מיקי בת המקורית
New member
אוייישששש... הוא רוצה תמונות..../images/Emo10.gif
איך אני עושה כדי לפרק את האלבומים של הילדים, לכל ילד יש את האלבום שלו, אלבום המשפחה יש כמה, איך אני מפרקת אותם ונותנת לו? להוציא מהאלבומים שלהם, לתת לו רק מאלבומי המשפחה, איך אני עושה את זה??? אמרתי לו שיביא אלבום ואסדר לו אחד, ואם יביא אחד גדול? מה עושים עם תמונות החתונה? פתאום כל הסיפור מסביב לתמונות... אויייששששששש
איך אני עושה כדי לפרק את האלבומים של הילדים, לכל ילד יש את האלבום שלו, אלבום המשפחה יש כמה, איך אני מפרקת אותם ונותנת לו? להוציא מהאלבומים שלהם, לתת לו רק מאלבומי המשפחה, איך אני עושה את זה??? אמרתי לו שיביא אלבום ואסדר לו אחד, ואם יביא אחד גדול? מה עושים עם תמונות החתונה? פתאום כל הסיפור מסביב לתמונות... אויייששששששש