אוטו סנטר - זהירות

fenderon

New member
אוטו סנטר - זהירות ../images/Emo70.gif

רכשתי מחברה זו רכב שהיה בהשכרה יד ראשונה לפני מספר שנים. לטענת החברה אז, הרכב עבר בדיקות והוצג בפני טופס הבדיקה שלו בו היו רשומים ליקויים שוליים. לא סמכתי על בדיקה זו והכנסתי את הרכב למכון אחר על חשבוני בו התגלו ליקויים אחרים שלא הופיעו בטופס הבדיקה של אוטו סנטר (!) ברוב טפשותי (חסתי על הכסף של הבדיקה) במקום לקחת את הרגליים ולברוח, שאלתי את נציגי החברה מה יש להם לומר על הנושא במיוחד ומאחר שהופיע בבדיקה שיש גם קמט בשילדה. הם טענו שיש הבדלים בין מכון למכון והקמט בשלדה נובע מהחניית הרכב על מדרכות ושזה ליקוי מוכר ולא עושים מזה עניין. מאחר ואכן הופיע בטופס "ליקוי בעל חשיבות נמוכה" השתכנעתי ורכשתי את הרכב. בתקופה האחרונה ניסיתי למכור את הרכב מספר פעמים ובכל פעם שמישהו לקח את הרכב לבדיקה וחזר עם ליקוי שילדה הוא לא רצה לשמוע על רכישת הרכב. היום, לאחר תקופה ממושכת של המתנה, נאלצתי להוריד 10,000 ש"ח (!) ממחירון הרכב המשוקלל עקב הקמט בשילדה. את חברת אוטו סנטר איני יכול לתבוע כיון שאין באפשרותי להוכיח שלא אני ביצעתי את הפגיעה בשלדה וזאת למרות שיש בידי טופס החתום על ידם עם התחייבות שהרכב הוא ללא תאונות שלדה, שלימים התברר כמכתב שווא. שימו לב לנושא ובמשנה זהירות כאשר אתם רוכשים רכב - לא להתקמצן לעשות בדיקה חוזרת ולברוח משם ברגע שיש סתירות בין הבדיקות.
 

eytcor

New member
אין לך לבוא בטענות רק לעצמך

מכרו לך סיפור ("והקמט בשלדה נובע מהחניית הרכב על מדרכות"). אתה קנית את השטות הזאת. אני בטוח שגם אתה ניסת למכור את הסיפור הזה אבל אף אחד לא קנה אותו. כי אנשים לא פריירים. לגבי הורדת המחיר, כל שוק מכוניות יד שניה הוא על הפנים בעקבות מלאי הרכבים בחברות הליסיניג שמציעות מבצעים אטרקטיבים ללקוחות (ללא מע"מ, תשלומים אינסופים וכו) מבצעים שאתה כמוכר פרטי לא מסוגל לעמוד מולם.
 

fenderon

New member
מה הקשר ???

אני באתי בטענות פה למישהו ? זאת לא הנקודה בכלל ! אם מקום שמכבד את עצמו כמו אוטו סנטר מוכר רכבים עם תקלות בשלדה ומצהיר בפומבי שאין כאלה תקלות זה בית עסק שיש להזהר ממנו. מה שניסיתי פה זה לתת מידע לצרכנים אחרים שייזהרו ובתמורה מה שיש לך לומר זה האשמות שניסיתי לעבוד על אנשים ? חשבתי שהפורום הזה נועד לשתף מידע מסייע בין צרכנים ולא להכפיש אחד את השני אבל כנראה שהתבדיתי. גועל נפש !!
 

yairnatty

New member
כל סוחר מכוניות הוא רמאי בפוטנציה.

גם אני כמעט נפלתי בעסקה עם חברת "אוטו דיל" אבל בגלל החוסר אמונה יצאתי בזול (400 ש"ח על בדיקה) ובאמת שרק במזל יצאתי מהעסקה , גם כשקונים היום אוטו מרופא צריך להיזהר.
 

מוטציה1

New member
אכו סיפור כואב

יש לי ניסיון אחר עם "אלדן מכירת רכב", שם לאחר רכישת פיאסטה מהשכרה היו מספר בעיות קטנות (ידית רכב, אטם מנוע) ותיקנתי על חשבוני, אך לאחר שליחת הקבלה לחברה+פקס המתאר את המקרה קיבלתי צ'ק על סך התיקונים לביתי. אכן מלכתחילה לא הייתה צריך לקנות רכב עם בעיה כזאת. אגב, "קצה שלדה" יכול להיגרם גם נסיעה לאחור בחניה במהירות נמוכה (ע"ע אמא שלי). לרוב נהוג לגרום למוכר הרכב להתחייב כי הרכב חף מבעיות מנוע, גיר ושלדה, אחרת תשלום הבדיקה יוחזר לך. בכל אופן, נשמע לי מעט מוגזם להוריד 10K ממחיר הרכב על דבר כזה, תחת ההנחה ששאר הרכב תקין לחלוטין. בהצלחה בעתיד, ואל תיקח ללב כל מה שאתה קורא: זה פורום, תשמע כל מיני דעות כאן.
 
חברות למכירת רכב משומש נוצר בשנים האחרונות שינוי תדמיתי לעסקים שמוכרים רכב משומש. אם פעם זה היה מגרש שניהל בדרך כלל "הנוכל השכונתי" הצרכנים למדו מהר מאוד להתרחק ממגרשים אלו. עם הצטברות רכבי הליסנג ורכבי ההשכרה , משהוא הגהה רעיון של הקמת מגרשים בסגנון אחר. פרסום מתאים, הקמת מגרשים וחדרי תצוגה, אנשי מכירות עם עניבות. ומגרשים שנראים הרבה יותר טוב , הביאו למהפך השיווקי. השאלה , היא כמובן להיכן נעלם "הנוכל השכונתי". ממה שאני קורה כאן לא פעם. נראה לי שהוא לובש היום עניבה , ומנהל את אחד המגרשים האלה....
 

ngong

New member
הנוכל השכונתי

לצערי בעסקים אין הגינות.שם המשחק זה לסדר אחד את השני.מי שתחבולן טוב יותר זכה."הנוכל השכונתי"יושב במשרד, במגדל גבוה עם לשכה מרשימה.מבצעי הפקודות הם אנשים רגילים שבסך הכל רוצים להתפרנס. אני ראיתי בעיניים איך מדביקים חלקים פגומים ברכב משומש,מלטשים אותו,מכסים בניילון את הכיסאות וקדימה למגרש.עובדי המגרש חייבים לעמוד בתקציבים ולחסוך בהוצאות תפעול כמה שיותר. ראיתם פעם איף מצחצחים צמיגים עם משחת נעלים?
 

nirnir1

New member
שימו לב שצמוד לסניפים יש מכון בדיק

שימו לב שבצמוד לכל הסניפים , אני מדבר על ממש קיר משוטף, באותו המגרש, יש מכון בדיקה, מאותה רשת ארצית, שבודק עבורם את הרכבים ונותן את הטופס שמראים ללקוח, אולי זה כשר, אבל זה מסריח !!!!! מנסיוני עם בדיקות רכב, הבדיקה לעיתים, היא די מהירה, ועוסקת יותר בכיסוי תחת של המכון, הדוגמא היא כמו כל אותם התוצאות שאומרות שיש להחליף רצועת טימינג ברכב שבכלל אין בו כזו, גם אצלי כשמכרתי, מצאו משהו שבכלל לא היה ברכב.. לא זוכר מה זה היה.. את הרכב שרכשתי, לקחתי למוסך מורשה של היבואן, ביקשתי שיעלה אותו על ליפט, המוסכניק די מהר ראה מנסיונו, שמדובר רק על מכות שטחיות ושריטות, ודי הרגיע אותי, הרבה יותר יעיל מרימה טכנית של ליקויים ממכון, שלא אומרות הרבה למי של מבין.
 
למעלה