אוי ואבוי! אנחנו חודש לפני הכנס! האעאע!!!111

Ayelet chan

New member
אוי ואבוי! אנחנו חודש לפני הכנס! האעאע!!!111

כנסכנסכנס!! מה מתוכנן? כנסו לפה ותדעו- http://www.otaku-con.co.il/kenes/ ומה אתם מתכננים?!?! O: אתם באים לכנס? אם אתם עושים קוספליי, איזה? שימו תמונה! באיזה שלב התקדמות אתם? קניתם בדים? פיאה? אביזרים? תוסיפו תמונה של התקדמות אם יש לכם או בא לכם~~ ואם יש לכם עוד משהו להוסיף, אם סתם יש לכם התלוננות לא קשורה, אתם מוזמנים לכתוב! בהצלחה לכולם!! :)
 

innocence

New member
אני עוד לא החלטתי מה אני עושה:((

בהתחלה חשבתי לעשות מעיל ללאקוס (וכבר קניתי את הדברים והכל, אז חבל שזה ילך לפח כי כבר הוצאתי על זה כסף) ומצד שני, לא כזה בא לי בכלל.. ואז חשבתי לבוא בלוליטה. ואז חשבתי "להפתיע" מישהו בזה שאני אגיע בתור דמות אחרת מסדרה שאליה הוא מתחפש ואז לחבור אליו במיני קאסט כזה P: אבל אני לא יודעת אם יש לי זמן לזה בכלל כי אני צריכה פיאה ולהכין הכל מאפס.. ואז חזרתי ללחשוב על ללבוש לוליטה. אבל אני לא יודעת ;_;
 

CibiHeart92

New member
אולי זה יתן לך דחיפה

הקיטאדאן (החבורה המוזרה שלי נו) היו בבית של להב, מהצילומים, זוכרת? אז יש לו את הפיגר של לאקוס עם המעיל לקחתי אותו והראיתי אותו לכולם ואמרתי "שמעתי שגאיה תופרת את המעיל הזה לקוספליי שהיא עשתה בירקון" כולם אמרו "אווווו זה יהיה מגניב!!!" ו"אני חייב לצלם את זה!" כי הם ראו תמונות שלך בפייסבוק עם הלאקוס הרגילה, לאחר מכן כולנו הסכמנו שהקוספליי שעשית היה מצוין. מעודד קצת? 3; (סיפור אמיתי! בחיי!!)
 

innocence

New member
יש לה כמה מעילים P:

בטוח שזה זה שאני התכוונתי לתפור? XDD אבל תודה! זה מקסים מצידך (ומצד כל השאר ;_;)
 

evening rose

New member
חודש לפני ואני עוד קצת מבולבלת.

באמת, עבר הרבה זמן מאז שלא הייתי בטוחה מה בא לי ללבוש. בעיקרון אני עובדת על משהו, שלבי התקדמות.. משהו כמו 60%, אולי יותר. אבל כל כמה ימים אני שוקלת לשנות, מה שאומר שיכול להיות שאני אגיע ליום של הכנס עם יותר מקוספליי אחד מוכן (בעצם, הייתה לי סיטואציה דומה באייקון, כשחושבים על זה..). בכל מקרה הדאגה העיקרית שלי היא שיהיה לי ממש קררררררררר. P:
 

Grell

New member
הוי, מכירה כ"כ X_X"

אני מפחדת לקפוא למוות עם מה שאני לובשת
 

evening rose

New member
הקטע של החורף לא מתאים לי בכלל.

הבגד שלי הוא בעיקרון בגד ים, אז חבל. D:
 

innocence

New member
גם מעיל לא יעזור.

בעיקר כשהכוונה היתה לתפור מעיל ומלחר קוספליי קודם אבל אני כבר לא יודעת מה אני עושה...
 

evening rose

New member
אז אולי חיבוק קבוצתי?

אני מנסה להיות אופטימית הפעם, נראה מה יצא מזה. אבל יש עוד חודש, זה מספיק זמן. :)
 
למעלה