אוי ואבוי! אנחנו חודש לפני הכנס! האעאע!!!111

evening rose

New member
13. יוצא בשבוע של הכנס. :)

לאף אחד לא יהיה מושג מי אני אמורה להיות, נראה לי..
 

WayToDawn

New member
אני אדע~

חשבתי לעשות אותה אם היא תהיה מגניבה אחרי שהמשחק יצא. ....יש לה בכלל שם?
 

evening rose

New member
טוב מאוד. :) יהיה מעייף לענות לכל מי שלא ידע.

Lebreau לכולם כבר יש שמות, והיא מופיעה בדמו...
 

saarshemer

New member
לא זכרתי....

ואני אחד שכבר ראה את כל הקדימונים.... חשבתי אפילו לעשות קוספליי לאחד מהדמויות הגבריות שם....
 

evening rose

New member
רואים אותה בעיקר בדמו, לא בטוחה לגבי השאר.

למי ומתי תכננת, אם מותר לשאול? אני מניחה שלא לחנוכה, לצערי?
 

saarshemer

New member
תכננתי ל-snow או לבחור מהחבורה ההיא...

ששכחתי את שמה אבל אין לי זמן עם כל האוני' ......אני חוזר הביתה ב 7....וזה עוד בימים שאני לא עובד אח"כ.... פשוט לא מסתדר וכן תכננתי לחנוכה......פשוט לא מסתדר.....
 

evening rose

New member
לרגע ממש שמחתי ואז.. אוני'.

תמיד הורס הכל. טוב, לא תמיד. אבל חבל! הייתי ממש שמחה לא להיות בודדה בקוספליי הזה. http://www.youtube.com/watch?v=Ef5PhJfasm0 הדמו שהתכוונתי אליו.
 

Serf SaN

New member
יאללה, אז תחליפי! D:

ואז תעשי אותה בקאסט איתי ועם שני בחנוכה הבא. XD ממש בא לי על הופ. :) וגם שני מתלבטת בין שתי דמויות שם.. ואז אפשר לשכנע את סער (כן כן, הוא בכלל לא קורא כאן ואת ההודעה הזאת) לעשות את סנואו (שאגב, ממש מתאים לך) איתנו. D: ואז נשכנע את קרן למחזר את לייטנינג שלה (XD כן, גם היא לא קוראת כאן!) ואז זה יהיה ממש מושלם. :}} עד אז כבר יכירו אותה, תאמיני לי. :}
 

evening rose

New member
הצעה שממש קשה לסרב לה, אין ספק.

אבל עד חנוכה הבא? זה ממש רחוק. ובדיוק סיימתי לתפור את החולצה לפני כמה שעות! זה דווקא נשמע רעיון ממש טוב.. עכשיו אני ממש מבולבלת, אם לא הייתי מבולבלת קודם! D:
 

Serf SaN

New member
XDDDDDD

אני מציע - קחי את הזמן למחשבה. תשוטטי קצת תחפושות בקוסקום, אולי יתחשק לך לעשות משהו אחר בעקבות השיטוט. XD ומקסימום מקסימום, את תמיד יכולה לשחזר את התלבושת שלך בעוד שנה. :)
 

evening rose

New member
זמן למחשבה? P:

קשה לומר שיש הרבה זמן! :) הכנס עוד פחות מחודש ואם אני צריכה להכין משהו אחר, עם כל העבודות תפירה שיש לי בלימודים, טוב, זה יכו להיות משעשע. אפילו שבמקרה הכי גרוע אני יכולה ללבוש את השמלה שתפרתי שבוע שעבר לחנוכה הזה, או משהו אחר, אבל, למה כל כך רחוק? כולם כבר סגורים עד הקיץ? אני גרועה ממש בלחכות. D:
 

saarshemer

New member
ראיתי את ההודעה ממש במקרה

חנוכה הבא לא בא לי בטוב משתי סיבות האחת, היא עצם העובדה שעד אז כבר ירד לי ה"הייפ" מהדמות ותבוא דמות אחרת השנייה, עצם העובדה שמדובר בחנוכה, אין לי חופש מהאוני' בחנוכה, וגם בכנס הזה אני אגיע מאד מאוחר, אני אפילו לא אגיע בקוספליי. מזל שהשנה עושים את הכנס אצלי באוני' (כן כן..., אני לומד בבר-אילן) אחרי הקורס "ביוטכנולוגיה בצמחים" אני מגיע, בסביבות 16:00 ובחזרה לנושא שעליו דיברנו..... אם יש אופציה להזיז את התאריך לפורים או החופש הגדול......יותר מאשמח......(אם מדובר בחופש הגדול אפילו ואחשוב על לעשות את האופנוע שלו .....ומי שמכיר את האופנוע יודע שזה תהייה מטלה לא קלה)
 

evening rose

New member
האופנוע. וואו.

אני מוכנה לחכות לפורים, למרות שבעיקרון יש לי משהו מתוכנן.. גם הקיץ נשמע טוב (וגם לא יהיה לי כל כך קר), אבל זה קצת רחוק בשביל להתחייב כבר עכשיו.
 

Serf SaN

New member
התכנון שלנו כרגע הוא לחנוכה הבא..

אם לא יוצא, אז לא נורא. ^^ יהיה קאסט בחלקים D= וסתם בשביל הפרוטוקול סער, דווקא בחנוכה יהיה לזה הכי הרבה הייפ, כי המשחק רק יוצא בזמן הקרוב...עד שהוא יגיע ל...NTSC/PAL, ועד שתשחק בזה.. אבל לא נורא. :)
 

evening rose

New member
:( אני עדיין בעד פורים.

המשחק יוצא בדצמבר ביפן (בשבוע של הכנס, אפילו), ובמרץ יוצאת הגירסה באנגלית, אז יש די הרבה הייפ כבר עכשיו. אולי פשוט לא כל כך בארץ. אבל נראה לי שכבר הזכרתי את התאריכים וזה סתם גורם לי להישמע אובססיבית. D:
 

saarshemer

New member
אל תרגישו תלויים בי חס וחלילה

רק אם זה נוח ואפשרי מקסימום ........נעשה את זה ב "סינגלס"
 

Serf SaN

New member
הכנס השנה ממש מוקדם..

בסוף פברואר. משמע - הגרסא האמריקאית אפילו לא תצא לפני הכנס. ואני אישית לא מסוגל להתחפש לדמויות שלא ראיתי את הסדרה שלהם ואהבתי / לשחק את המשחק שהם מופיעים בו ואהבתי, אז אני מה זה לא בקטע של פורים. ^^; עזבי את זה שהתחפושות האלה קלילות מדי לפורים, ויש לי כבר תכנון. XD
 

evening rose

New member
כבר התחלתי לחשוב על להחליף בין זה לבין מה..

שתכננתי לפורים (כי כבר יש י את הפאה), ואפילו התחלתי לשרטט לי גזרה, אבל אני מסכימה שזה קליל מדי לפורים, חשבתי על זה גם. אבל לקיץ קשה לי להתחייב (לא בטוחה שאני אהיה בארץ), וחנוכה הבא, מי יודע מה יהיה בעוד שנה. זה נצח וחצי בשבילי. D:
 

Serf SaN

New member
זהו, זה גם מה שאני חושב.

נראה כבר כשהזמן יתקרב לקראת חנוכה הבא.. וגם אני תפוס בקיץ. D:
 
למעלה