אוי ואבוי לכולנו שכחנו יום הולדת של

DREAM111

New member
אוי ואבוי לכולנו שכחנו יום הולדת של

מישהי חשובה.
יקרה המון המון
ליום הולדתך שחל אתמול. אז אומנם יום השקר היה אבל אין זה שקר כי יום הולדתך הוא ביום הזה. אז רוצה לאחל לך ברכות רבות שתדעי רק אושר שתמצאי את האהבה האחת והיחידה שתצליחי תשגשגי תפרחי תמיד אאחל לך זאת ועוד המון מכל ה|לב.
 
זה אומנם יום הולדתה השני..אבל....

המון מזל טובבבבבבבבב
היא כבר תסביר לכם למה
 

Kesem_

New member
דרימוששששששששש ../images/Emo25.gif

תודה מתוקונת
איזה מקסימה את.... בחיי
ואכן - כמו שמקסי אמרה - זהו יום ההולדת השני שלי
יום ההולדת המקורי שלי הוא ביוני. אבל אתמול - לפני 3 שנים עברתי ניתוח ששינה את חיי מהקצה אל הקצה ואני מרגישה שממש נולדתי מחדש ביום הזה. מאז אני ממש
אחרת
תודה תודה
ריגשת אותי
 

mr_lonely

New member
שאני אחמיץ הזדמנות ל......../images/Emo25.gif|?

יום הולדת שמח,יקירה !
יום הולדת שמח, יקרה !
 

DREAM111

New member
../images/Emo28.gif המקסימה

מניסיון יום הולדת שני חוגגים בדיוק כמו את הראשון. אז גם הפעם מגיע לך המון
אז למה שלא נגיד כולנו
 

new sol

New member
../images/Emo28.gifונת ../images/Emo49.gif../images/Emo65.gif

גם לי יש תאריך כזה ואם יש סיבה למסיבה אז למה לא? שרק תדעי טוב
קבלי תחזית שנתית למזל שלנו
השנה מתחילה כשמרקורי שליט המזל שלכם בהילוך אחורי, מה שאומר שזו שנה מאוד מיוחדת, שבה צריך לסגור תהליכים, ולהבשיל באיטיות – אך בתקיפות. אבל ההילוך האחורי הזה נגמר ב 6 בחודש, אולם החיים לא קלים יותר: מרקורי עובר למזל גדי, ועדיין מכביד עליכם עד ה 7 בפברואר. כעת אתם יכולים לפתוח קצת את הראש, לחשוב על נסיעות ואפילו לממש את המחשבה, להתעמק בלימודים שלכם, ואפילו לדגור קמעא. שארית פברואר היא מעשית מאוד, אבל. קשורה בעיקר ללימודים, לנסיעות, ולכל מה שמרחיב אופקים. השבועיים הראשונים של מרץ אמביציוזיים למדי: מרקורי שוהה במזל דגים, ומדגיש את הצורך להתקדם. הצורך הזה מתחזק מאמצע מרץ והלאה: מרקורי עובר למזל טלה, ואתם ממוקדים בארגונים ומוסדות גדולים, ובמקביל – מפתחים יותר את הצד החברתי שלכם. אבל מאפריל עד אמצע מאי עובר מרקורי להילוך אחורי, וזהו זמן לסגור מעגלים הקשורים לחברים וידידים, ולהיזהר שלא לריב עם ארגונים שאיתם אתם בקשר. מרקורי עובר למזל תאומים ב 6 ביוני, ומחזיר אליכם את הספיריט התאומי הידוע. אבל. כבר לקראת סוף יוני הוא עובר למזל סרטן, ומכריח אתכם לשמור על הכסף שלכם, להוציא פחות, ולהתארגן מחדש מבחינה כספית. יולי הוא חודש אקטיבי למדי: מרקורי במזל אריה, מדגיש את התקשורת שלכם. זהו זמן להיכרויות, ולהרבה ידידים חדשים. בסוף יולי עובר מרקורי למזל בתולה, וכבר בתחילת אוגוסט הוא נכנס שוב להילוך אחורי. זהו זמן לסגור מעגלי תקשורת, להפרד בעדינות ממי שכבר לא מתאים יותר לחייכם, ולהתחיל דברים וקשרים חדשים רק מתחילת ספטמבר. הבית והמשפחה מודגשים עכשיו: זהו זמן לעבור דירה, או להשקיע יותר בבית הקיים. מרקורי עובר למאזניים בתחילת אוקטובר, ואתם חברתיים מתמיד. זה הזמן להכיר אנשים חדשים, ולתת להם להכיר אתכם. מאמצע אוקטובר הרגשות חזקים במיוחד: נסו לא לריב עם העולם והסביבה. מה 5 בנובמבר כדאי לשים את הדגש על המישור הזוגי, כשמרקורי עובר למזל קשת. מסוף נובמבר עד אמצע דצמבר – שוב הילוך אחורי: זמן לנתק קשרים זוגיים כושלים, או לדבר על מה שמפריע לכם. מאמצע דצמבר והלאה – להעמיק יחסים, ולחזור לדרך המלך.
 

יפעת*

New member
מזל טוב../images/Emo24.gif

שבכל יומולדת יתגשם הכל תחגגי כמה כאלה שתרצי ותמיד אהיה מוכנה לברך
 
למעלה