אוירועיט

כן, ככה נראית המדינה שלנו

נראה אותך מזיז משהו באגודה בכדי שדבר כזה יגיע עד לבית המשפט העליון, שיקבע שהפקח הוא **אזרחי**, ושהוא חרג מסמכותו... למי שלא ברור: אחרי ששדה הרצליה נסגר, הופנתי לנחיתה בשדה דב. אחרי שכבר הייתי בפיינל, הפקח *שאל* את אחד המטוסים הצבאיים אם "דחוף לו" והורה לי ללכת סביב בכדי לתת עדיפות למטוס הצבאי! זאת חרפה ששדה תעופה אזרחי מתנהל בצורה הזאת. ואל תתחילו איתי עם הטענה שדה דב הוא צבאי. הוא שדה אזרחי באחריות מוחלטת של רש"ת וכל שרותי הפיקוח שם הם של רש"ת. העובדה שרש"ת משתמשת בחיילים עם תעודות פיקוח אזרחי לנהל את המגדל, לא משנה את העובדות שרשמתי (הן נובעות מצו של שרי התחבורה והבטחון, והצהרות מדינת ישראל בפמ"ת הבינלאומי ול ICAO)
 
בבחירות הקרובות לאגודה תגיש מועמדות

אני יסחוב למענך בוחרים (קופים בכיינים לדעת אב``ד) כמו קבלן ליכודניק משופשף
 
הנציגים הנוכחים נבחרו על דעת מאה

חברי אגודה מתוך 300 חברים וזאת כי מאתיים חברים נעדרו מהכנס איש איש וסיבותיו. אני חושב שצריך לבוא בדרישה שתוצב קלפי במשרד האגודה שבוע לפני הכנס כך שהנבחרים ייצגו את דעתם של רוב החברים ולא רק של שליש.___אחרת יבחר שוב ושוב אותו סגל כי לכנס מגיע רק מי שיש לו זמן ואלו בד``כ המבוגרים שאוהבים את ההנהלה הנוכחית.___באם לא נצליח לגרום לשיטת הבחירות הנ``ל נצתרך לבצע עבודת שטח רצינית + שיכנוע מסיבי כדי שסרבני ההצבעה יגיעו להצביע במי שביכולתו להילחם על האינטרסים של כולם וידאג לרווחתנו .
 

eznasi

New member
היית כבר בפיינל? אם כן למה ענית? זה

לא היה חירום!
 
לא הבנתי

הפקח קרא לי, מה רצית שאעשה, אתעלם מהקריאה שלו?! זה לא חוקי. הייתי בפיינל, אבל לא קיבלתי אישור נחיתה. אילן: המקרה הזה מיוחד. אני במקור ביקשתי בכלל לטוס מעל השדה בהמתנה, במקום לנחות, בתקווה שהרצליה תפתח חזרה לפני שיגמר לי הדלק. הפקח הודיע לי שלא אוכל לבצע הקפות אצלו ושאין לו אפשרות להמתנה מעל השדה... לתלונה יחידה מסוג זה אין הרבה טעם, בפרט כאשר הפקח יטען שהוא "הבין" שאני אשמח ללכת סביב ולכן "ארגן" את זה.
 
אני מקווה שבהתאם "לסיכום"

אתה תשלח תלונה בנושא.(?) מה קשר לאגודה כאן? אני דרך אגב קבלתי שרות מעולה מהמגדל והרשו לי הקפות לילה ללא תאום מראש.
 
מיקי,תתעלם...

אל תיגרר לרמה הנמוכה שמנסים להביא אותך. תן למלעיזים להתבוסס ברפש שהם נהנים לפזר. אני יודע שקשה להבליג,אבל אפשר ! אל תצפה לפירגון כי אין מילה כזאת בעברית ,יש רק את : "אין אומרים שיבחו של אדם בפניו". וכמובן "אין שמחה גדולה משמחה לאיד". אז שיהיה לך חג שמח ומופע מוצלח ב"אוירועיט" אוריאל
 

יוטו2

New member
מיקי , השנה אתה כן תופיע באירוע

בערד ? (גם השנה מפורסם שתבצע מפגן ) ובקשר לטרמפ' - עדיין מחפש טרמפ' אוירי ביום השני מהרצליה .. תודה .
 
בקשר לטרמפים !

לא מצליח להבין מה זה הטרמפים האלה שאנשים מחפשים פה , אין לכם אוטו ? סתם לא בא לכם לנסוע לבאר שבע ? זה למטרה של צבירת שעות ? נצלנות? השתתפות בהוצאות ? או שזו סתם חוויה עם החברה שאחד כמוני שעדיין לא טייס לא יכול להבין ? אז אם אפשר ויש רצון טוב מישהו מוכן להבהיר לי ? ואם אפשר טרמפ אני אשמח :)
 

יוטו2

New member
אני יכול לדבר בשם עצמי בלבד .

רכב , אין לי (יש למשפחה , אך לי אישית אין - אני חייל ) יום קודם אני הולך לאירוע בערד (ולזה יש לי טרמפ) בגדול יש פה הרבה אנשים טובים שכשיש להם מקומות פנויים בטיסות בכלל או במקרה הזה בפרט - אין להם בעיה לצרף חובבי טיסה ..
 
למעלה