אוטונומיה בקנים..

פוגית 71

New member
אוטונומיה בקנים..

אהלן לכם.. אני הילה מקן אשדוד מרכז.. כותבת וקוראת פה דיי הרבה זמן.. בעקבות המון מחשבות ודיונים עם עצמי ועם חבר'ה מהקן שלי יש לי שאלה.. יותר נכון שאלות.. האם אתם חושבים שייש אוטונומיה בקן? האם באמת אנחנו יכולים להחליט דברים? האם רק הקומונרים קובעים לנו את ההחלטות או שאנחנו יכולים באמת לשנות החלטות ולקבוע בעצמנו??? אנא ענו לי על זה.. זה חשוב לי
 

made in china

New member
הילה

אני לא סגורה על מה התאריך כרגע, כתבת את זה אחרי השבת מלכה או לפניה? לא יודעת, אני מתחילה לחשוב שאולי יש מקום רק להחלטות מסוג מסויים, להחלטות שאולי הקומונרים והרכזים התכוונו לכוון אליהן בכל מקרה. אני לא מזלזלת בהם לרגע, אבל מצד שני אני גם לא מזלזלת בנו וביכולת שלנו לנתח נכון את המצב. עד כמה "מותר" לנו ליזום ולהציע ולשנות? עד כמה "מותר" לנו לקחת אחריות על המצב ולבחור איך לשנות אותו? הייתי רוצה לשמוע על החלטות גדולות שהתקבלו בקינים, שהוצעו ע"י הבוגרת.
 

kaktusa

New member
היא לא כתבה לפני,

היא כתבה בעקבות. בכל אופן, אני לא יודעת. בסופו של דבר הקן הוא שלנו, ואנחנו אנשים שלא מדברים סתם ולא נמצאים שבוע בתנועה ויודעים מה המשמעות של החלטות ואילו החלטות נכון ואפשרי לקבל- ואי אפשר שאם בוגרת שלמה מחליטה החלטה אחרי שיחה רצינית בעניין, יבוא קומונר\רכז קן\רכז מחוז או אנא עארף מה ויגיד חד משמעית- "זה לא יקרה". קר"ש אשדוד מרכז אימפריה לעתיד הרחוק. [אני אופטימית היום
די. אני חייבת להפסיק. קרן תפסיקי!
זהו, אני לא צינית יותר]
 

הס מסקי

New member
בלי הרבה היסוס.

את התשובה שלך, תלכי לחפש בקן שלך, עם החברים שלך ועם הקומונרים שלך. אין לך מה לחפש פה תשובות. האמת נמצאת בקן, בחוץ, לא בתוך מחשב מטומטם. התובנות שתגיעי אליהן יהיו הרבה יותר משמעותיות אמיתיות וכנות אם תעשי את הבירור הזה אצלך בקן. תפני את השאלות ששאלת אלייך, את- מעצבת את הקן? בצורה אקטיבית? את עושה בכלל משהו כדי לעצב את הקן? זה משמעותי? הקומונרים הם שותפים שלך? הבוגרת שלך פועלת ומגשימה את ערכיה? האם את עושה זאת? יש המון המון שאלות שהן כ"כ אישיות שפשוט התשובה שלהן לא תוכל לבוא ממישהו שכותב מול מסך, ולא מסתכל לך בעיניים.
 

made in china

New member
זה לא ככה

זה משהו שדובר בקן המון. פשוט עניין אותי לשמוע מה אנשים מקינים אחרים מרגישים, זה הכל. לא ציפיתי לתשובות נכונות או לפתרונות קסם מאף אחד. אני יודעת שאלה דברים שצריך לפתור בקן, מן הסתם.. חזרנו משבת מלכה בהרגשה מסויימת אחרי שהצענו החלטה שדנו עליה בשיחה של הבוגרת, וההצעה די נדחתה. מעניין אותי לשמוע מה קורה בקינים אחרים כשמגיעים למצבים כאלה, היות והפורום הזה הוא המקום היחיד כרגע שבו אני יכולה לשמוע דעות של אנשים ברמה הארצית.
 

1קקטוסית

New member
ואני חושבת שאני אמקד את השאלה...

איך באה לידי ביטוי ההנהגה הקינית שלכם? מאיפה מגיעות ההחלטות... מי היוזמים... מי תפקידו להרים את הקן?! אני פשוט חושבת שבתור בוגרת אלה הן שאלות שכל חניך או קבוצה צריכים לשאול. כל פעם מחדש.. ולבדוק את הדברים..
 
למעלה