אולי אני סתם מגזימה...

בארי

New member
טוב תגובתי כאן...

לאחר שרק כעת קראתי את אשר כתבת,אוכל לתת תגובה שונה מאשר נתתי בפורום סקס. ובכן,למיטב ידיעתי זה אונס מה שעברת ואת חייבת לכל הפחות להתלונן עליו. להתקרב אליו שוב,לא מציע לך. גם כאשר הגעת למצב של יחסי מין פעילים ואמרת לו לא ! הוא חייב לצאת ולכל הפחות להמשיך לשוחח עימך על המשך התהליך.במידה וזה החל בהסכמה. אם המשיכה הייתה או לא,הוא חייב לשבת לצידך ולחזק אותך ולתמוך בך ולא לעורר לחץ פיזי ליחסי מין,אם ובמידה והוא ראה שאת מפחדת מהגודל,הוא היה צריך לדעת,לנהוג כשורה וללכת צעד צעד ולא לראות רק את הצרכים שלו ואת הדרך שלו לסיפוק. בכל אופן,תלונה בהחלט לגיטימית ואני רק מקווה שיותר לא תתראי איתו. מצטער שקראתי את ההודעה הזו קצת מאוחר...
גדול גדול רק בשבילך
 

Stronger

New member
רוצה להוסיף!!!!!!!

שלא תחשבו שהוא כזה ´מתחשב´ שהוא נהג עבורי כשלא יכלתי לנהוג... הקטנוע שלו היה ליד הבית שלי...ובעודי מנגבת את הדמעות הוא אמר לי- ´יאללה בואי קחי אותי....כבר מאוחר´....והייתי עדיין בלי בגדים!!!
 
חמודה...

אם רק הייתי יכול. הייתי מלמד את הבן כלב הזה שיעור קטן בהילכות חברה ואדם. ואני במקומך (למרות שזה כבר עבר) הייתי מעיף אותו לאף עזאזלים. אני מקווה שאת שוקלת להתלונן !!!! אנשים כמוהו מעצבנים אותי !!!!
עבורך הדבר היחיד שאני יכול לעשות כרגע זה ל
אותך חזק ל
שיהיה לך משהו יפה ועוד פעם ל
ולא לעזוב... אם תרצי לדבר תוכלי להשיג אותי,במסרים,מסנג´ר או בפורום שלי 214.
אני איתך ותומך בך,לכי להתלונן עליו.
 

JOE22

New member
אני איתך בארי-לכי להתלונן ואני

שולחת לך חיבוק חם ואוהב
 
למעלה