתכוונת: אני גם איבדתי אמון באהבה
 

Zack DA

New member
../images/Emo3.gif

כל כך מהר את מאבדת אמון ? לא הלך עם הבחור ההוא, ואת כבר מוותרת ? לפני חודשיים את האמנת.
 

s h i r k u s h

New member
לפני חודשיים...

חשבתי שאני יוצאת עם הבחור הכי מקסים ומתחשב שאפשר,שבול מתאים לי... אבל גיליתי לפני שבוע שהכל לא נכון...
 

Akuna Matata

New member
לכל החסרי אמונה

כולנו נפגענו מאהבה, לכולנו יש לב שבור שמודבק עם כמה פלסטרים וכולנו... נאהב שוב.
זה פשוט עיניין של זמן.
 

baby:)

New member
זה העניין...

זאת הבעיה, לא נפגעתי. אם הייתי נפגעת אז אולי הייתי מבינה שזו אהבה. בייבי
 

baby:)

New member
זה לא הפחד...

כמו האמונה, שאולי כבר היתה לי אהבה עד השמיים וזהו, לא תהיה יותר. בייבי
 

baby:)

New member
להאמין במה?...

שלכול סיר יש מכסה? שלכל אחד יש חצי שני ביקום הזה? יאללה, את כל המשפטים היפים האלה כבר שמעתי. אבל אולי, בעצם, כמו שאמר הבוס שלי, את לא נראית מספיק כדי שיראו אותך. אולי! בייבי
 

Bassיסט

New member
שאלה:

אין לך ביטחון בגלל שיצאת מקשר שנגמר רע? או שפשוט הרבה זמן לא היה לך קשר עם מישהוא? או שהיה לך ולא ידעת איך "לאכול" את זה ובגלל זה זה התפקשש? בקיצור מה גרם לך לחוסר אמון הזה באהבה? אני שואל כי גם אני הייתי חסר אמון באהבה עד לפני כמה שבועות..
 

baby:)

New member
בוא נגיד...

שאצלי עובד השכל ולא הרגש. ולעולם לא נראה לי שהם יתנגשו. בייבי
 

BlackUnicorn

New member
הם לא אמורים להתנגש.. הם אמורים

לעבוד סטימולטנית, ביחד. התנגשות חזיתית תגרום לתאונה קשה.. ובקצת יותר רצינות - גם אני בן אדם מאוד רציונלי, אוהבת מאוד לחשוב עם הראש. אך אין זה סותר אופציה של רגשות ורציונליות בו זמנית.
 

שיי21

New member
היי:))

ערב טוב מה המצב? איך עבר עליך היום מקווה שאחלה?:)) תראי חמודה אמונה זה דבר גמיש מאוד במה שאת מאמינה היום לא תמיד מה שתאמיני מחר. חוץ מזה לפסול דברים זה הדבר הכי קל שיש, גם עובדות ברורות אפשר לפסול {תלוי בעורך דין שלקחת לעצמך:))} לדעתי את לא רוצה להאמין שזה קיים או פשוט מאוד לא מודעת לזה באמת,אני אישית גם אף פעם לא התאהבתי,אבל בטוח שיש דבר כזה אחרת על מה כל העולם מדבר, זה כמו נגיד שאדם שחיי פה בישראל לא יאמין שיש מדינה כזואת אמריקה כי הא לא יודע לא מכיר לא כלום,אבל אחרי שהוא יגיע לשם לא תהיה לו ברירה נכון? אותו דבר פה שזה יגיע אליך זה יכבוש גם אותך פשוט רק שיגיע האדם המתאים:)). וכל הסיסמאות האלה כמה שהן נשמעות לך דביליות אבל תשמעי זה מציאותי והאמת גם הגיוני,הלו בסוף אנשים מתחברים לא? בסוף יש זוגיות ואהבה, נכון?אז נכון לא תמיד זה כמו שחלמנו עליה וזה לא כמו שאגדות או בסרטים אבל זה עדין אהבה וכל אחד רואה את האהבה בצורה שלו, את תראי אותה אחרת ממני ואני יראה אותה אחרת ממשהוא אחר וכך הלאה ויש המון סוגים של אהבה, בין בני שוג אהבת הורים אהבה בין חברים וכו... לכן זה דבר גדול וכל אחד מתיחס אליו בצורה שלו אז יכול להיות שעכשיו זה התרחק ממך טיפה אבל במוקדם או במאוחר זה יחזור חמודה:)) ותזכרי בלי האמונה צאצ"קה לא היתה אוכלת אותה:))))) לילה טוב תשמרי על עצמך וכי חשוב אל תפסיקי לחייך:))
 
למעלה