אוכל במיקרו

Giggle Loop

New member
אוכל במיקרו ../images/Emo53.gif

החלטתי להפסיק לאכול בחדר אוכל בעבודה ובמקום זאת להתחיל להביא אוכל מהבית. חוץ מדברים שניתן לחמם, מה עוד ניתן להכין במיקרו ? אשמח למתכונים פשוטים, טעימים ומזינים שלא דורשים הרבה מאמץ.
 

pits

New member
2 דברים בטוחים:

1) אורז - יוצא מעולה... 2) תפו"א/ בטטה - יוצא סביר - עם יוגורט זה משתפר
 

pits

New member
ככה:

כוס אורז, כוס מים רותחים, שמן זית - כפית, מלח- מכסים בניילון נצמד - ומכניסים למיקרו ל-15 עד 20 דקות. תפו"א/ בטטות: שוטפים היטב, חותכים לחצי, שמים בקערה ומכסים בניילון נצמד (לגמרי)- מכניסים למיקרו (7 דקות לתו"א גדול...)
 
הערות לבישול במיקרו

א. אני לא בטוחה שזה בריא לבשל דברים שמכוסים בניילון נצמד, הניילון לא נועד לזה, אדי הבישול מחממים אותו ויכול להיות שנפלטים חומרים רעילים. תמיד כדאי לבשבל בסיר פלסטיק למיקרו (קופסאת פלסטיק עגולה עם חורים במכסה ליציאת אדי המים, אפשר לשנות בסופר בכ-20 ש"ח). בכלל, לא להכניס למיקרו כלי פלסטיק שלא כתוב עליהם שהם נעדו לזה, הם עלולים להתפרק מהחום ולשחרר רעלים. ב. אני מכינה אורז במיקרו עם 2 כוסות מים על כוס אורז וזה לא יוצא רטוב, אז יכול להיות שפיץ טעתה בכמות המים. אני גם לא שמה מים רותחים- נותנת לכל להתבשל במיקרו. 0 עבודה.
 

tiny dancer

New member
אם אני לא מספיקה להכין

אז פסטה - שמים בכלי עמוק מים ושוברים את הספגטי לוקח איזה בישול של 4-5 דקות. ומביאה את הרוטב מהבית ואם לא אז שיהיה לך בסטנד ביי שמן זית וגבינה לפיזור..
 

דפי26

New member
נקניקיות

אני שמה נקניקיות בקופסת פלסטיק עם מים(אישית שמתי רותחים.3 דקות ומוכן.
 
../images/Emo18.gifלא להשתמש בקופסאות

פלסטיק במיקרו!!!! אני את שלי כבר קיבלתי, ואני מזהירה אתכן, לא לחמם יותר מידי אוכל בקופסאות פלסטיק, עדיף ורצוי מאוד בזכוכית! אני אישית, לוקחת אוכל לעבודה בקופסת פלסטיק, ועד לא מזמן גם הייתי מחממת בה ואוכלת ממנה (היו לי 2 שלקחתי לסרוגין) ומרוב כל השטיפות והחימומים הפלסטיק התחיל להתפרק, עד שיום אחד היה לי מין "ריח כימי" באוכל אחרי שחיממתי, לא ייחסתי לזה חשיבות, ומרגע שסיימתי לאכול היו לי בחילות והרגשה רעה למשך יומיים! מאז אני מחממת בצלחת ואוכלת מהצלחת ולא מהקופסא...רצוי ומומלץ!!!
 

uti

New member
צודקת ב100 אחוז רק קופסאות שמסומן

עליהם שאפשר שימוש במיקרו ולגבי הנקניקיות אני מכינה....בלי מים דפי ככה הם יוצאות נפוחות ומשעשעות אותי
 

uti

New member
הממ...זה לא נשמע מי יועד מה...הא...

לא נורא זה טעים ועכשיו סידרתי לעצמי אחת כזו נפוחה
 

tiny dancer

New member
../images/Emo124.gif הם עושות קולות של

פססססס ואז פאפ
ענק ונפתחות באמצע אם לא חורצים אותם לגבי הכלים - רק זכוכית
 
לא!!!!! הקופסא שאני מדברת עליה היא

מותרת לשימוש במיקרו (של כתר) ובכ"ז זה קרה...פשוט אחרי שנה בערך הפלסטיק נשחק ומהווה סכנה!
 
למעלה