אולי אתס יכולים לעזור לי???

Levinzone

New member
יעל................................

אנחנו נחכה ונראה... אתה כזה רומנטי גלעד... עזוב, ידיד שלי בא אלי בסוף, ווי ויל דו אה ריין צ`ק (בדיקת גשם).
 
גלעד ..............................

מה את הורסת את האסתטיקה של הכותרות ?! בכל מקרה ...את לא מטומטמת בגלל זה, ישנם דברים אחרים שבגללם את מטומטמת. נ.ב בונבוניירה בטעם קפה זה לא טעים.
 

Levinzone

New member
יעל................................

אני לא מטומטמת!!! אתה כל הזמן מעליב אותייייי
 

imagine

New member
שניכם..............................

נמאסתם עלי, תפסיקו עם זה, דיי! ששששששששששששששששש, לכו תעשו משהו יותר מעניין.
 
זה מזכיר לי משהו

DUCK SEASON RABBIT SEASON DUCK SEASON RABBIT SEASON DUCK SEASON RABBIT SEASON RABBIT SEASON DUCK SEASON BOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!! מעניין אם זה יכול לקרות גם פה...
 

kirk hammet

New member
ראיתי את הפרק הזה

בסוף הם תולשים פתקים מהעץ ומגיעים לelmer season ... shhh be vevy vevy quite ! we ave hunting elmers.
 

hasaroot

New member
אכן אלבום ענק

תורידי גם את: radio ga ga bicycle race למרות שהרבה לא אוהבים את זה a kind of magic one vision who wants to live forever i want it all i want to break free ועוד ועוד ועוד habarnash i want to break free from your lies you`re so self satisfied
 

kirk hammet

New member
נכון נכון !

cemetery gates כזה שיר יפה ! קניתי את האלבום cowboys from hell רק בגללו !!!!!
 
על פרוג וסמים קשים.

הפרוגרסיב חלף עבר מהעולם מהסיבה הפשוטה שמוזיקה היא לא רק טכניקה. מרבית המוזיקה שכתובה בהודעה הנ``ל נעשתה ע``י אנשים מוכשרים עד כאב, מרביתם שייכים לז`אנר מוזיקה נורא, שבו מורכבות המוזיקה היא החלק החשוב ביותר. הסקס פיסטולז עשו מהפכה חברתית גדולה וחשובה בהרבה עם 3 אקורדים מאשר פינק פלויד וג`נסיס יחדיו. רוג`ר ווטרס הוא כותב מילים מוכשר להפליא, ובחלק מהדיסקים הוא בהחלט מצליח להעביר את המסר שלו, את התחושה שלו, דרך המוזיקה והמילים. יסלחו לי מעריצי פינק למיניהם, אבל אנימלז הוא אלבום שמשמש רק בתור רקע לנבא לייב 2001 אצלי. על אף שהוא בטח נחשב ליצירת מופת, הוא לא מחזיק מעמד כדיסק בפני עצמו. אל תבססו את הטעם שלכם על פרוגרסיב בלבד (ולאנשים יש נטייה להתקע שם.), קידמה זה לא תמיד דבר חיובי. (הערה נוספת - כשאתה על אלאסדי, אני משוכנע שתוכל למצוא משמעויות בקטעי גיטרות של עשרים וחמש דקות.) ולנושא אליו התכנסנו, לעזור לילדה המסכנה להרכיב דיסק. עצתי היא להכנס ל www.allmusic.com, ולנבור עד שיצאו לך בייטים מהאוזן. חוץ מההודעה הנ``ל, שאר האנשים נתנו לך שיר מפה ושיר משם. את לא יכולה לשפוט זאנ`ר מוסיקלי ואפילו לא להקה מסוימת עפ``י שיר אחד. אם את רוצה, אני אשמח לשלוח לך את הפלייליסט שלי בהזדמנות, יש בו 2500 שירים פחות או יותר, אני משוכנע שאם עוד לא קיבלת השראה, תוכלי להעזר ברשימה.
 
אתה יכול להגיד כל מה שבא לך

אבל Animals הוא הדיסק הכי טוב בעולם. נקודה. תודה רבה. ואגב .. הוא לא ממש מתאים לNBA Live 2001
 
כותרת או משהו

אני בטח לא מבסס את הטעם שלי על פרוגרסיב בלבד, בעצם בהודעה שלי לא הזכרתי פרוגרסיב כמעט. אבל להקות כמו סקס פיסטולס לעולם לא יגיעו לקרסוליים של פינק פלויד, עם מוזיקה שלא מעבירה שום טיפה של ר-ג-ש ועם מילים מפגרות כמו ``fuck the USA fuck the USA fuck the USA``. נכון, יש להקות פאנק עם מסרים ממש טובים, ובגלל זה dead kennedys היא אחת מהלהקות האהובות עלי. הנקודה הסופית היא שלהקות כמו פינק פלויד עשו אומנות שהביעה רגשות ומסרים בצורה מושלמת ולהקות כמו סקס פיסטולס רק ניסו להכנס לתודעה של הציבור בעזרת ``מהפכות`` שאמנם הרסו הרבו מאוד, כפי שכל מהפיכה אמורה לעשות, אבל לא בנו ולא יצרו כלום. ואם אתה מגיב אז רק אל תאשים אותי בסגידה לפרוגרסיב. shine on
 
יפה אמרת

ואם כל מה שהוא אמר על פרוגרסיב, אני לא יודע איך אנשים יכולים להשוות פאנק לפרוגרסיב ... ועוד לפינק פלויד... שמע ישראל ...
 
אלביס התפוצץ ממתקים.

מכבי מנצחת ת`רוסים. כן רבותי, אנחנו מדברים על 1977, בריטניה האפורה. הסקס פיסטולז לא הביעו שום רגש במילים שלהם? אני תוהה האם יצא לכם לקרוא אי פעם, מאחר שעוד לא הייתם אפילו רעיון ב 77, על מהפכת הפאנק? אנגליה של מרגרט תאצ`ר הייתה מדינה שמרנית, גזענית, מיושנת, נוקשה והפאנק, בראשות הסקס פיסטולז, הביע מחאה של דור שלום. אני תוהה איך בדיוק אתם חושבים שלהקות כמו נירוונה יקירתכם או רדיוהד היו בכלל נוצרות ללא מהפכת הפאנק? הסקס פיסטלוז, על אף שהיו להקת פאנק מאוד לא מוכשרת ומעבר לחשיבות ההיסטורית שלהם, מוזיקלית הם היו נוראים, ניגנו מוזיקה אנ-הרמונית, הבסיס למרבית המוזיקה האלטרנטיבית של היום. נירוונה גנבו מהפיקסיז, הפיקסיז גנבו מהסקס פיסטולז, ואני מקבל תגובות כאלו. `המדריך להבנה במוזיקה` ? לא כדאי שתדע מעט היסטוריה קודם? השוותי את חוסר היכולת של המוזיקה של פינק פלויד לגרום לשום דבר חוץ מקריאות `גרובי` פעם בשעה, כשיש הפסקה במוזיקה. ההשוואה שלי הייתה כ``כ רלוונטית, שאפילו לא הצלחת להבין אותה. להקה מוכשרת עד דמעות, כמו הפינק פלויד, לא מצליחה לעבור ב17 האלבומים שלה את מה שהסקס פיסטולז עשו בלי טיפת כישרון מוזיקלי, באלבום ורבע. ולבחור שברבר קודם, לא הגבתי להודעה שלך, אלא להודעה של פינקי.
 
אביהו מדינה.

ממציא הזמר המזרחי, אני תוהה איך המוזיקה המזרחית הייתה מגיעה למה שהיא היום. תעשה לי טובה, אני לא הולך להעריץ להקות בגלל שהם חוללו מהפכות. במיוחד כשזה קשור לפאנק. על ההשוואה בינם לבין פינק פלויד, אין לי כוח לשמוע.
 
תעריץ רק את ווסטלייף.

אל תעריץ שום דבר. וכאמור, תמשיך לשמוע סגנון אחד, בלי לדעת עליו שום דבר, ואני משוכנע שתגיע רחוק. נתראה כשיעבור לך הפטיש (פ` רפויה). לריב עם ילדים על מוזיקה ב 2 בבוקר, לאן הגעתי. Brezhnev took Afghanistan. Begin took Beirut. Galtieri took the Union Jack. And Maggie, over lunch one day, Took a cruiser with all hands. Apparently, to make him give it back. כשהם רוצים, הם יכולים. יחי הבורות, ויוה לה ווסטלייף.
 
ווסטלייף לא כותבים את השירים שלהם

הם לוקחים שירים ישנים ומבצעים אותם. ואני לא זוכר שאמרתי שאני שומע *רק* פרוגרסיב, אני רק זוכר שציינתי שזאת המוזיקה הכי מושקעת שאני הכי אוהב לשמוע. ואת העובדה שאני לא יודע עליה כלום, אני לא יודע מאיפה הבאת. לריב עם ילדים על מוזיקה ב2 בבוקר ... לאן הגעתי.
 
מהה? אבל הם כאלו חמודים.

כמובן. בכל אופן, ההודעה הראשונית שלי הייתה סימפטית ורגועה, בניגוד לבד``כ. החלטת להתנשא על בסיס ה`אני שומע פינק משמע אני קיים` הזה שמסתובב לכם בראש. אם אני כבר כאן, נמליץ על כמה להקות לכולם, סביר להניח שלא שמעתם משהו בסגנון, אז תנו לזה צ`אנס, לא יכול להזיק. The blue meanies - כןכן, האלו מילו סאבמרין (למי שמכיר.), להקת סקא מטורפת למדי. הרבה ג`אז, הרבה פריסטייל, מוזיקה טובה. Refused - הם קומוניסטים, הם אנארכיסטים, הם עושים את הפאנק הכי שונה שתשמעו אהה, והם גם שוודים. Refused - The shape of punk to come, אולי אחד מהדיסקים הטובים שתוכלו לקנות. Dropkick Murphys - יש משהו במבטא האירי שעושה לי את זה. The Aquabats - לפני הגורילאז, יש עוד כמה להקות עם זהויות פיקטיביות, ובניגוד לגורילאז, הם משעשעים עד כאב. (לפחות אותי) Bad Brains - הזכורים לטובה מרדיו חזק, למי שראה. סקא\רגאיי-מטאל, סגנון זנוח וכמעט לא קיים, שילוב מצויין. Mad Caddies - דיקסילנד ג`אז וסקא, שילוב מנצח. The Slackers - גם אם המוזיקה לא מדברת אליכם, שווה רק בשביל הקאבר הענק לבון ג`ובי - וונטד דד אור אלייב. ולמי שיכול לסבול קצת אלקטרוני בדם Atari Teenage riot, פאנק, טכנו, ומה שביניהם. תורידו, תנסו, מקסימום תאשימו אותי.
 
``אני שומע פינק פלויד משמע אני קיים``

מה ?!?! אה וואלה, בגלל שאני שומע פינק פלויד, אני מתנשא. תחשוב לפני שאתה מגיב, במיוחד בשעות כאלה.
 
למעלה