אוליאנוב סיכם עד לסוף העונה.

צהוב.

New member
אוליאנוב קשר ועושה משחק טוב.

מתוך כוונה שלא יהיו בבית"ר זעזועים,ומכוון שאלי כהן ראוי לעוד קצת חסד , נראה מה יהיה עם אוליאנוב. אני מקווה שזה יעזור לנו. אינשאללה. יללא בית"ר.
 

בודי

New member
לא מכירה אותו כל כך

ז"א כן את השם, אבל לא התעמקתי הרבה ביכולת המשחק שלו, אני מקווה שהיא טובה ואם הוא אכן סגר אז שיהיה לו הרבה בהצלחה.
 

צהוב.

New member
דימיטרי אוליאנוב - מי זה ?

אוליאנוב הובא לארץ ע"י אלי גוטמן, שהיה מאמן הפועל חיפה. יחד איתו שיחקו בקישור החיפאי גם ג´ובאני רוסו ושחקן אוקראיני נוסף שאת שמו שכחתי כרגע. מה שאפיין את הקישור הזה הוא הידיעה המתמדת למי אפשר למסור. כל שחקן בהפועל חיפה ידע מי מימינו ומי משמאלו, ולכן הקישור שם היה דומיננטי. לכן, אוליאנוב יודע מהי שיטת משחק, משחק מהר למדי ומוסר מדויק. חומזה הוא מכיר היטב את טלקר, איתו שיחק בהפועל חיפה. לכן אני חושב שנכון להביא אותו אלינו. בשנה שעברה ביקש אוליאנוב אזרחות אך לא קיבל. אשתו רוסייה גם היא ושניהם אינם יהודים, לכן הקשו עליהם במשרד הפנים. השאלה היא על חשבון מי בהרכב הוא ישחק. לדעתי...אלי כהן מחסל את איציק זוהר. מה אתם אומרים ? יללא בית"ר.
 
לאאאאאאאא.......

לא כדי שיעיפו מכיון שכמה סיבות: א- מאיפה נמצא שחקן עם ראש טוב..???. ב- ולא בטוח שיצטרפו אילנו שחקנים.!! אז מסקנתי להשאיר את טלקר......
 
אבל אני חושב...

שכדאי שנעיף את קוביקה בזמן האחרום הוא רק מחטיא ולא משחק טוב...... חשבתי על סיבליה שיחזור הביתה!
 

YeLLOw AnGeL

New member
אוליאנוב לא זה ש"יציל" את בית"ר

בעצם אין שום שחקן שיציל את בית"ר... לאוליאנוב לא יהיה מה לעשות לבד במשחק שרק 2 שחקנים(מליקסון ואדרי) רצים על המגרש לא נראה לי שאפשר להישאר בליגה ואם אוליאנוב יהיה השחקן השלישי שירוץ זה גם לא כזה הבדל ענק
הבעיה של בית"ר כרגע היא לא שחקנים היא גישה, השחקנים שיש בבית"ר כיום יכולים לעשות הרבה מאוד וכבר ראינו את זה השנה בכמה משחקים הבעיה היא שהם לא רצים צריכים לשנות גישה בבית"ר וכן "כהרגלי" אני מתכוונת למאמן כולכם יודעים שאורי מלמילאן יבוא לבית"ר שחקנים יתעוררו ויהיה להם על מה להילחם כי אם זה לא על המנורה והקבוצה לפחות בשביל אורי
 

tomash11

New member
אתם אולי לא תאמינו אבל כרגע

יש רק שני מאמנים שהייתי רוצה לראות בבית"ר. האחד הוא אלי אוחנה כמובן. אני לא יודע אם כמאמן או כמנג´ר שאחראי על דמותה המקצועית של הקבוצה. הסקופ הקטן הוא דוקא באדם השני שהייתי רוצה לראות בבית"ר. וזה גילי לנדאו. גילי הוא אדום. לא הכרתי אותו כל כך כשחקן, כי הייתי קטן מדי, אבל אני עוקב אחריו בתור מאמן והוא נראה לי גם איש מקצוע נהדר וגם אישיות ברמה. גם בקרית גת וגם בנתניה, גילי לנדאו התעקש להלחם למען השחקנים שלו, גם כשהיו צרימות במערכת והיו בלאגנים, הוא הציב את עצמו בחזית וספג את כל האש אליו ועשה הכל ששום דבר לא יחלחל לשחקנים שלמטה. לנדאו מגלה מנהיגות ומקצועיות שאני מתרשם מהם. הייתי רוצה לראות מאמן כזה בבית"ר.
 

redron

New member
אח..גילי גילי..

האיש היד והנבדל
למי שלא יודע אז גילי הביא לנו את הגביע עם היד ואת האליפות בנבדל, אני בעד שנתיים השתלמות שלו בבית"ר, ואח"כ יאללה גילי להפועל!! לא שאני לא סוגד לקשטן אבל אני מאמין שאחרי 6 שנים הוא לא ימשיך..
 

tomash11

New member
יודעים יודעים:)))

דיברו על זה יותר מהיד של מראדונה...:)) אין לי בעיה לסגור איתך דיל, שקודם ייקח שלוש אליפויות עם בית"ר כמו קשטן ואז יעבור להפועל...:))) אני במקום תאומים ושות´ מסמן את גילי בתור המאמן הבא במערכת אחרי קשטן.
 

בודי

New member
היתרון של גילי

מול החיסרון של אלי תקשורת עם השחקנים. אין צורך להוסיף
 

redron

New member
היתרון של גילי מול אלי..

האישיות,נקודה!! אגב אני חושב ששני האישים האלה מייצגים נאמנה את 2 המועדונים שבהם גדלו, וככל הנראה מייצגים גם את הבדלי המנטליות בין 2 המועדונים, זו דעתי בכל אופן..
 

tomash11

New member
איפה אלי כהן גדל?...:))

אני באמת לא יודע את העבר שלו בעניין הזה... באיזה מובן גילי לנדאו מייצג את המועדון בו גדל?...מבחינת התקשורת והיחס האישי החם?...יחס אישי חם היה גם בהפועל חיפה, בטח בבית"ר של דדש ובעוד הרבה מאד קבוצות בלי קשר להשגים אפילו. שמועות עקשניות גורסות שבין הקבוצות עם היחס הכי טוב בארץ לשחקנים תמצא דוקא בטייבה, נצרת , וכל אלו... היתרון של גילי מול הרבה מאד מאמנים הוא האישיות כמאמן. אני מקווה שלזה התכוונת כי אני מסכים לזה לחלוטין. אני לא רוצה לשפוט מאמנים ולהגיד שאחד הוא בן אדם יותר טוב מאחר, כי בינינו, על 98 אחוז מהם אין לנו מושג איזה בני אדם הם... אבל בנוגע להתנהלות שלו עם השחקנים...גילי לנדאו נכון לעכשיו הוא אחד המאמנים שעושה את זה הכי טוב בארץ. לא חושב שזה קשור למועדון בו הוא גדל, אחרי הכל גדלו שם גם סיני (שלא ממש אוהבים אותו בהפועל, למרות שהחניכים שלו באולימפית מביעים אליו הערכה), רפעת טורק ש...נו טוב, אני אוותר, אלי קוקוס כהן ש..., וגם...קלדרון גם היה בהפועל לא?... דוגמאות לכאן ולכאן לא חסרות, אני מתקשה להאמין שמועדון זה או אחר אחראי על עיצוב אישיותו המקצועית של שחקן. מה שכן, למאמן מסוים או לאדם מסוים במערכת שהמאמן המדובר (במקרה הזה גילי לנדאו) היה מתחתיו כשחקן מספיק זמן , בהחלט יכול להיות השפעות חיוביות מאד על השחקן גם לעתיד. אומרים למשל שדוביד שוויצר היה כזה.
 

בודי

New member
זה באמת לא דבר ידוע

אני יחפש את זה מתישהו (אחרי המבחן הענק שלי ביום א) אבל מה שכן ידוע זה שהוא היה בכל סוג של מועדון כדוררגל.... עכשיו באמת אני מסוקרנת לדעת כמה דברים עליו....
 

tomash11

New member
סחה אחי...:)

לא ידעתי את זה:) בחייאת אתה אבל הרגת אותי עם ההבדל בין המנטליות של המועדונים...:) איזה מנטליות יש במכבי רמת עמידר?... הכרתי שחקן ששיחק ברמת עמידר, היה שחקן לא רע בכלל.
 
למעלה