אוכל קדימה אוכל

ניקי ב

New member
אני אתחיל

עוגת מייפל בראוניז עוגיות חמאה עוף וירקות בתנור כרובית מטוגנת מרק בטטה
 
אנחנו בערב שיש עם השניצלים של חדר

האוכל בקיבוץ ובשבת, איזה כיף על האש עם חברים! הולך להיות שבת נהדרת, נאכל את העוגה של אירי (פו הדוב מהסדנא) ויהיה מה זה כיף!!!
 
ואני אמשיך

כרובית מטוגנת פשטידת כרובית תפוחי אדמה מוקרמים בתנור קציצות ברוטב אדום כרוב ממולא אורז עם תירס לילדים שניצל דינוזאורים עוגיות קנויות - עוד לא יודעת מה הוא יביא מהקניות
 

ניקי ב

New member
לפרק כרובית לפרחים

לטגן את הפרחים בשמן עמוק. שמוכן להוציא לנייר סופג לשים שום כתוש,מלח, פלפל, פטרוזליה. מעדן.
 
אני מפרקת את הכרובית לפלחים

מבשלת אלדנטה. כאילו.מקררת שאפשר יהיה לגעת. בצלחת נפרדת אני שמה פרורי לחם מתובלים ובקערית 2-3 ביצים שלהם אני מוסיפה מלח, פלפל שחור ומעט מרק עוף אפשר גם להוסיף 2 כפיות שמן זית. בזה אני טובלת היטב את הפרחים ומטגנת בשמן עמוק. בתאבון! דרך אגב אפשר גם בלי לבשל את הכרובית אבל אז זמן הטיגון ארוך יותר והכרובית סופגת יותר שמן וזה כבר לא בריא.
 
כמה שבא לך. אני בעיקרון תמיד מכינה

2-3 ראשים ומפרקת את זה לפרחים מאד קטנים כי ממש אוהבים את זה אצלנו. ובסוף אני עוד מכינה לפעמים רוטב מיץ לימון ושופכת מעל. מכניסה למקרר ולמחרת זה טעים אפילו עוד יותר. רוטב מיץ לימון: סוחטים 2 לימונים גדולים, למיץ מוסיפים מעט מלח ומעט מרק עוף + כפית וחצי שמן זית. מעבירים לצנצנת ומשקשקים היטב. נותנים לרוטב לנוח לפחות שעתיים - שלוש במקרר ורק אז שופכים על הכרובית. בתאבון!
 
אפשר את המתכון של הכרוב הממולא ../images/Emo35.gif

ויום טוב. מה זה שניצל דינוזאורים
מעניין, אולי סיון תאהב את זה.
 
כרוב ממולא של השף שגב

מבשלים כרוב כדי שהעלים יצאו רכים ואפשר יהיה לעבוד איתם. לפני שמכניסים את הכרוב למים מוציאים לו את הלב החוצה. בסיר עמוק נפרד שמים 4 כפות שמן ומטגנים בצל או שניים קצוצים + 3 עגביות + 1 גזר הכל חתוך לקוביות קטנות. כזה קצת מזהיב הבצל מוסיפים קופסא גדולה של רסק עגבניות והמון המון שמיר, כוסברה ופטרוזיליה. ברתיחה הראשונה מוסיפים 2 כוסות אורז יבש ממשיכים לבשל על המים של העגבניות עוד 5 דקות וסוגרים את האש. מתחילים למלא את העלים של הכרוב. מניחים כפית-שתיים מכל תערובת באמצע. מקפלים את העלים לצורת סגירה של איקס ומניחים בסיר רחב כשהתפר כלפי מטה. אחרי שיש שכבה ראשונה של עלים ממולאים מכסים הכל במים רותחים ומבשלים כחצי שעה. שופכים את המים ובמקומם מארגנים רוטב עגבניות. אני ויתרתי על הבישול במים רותחים וישר בישלתי בתוך רוטב עגבניות: בסיר להניח 2-3 כפות שמן ולהזהיב בצל. להוסיף קופסא רסק עגבניות גדולה + 2 כפות גדושות מרק עוף + מעט מלח ומעט פלפל שחור. על זה הנחתי את הממולאים -2 שכבות יצאו לי. ומעל הכל שפכתי מים חמימים. בישלתי כ-25 דקות ויאמי. היום נילקחו לעבודה החתיכות האחרונות וכבר הוזמנו חדשות לשבוע הבא. אפילו הילדים לא להאמין הסכימו לאכול את זה. שניצל דינוזאורים הוא של חברת עוף טוב - השניצלים בצורת דינוזאורים. (את רוצה להגיד שלא ראית את הפרסומת בטלויזיה?)
 
../images/Emo51.gif על המתכון - ולא ראיתי את

הפרסומת של השניצלים... כמעט ולא רואה ערוץ 2 או 10 כך שאני לא מכירה כמעט את הפרסומות החדשות. אבל טוב לדעת גם על זה
 

דפנה מי

New member
לא נראה לי שהוא הולך לריב עם עדר

כלשוה. הלך לקניות בשוק-שם רובם במצב סטאטי
 

שרונית28

New member
אני מבשלת רק למשך השבוע

אז אני מכינה סיר פסטה, סיר אורז עם איטריות דקיקות. וכנראה אם יהיה לי עוד כח אז סיר תפו"א עם נקניקיות ברוטב.
 
למעלה