אוי ואבוי

Innocent Heart

New member
אוי ואבוי

אסור לי לדבר על זה בכלל... עם אף אחד... אז מה אני עושה פה לעזאזאל ואיך התנשקתי איתו בכלל? ואישתו... אישתו נראית כמו מלאך!!! אז למה הוא עושה את זה? למה בכלל גברים עושים את זה (הוא אמר שהתמימות שלי הטריפה אותו, שאני כמו משחק של ילדים, שהייתי שם) דיייייייייייי
 

הולמס 30

New member
צ'מעי בובה

כאן זה לא ליגת הנוער נא ללכת ולחזור כשזה יהיה: "אוי ואבוי, זיינתי לו את הצורה. אבל מה, זה היה כל כך טוב שאני כבר מרגישה פחות נורא בנוגע לזה". טוב?
 
סו וואט????

אז התנשקתם סו וואט? אישתו נראית כמו מלאך והוא השטן סו וואט? את כבר לא תמימה סו וואט? שורה תחתונה היית שם!! סו וואט?
 
../images/Emo46.gifאי אפשר ככה!!!!!

כל הילדים האלה כאן. מה זה פתחנו מעון? או חזרנו בזמן(הלוואי)? נו באמת!!!! פה מזמן עברנו את שלב הנשיקות! ילדים בבקשה, יש בית ספר אז נא לא לאחר!!!!
 

צ הו בה

New member
אישתו

- הדבר האחרון שצריך להעסיק אותך ברגעים אלה. תהני מהרגע וכל השאר זו בחירה שלו. אל תעמיסי דבר על המצפון שלך
יום טוב.
 

Innocent Heart

New member
אני לא ילדה

אני בהחלט לא ילדה, אני כבר בת 26 והייתי כבר חצי דרך לפני מיסוד קשר עם מישהו בקשר לזיון, הלוואי והייתי עושה את זה (מכל ההזדמנויות שהיו לי) אבל אני מרגישה שאוטוטו זה הולך לקרות!!! בכל אופן הסיפור קצת מורכב ואני אשמח לספר לכם אותו, רק מה שרציתי לעשות - זה לבדוק את האנשים כאן, בוא נגיד שסובלנות זה לא הצד החזק שלהם - אם הם קוראים לי ילדה או שבגלל הכתיבה שלי נוצר הרושם שאני ילדה... לבגידות אין גיל, גם אם ילדה בת 17 הולכת עם החייל שהוא חבר של חברה שלה בכלל - אלו הם שורשי הבעייה, משם זה מתחיל!!!
 

צ הו בה

New member
כן, בגלל הכתיבה שלך נוצר הרושם

שאת ילדה. ותסלחי לנו אם אנחנו נשמעים חסרי סבלנות. אבל אנחנו לא !!! אז התנשקת ? - מה קרה ???? גבר נשוי - זאת בעיה שלו. גם לי היה קטע בגיל 17 עם גבר נשוי, לקחתי הכל על המצפון שלי. בכיתי המון, ראיתי לנגד עיני תמונה של הבת שלו והרגשתי שבגדתי בה... - פשוט טמטום. למזלי התבגרתי מאז. ראיתי כמה נשים שלהם והן בהחלט נראות מלאכיות, אוהבות ואפילו חתיכות. אז מה ? - העיקר שטוב לו איתי. שלי טוב איתו. וקיבינימט הכל !!!
 

y007007

New member
../images/Emo2.gifאימא זה מרקו../images/Emo35.gif What Happened../images/Emo6.gif

 
למעלה