אוי ווי...כתבה מוואלה על הסדרות...

BaByGuRrRl

New member
אוי ווי...כתבה מוואלה על הסדרות...

http://e.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=category&path=1000&id=471721&news=1 תעתיקו ותדביקו כדי להיכנס... זאת כתבה על סדרות הרכש החדשות (ועל אלה שלא נרכשו
)
 

badblondbanana

New member
OMG!!!! *עצבים* ../images/Emo46.gif ../images/Emo31.gif ../images/Emo93.gif

אני לא מאמינה!!! שיחנקו!! שיתפלצו!! שישתבצו!! שיפול עליהם מסוק!!! דווקא אי.אר לא?!?!?! ומה הצבועים האלה כותבים- "היא אמנם הידרדרה ואיבדה את מרב כוכביה, אך מלווה חלק מהצופים כבר שמונה שנים, והם היו רוצים לראות את 24 פרקי העונה האחרונה שלה..." אוקיי: 1. בעונה של אי.אר יש 22 פרקים. לא 24. 2. על איזו עונה אחרונה הם מדברים?! לא רק שיש להם עוד 2 עונות להשלים, אי.אר עוד לא נגמרת!! 3. העונה ה-10 הרבה, הרבה יותר טובה מהתשיעית, לפחות לדעתי. ואי.אר עדיין שומרת על מקומה בטבלאות הרייטינג, מקום שני, כמו גדולה, כבר המון זמן, אז באמת.... 4. תשע שנים, אחי, תשע. צופי אי.אר עוקבים אחרי הסדרה כבר 9 שנים. ואח"כ הם כותבים 5 וחצי פסקות על כמה שהסופרנוס סדרה משובחת. אני כל כך מתה להוציא לאנשים האלה את הלב במו ידי. מה זה הזלזול הזה! אתר מכובד, לעזאזל, הם אמורים להיות קצת יותר אובייקטיבים מזה! מצטערת אם זה נשמע עצבני מדי, פשוט.... אתם קולטים שזהו? אין מצב לראות יותר אי.אר בארץ?! שנה חיכינו למשא ומתן המ*** שלהם וככה זה נגמר?
 

BUG LOVE

New member
אף פעם לא אמרו משהו טוב על

אי.אר אף פעם!!!! ואם הם אומרים משהו טוב אז הם יורדים על דמות אחרת כמו עם זה שמארק מת הם כתבו שזה עצוב ומושלם הפרק אבל זילזלו ואמרו שאם קרי היתה מתה זה לא היה מזיז לאף אחד זה פשוט מעצבן העיקר לסדרות אחרות אפשר לפרגן?? אי אר הרבה הרבה הרבה מעל הסופרנוס ברייטינג אז אין לה אמי בשנים האחרונות זה אומר שהיא לא טובה????
 

lollapalooza

New member
רגע רגעעעעעעע

מה אכפת לכן? מה זה משנה? זה מוריד את ההנאה שלכן מהסדרה? זה הופך אותה לפחות טובה? שלא יפרגנו, אז מה? לנו טוב עם הסדרה שלנו, אנחנו נהנות ממנה. שיגדו מה שבא להם.
 

badblondbanana

New member
מפריע לי..

שאני לא יכולה לסמוך על דעה לא משוחדת. אני לא מצפה שיהללו את אי.אר, אבל לעזאזל, הם לא חייבים "לרדת" על הסדרה. זה היה ממש ממש ממש לא מקצועי. וזה העליב אותי כצופה, מה אני אעשה. חוץ מזה שבקצב הזה,לאלה מאיתנו שלא מעוניינים או לא מסוגלים להוריד פרקים מהאינטרנט, אין מצב להנות מהסדרה שלנו בכלל...
 

~*~gaL

New member
זה בהחלט מרגיז.

אבל יודעים מה - לא הייתי כ"כ קונה את המידע שכתבו שם, אם אפילו לכותבת אין את הידע הבסיסי של 22 פרקים בעונה. בכל מקרה, אני הגבתי. בואו נגיד ככה - כל כתבה שקשורה לנושא - נגיב לה. צריך להראות להם שיש ביקוש... ולפעול.
 
למעלה