אויי מייי פאקקייינננגגג גאאדדדדדד!! יש לי את המספר של דיאגו והתקשתי אילו!!!!
I i LoVe BeNjA היחידה New member 19/1/03 #1 אויי מייי פאקקייינננגגג גאאדדדדדד!! יש לי את המספר של דיאגו והתקשתי אילו!!!!
S SupeR BayB New member 19/1/03 #3 ../images/Emo80.gif../images/Emo144.gif למה../images/Emo35.gif הם מחליפים כל שב וע מספר טלפון מוזר.....
../images/Emo80.gif../images/Emo144.gif למה../images/Emo35.gif הם מחליפים כל שב וע מספר טלפון מוזר.....
Y y a ® d e n a New member 19/1/03 #7 נ"ש-../images/Emo32.gif ../images/Emo91.gif תלכו לסרט השולט של אמינם!!! שווה עוגייה וצפייה!!!! אפילו 10 עוגיות.....חחחחחחח......שמנה שכמוני.... קיצר תלכו שווה ביותר!!! ואמינם שחקן ממש ממש טוב!!! התפלאתי עליו!!!!
נ"ש-../images/Emo32.gif ../images/Emo91.gif תלכו לסרט השולט של אמינם!!! שווה עוגייה וצפייה!!!! אפילו 10 עוגיות.....חחחחחחח......שמנה שכמוני.... קיצר תלכו שווה ביותר!!! ואמינם שחקן ממש ממש טוב!!! התפלאתי עליו!!!!