אוי זה מעייף.....

Gulguli

New member
אוי זה מעייף.....

החתולונת חזרה מהוטרינרית והורדו לה התפרים בנוסף קיבלה חיסון. היא גם מלאה פטריות וקרחות בכל הגוף ונאמר שבגלל שהיא צעירה היא לא יכולה לקבל כדורים נגד זה ומשחה לא תכסה מספיק ולכן יש לשטוף אותה בשמפו ניזורל פעמים בשבוע .. להרטיב אותה, לסבן ולהחזיק דרך העורף כ-10 דקות.. עשינו את זה למשך 3 דקות! זה היה סיוט... היא בכתה ונלחמה ורעדה מקור ואנחנו חסרי אונים.. שטפנו בקושי ולקח לה זמן להתחמם בתוך הפוך עם סדין חימום.. היא התעייפה מאוד וישנה כעת. מה עושים??
 
מנסיוני המר עם ringworm

יש מעט מאוד דברים שעוזרים: לגלח את השיער זו ההתחלה, זה מקל על הסבל וגם על הטיפול. קחי בקבוק ספריי ותמלאי בחלק אחד אקונומיקה ל-4 חלקי מים (כלומר חמישית אקונומיקה, מהסוג הנוזלי). אם היא גורה ממש קטנה תעשי פחות. תבדקי את התמיסה על העור שלך, שלא נוצר גירוי יותר מדי. תרססי את החתולה (זהירות לא באיזור העיניים) פעמיים ביום. דאגי לרסס עם תמיסה מרוכזת יותר את כל האיזורים שאפשריים שהיא מבלה בהם, במידת האפשר לכבס ולהרתיח (הרתחה ממש, מאה מעלות, אם אי אפשר, ייבוש במייבש על חום גבוה גם יעיל) את כל הבגדים, מצעים ובדים שהיא באה איתם במגע, כולל של בני הבית. קיימת בארה"ב תרופה נגד פרעושים בשם Program שניתנת דרך הפה שמאוד יעילה בחיסול של ringworm, אני לא יודעת אם יש לך איך להשיג. התמדה בחיטוי עוזרת להיפטר מהנבגים, הקפידי על הכביסה וכל מה שאפשר תשרי באקונומיקה. המון המון בהצלחה, אני נלחמתי בהצלחה (ובעיקשות) בארבע מגיפות פטריות בשנים האחרונות, עם חתולים בעלי שיער ארוך. לא נעים ולא קל, בעיקר כשנדבקתי אני (Zה מדבק לבני אדם, מגרד ולא נעים) אבל אפשרי. בהצלחה.
 

Gulguli

New member
כך קוראים להם? :)

העור שלה חשוף מכל הגירודים ואני לא רוצה לקחת סיכון עם האקונומיקה.. אולי ארסס על עצמי שלא אדבק .. אבי כבר נדבק ואני מאוד מקווה שהיא תחלים בקרוב. הבעיה באמת היא בהמנעות שכן אי אפשר להכניס אותה להסגר בגלל זה .. היא גם כך אחרי טרואמה בנוסף לרעיון הריסוס... לא יזיק לה הליקוק של החומר? כי אולי אפשר לעשות את זה עם השמפו.. שמך מאוד מתאים למצב! יום טוב ותודה רבה
 
לא להשתמש באקנומיקה ../images/Emo18.gif

זה יכול לגרום למוות ביסורים נוראיים של הגורון. זוהי עצת אחיתופל, כך אני רואה את זה.
 
זו עצה של וטרינרית (דרמטולוגית)

מאוניברסיטת קורנל, שהיא היחידה שהצליחה לעזור לנו להיפטר ממגיפת הרינגוורם. אני מוכנה בשמחה לתת את שמה ופרטיה. בדילול נכון אין בזה נזק. לנו זה מאוד עזר.
 
להדבקה של אנשים - משחת אגיספור

או כל משחה (אני לא יודעת מה יש בארץ) שמתאימה לטיפול בפטריית רגליים (שנפוצה בצבא) בשם Athlete Foot, מדובר בזן דומה של פטריות. את המשפחה יש לא רק למרוח, אלא ממש להספיג לתוך העור במשך מספר דקות, פעמיים ביום. זה מאוד עוזר.
 

צפנתי

New member
לרחוץ חתול רק בחדר סגור ומחומם

במים פושרים כמובן ולהשאירו בחדר מחומם עד יבוש הפרווה. מניסוני הכי טוב לשים את החתול בתוך גיגית עם מים רדודים ולהעזר בכוס לשפוך עליו את המים. הרעש של הזרם מאד מפחיד אותם. המון בריאות!
 

Gulguli

New member
זה בדיוק מה שעשינו

הקושי הוא בעיקר הצורך להשאיר אותה עם השמפו למשך עשר דקות. וחייבים להחזיק אותה שלא תלקק את זה ובזמן הזה קר לה נורא והיא במצוקה )וגם אנחנו(. כפי הידוע לי חתולים רגישים לשינויי טמפרטורה ואני פוחדת שהיא תחלה מכך.. תודה רבה
 

צפנתי

New member
עוד דבר: להכין מגבת חמה שעוזרת

לה להחזיר מהר א ת"חוב הטמפ'" שאבדה לה במהלך הרחצה. לאחר שהגוף מאד חום רב לוקח הרבה זמן לייצר חום ושימוש במגבת או שמיכה חמה שחוממה מראש ע"י גיהוץ יכולים מאד לעזור. או כמובן בקבוק חם.
 
יש לכם מפזר חום או מייבש שער?

רצוי מאוד לייבש אותה אחרי המקלחת איתם, ורק אז לכרבל אותה בשמיכה חמה עם בקבוק חם.
 
אני רחצתי גורי חתול בתוך גיגית

כפי שכבר נכתב כאן. החלק הכי קשה גם לדעתי הוא ההמתנה עם השמפו על הגוף
כמובן, לחמם את חדר האמבטיה ואת החדר אליו מוציאים את החתול לאחר מכן וליבש היטב. מצורפת תמונת "אמבטית ניזורל". הגור בתמונה הוא נבי (שאומץ ע"י טיקטקית מהפורום), שבוקר אחד מצאתי אותו עם חור ענקי בפרווה - הפרווה ממש נשרה בן לילה.
 

Gulguli

New member
המהירות בה היא מתקלפת...

אני מודה לכלום על העידוד. בקשר למייבש השיער, חשבנו על כך אך זה לא יבהיל אותה יותר? וזה לא מסוכן?
 
לדעתי זה לא יבהיל אותה

שלי מאוד אהבה את הרוח החמה, צריך לעשות את זה בזהירות כדי לא לגרום לכוויה. ייבוש מהיר וישר למיטה עם בקבוק חם.
 

mistyja

New member
ממתי התמונה???

זה אותו נבי שאני מכירה???? אותו נבי שעשיתי לו קיטי סיטר בתקופה האחרונה???? לא מאמינה!!!
 

mistyja

New member
הוא לא השתנה!!

הוא מתוק כזה גם עכשיו!! העיניים מספרות הכל! מסרי לו וארני נשיקות ממני.
 
למעלה