אוי חרא... נא להיכנס...~משפילה מבט~
תראו עשיתי אצלנו בחיפוש למעלה בדף חיפוש על כול אחד מחברי הפורום, סתם כי אני ילדה שרוטה (בצורה טובה) ומשועממת. ואז הגעתי לטאז, אני פתאום קולטת כמה רעים היינו לטאז ואבו דני, באמת לא ניראה פייר מצידי ובסך הכול לטאז ולאבו דני אין הרבה זמן לפורום גם הם עסוקים...! אז באמת מכול הפורום- סליחה.
תראו עשיתי אצלנו בחיפוש למעלה בדף חיפוש על כול אחד מחברי הפורום, סתם כי אני ילדה שרוטה (בצורה טובה) ומשועממת. ואז הגעתי לטאז, אני פתאום קולטת כמה רעים היינו לטאז ואבו דני, באמת לא ניראה פייר מצידי ובסך הכול לטאז ולאבו דני אין הרבה זמן לפורום גם הם עסוקים...! אז באמת מכול הפורום- סליחה.