אוי חרא... נא להיכנס...~משפילה מבט~

אוי חרא... נא להיכנס...~משפילה מבט~

תראו עשיתי אצלנו בחיפוש למעלה בדף חיפוש על כול אחד מחברי הפורום, סתם כי אני ילדה שרוטה (בצורה טובה) ומשועממת. ואז הגעתי לטאז, אני פתאום קולטת כמה רעים היינו לטאז ואבו דני, באמת לא ניראה פייר מצידי ובסך הכול לטאז ולאבו דני אין הרבה זמן לפורום גם הם עסוקים...! אז באמת מכול הפורום- סליחה.
 

אבו-דני

New member
זו אינה בעיית הזמן בלבד

--- רוב ההודעות בפורום אינן עוסקות בסוסים גרידא אבל משום שהנושא אינו רק נושא סוסים אלא גם מקום חברתי של נערות ונערים אזי אני לא חושב שאעשה סדר בדברים ואמחק הודעות הנוגעות בעניינים חברתיים. סהכ´ אני מעוניין שכולם יהיו מרוצים ומדי פעם כאשר יש למישהו עניין מסויים אני כל הזמן כאן לנסות לעזור לפתור בעיות או לתת תשובות. וזו הזדמנות לאמר לך תודה על המאמר שלך בנושא הלונג´ שנמצא בטאג ליין הידד לפיצפיצון
 
למעלה