אוטוטו - אפליקציה חדשה לתחבורה ציבורית
אוטוטו - אפליקציה חדשה לתחבורה ציבורית
אז ראיתי בפייסבוק פרסום ממומן על "אוטוטו" אפליקציה חדשה לתחבורה ציבורית. מיהרתי והורדתי אותה לטלפון.
כשהפעלתי אותה ראיתי רק אופציה של ניווט. אין שם את החלק הכי חשוב מבחינתי של אפשרות לראות את רשימת הקווים בתחנה ספציפית ואת הזמן שהם עומדים להגיע בו. למרות זאת החלטתי לנסות אותה היום בבוקר ולראות מה התוצאות.
ההחלטה התקבלה כשכבר הייתי על האוטובוס בדרך לעבודה, כך שהחיים של האפליקציה היו יחסית קלים.
הייתי באבא הלל וביקשתי לנווט לרחוב הברזל עם מספר הבניין המדויק. משום מה האפליקציה כתבה שהיא שולחת אותי דרך רוקח (?), אבל אז זיהתה שאני על קו 76 (יפה, בייחוד כי קו 142 היה צמוד אלינו) וסימנה את מסלול הנסיעה שלו ומתחנת הירידה את המסלול ברגל עם הערכת זמן לא רעה בכלל. הסימון של המיקום שלי על המסלול היה נוח למדי. בשלב מסוים השתעממתי מלהסתכל על המפה והלכתי לעשות משהו בטלפון, וכשחזרתי לאפליקציה היא נטענה מחדש. היא לא ממשיכה את הניווט ברקע. כדי להשתמש בה באמת צריך לשבת ולבהות בטלפון.
טוב, לפחות היא זכרה את המקום שהייתי אליו, כך שהפעלתי מחדש את הניווט אליו. האפליקציה שוב זיהתה שאני על קו 76, ונתנה את אותו המסלול.
למרבה הצער היא רצתה שארד תחנה אחת לפני התחנה שלי, אז החלטתי לבדוק איך היא מתפקדת במשבר ונשארתי על האוטובוס בכל זאת. הסימון על המפה הראה שאני מחוץ למסלול, אבל מבחינת האפליקציה הכל כרגיל. שום "ניווט מחדש" כמו בווייז. את ההוראות הרגליות היא המשיכה לתת לי כאילו אני צועדת במסלול שנקבע מראש. כשצעדתי לאורך רחוב הארד מבחינתה הייתי בברזל, וכבר ביעד! בשלב הזה נמאס לי, הפסקתי את הניווט והפעלתי אותו מחדש. הפעם היא הבינה שאני בארד ונתנה הוראות משם. כשהגעתי לבניין של העבודה ראיתי שהאפליקציה רוצה שאני אמשיך הלאה, והורתה לי לחפש את הבניין בצד הלא נכון של הכביש.
מאכזב. אם אשתמש בה בעתיד למקומות שאני לא מכירה אני אהיה מאוד זהירה.
לסיכום - זיהוי האוטובוס שאני נמצאת עליו - 10.
ניווט רגיל - 1.
אולי אבדוק אותה שוב ביציאה מהעבודה ואראה אם היא שולחת אותי למסלול הגיוני.
אוטוטו - אפליקציה חדשה לתחבורה ציבורית
אז ראיתי בפייסבוק פרסום ממומן על "אוטוטו" אפליקציה חדשה לתחבורה ציבורית. מיהרתי והורדתי אותה לטלפון.
כשהפעלתי אותה ראיתי רק אופציה של ניווט. אין שם את החלק הכי חשוב מבחינתי של אפשרות לראות את רשימת הקווים בתחנה ספציפית ואת הזמן שהם עומדים להגיע בו. למרות זאת החלטתי לנסות אותה היום בבוקר ולראות מה התוצאות.
ההחלטה התקבלה כשכבר הייתי על האוטובוס בדרך לעבודה, כך שהחיים של האפליקציה היו יחסית קלים.
הייתי באבא הלל וביקשתי לנווט לרחוב הברזל עם מספר הבניין המדויק. משום מה האפליקציה כתבה שהיא שולחת אותי דרך רוקח (?), אבל אז זיהתה שאני על קו 76 (יפה, בייחוד כי קו 142 היה צמוד אלינו) וסימנה את מסלול הנסיעה שלו ומתחנת הירידה את המסלול ברגל עם הערכת זמן לא רעה בכלל. הסימון של המיקום שלי על המסלול היה נוח למדי. בשלב מסוים השתעממתי מלהסתכל על המפה והלכתי לעשות משהו בטלפון, וכשחזרתי לאפליקציה היא נטענה מחדש. היא לא ממשיכה את הניווט ברקע. כדי להשתמש בה באמת צריך לשבת ולבהות בטלפון.
טוב, לפחות היא זכרה את המקום שהייתי אליו, כך שהפעלתי מחדש את הניווט אליו. האפליקציה שוב זיהתה שאני על קו 76, ונתנה את אותו המסלול.
למרבה הצער היא רצתה שארד תחנה אחת לפני התחנה שלי, אז החלטתי לבדוק איך היא מתפקדת במשבר ונשארתי על האוטובוס בכל זאת. הסימון על המפה הראה שאני מחוץ למסלול, אבל מבחינת האפליקציה הכל כרגיל. שום "ניווט מחדש" כמו בווייז. את ההוראות הרגליות היא המשיכה לתת לי כאילו אני צועדת במסלול שנקבע מראש. כשצעדתי לאורך רחוב הארד מבחינתה הייתי בברזל, וכבר ביעד! בשלב הזה נמאס לי, הפסקתי את הניווט והפעלתי אותו מחדש. הפעם היא הבינה שאני בארד ונתנה הוראות משם. כשהגעתי לבניין של העבודה ראיתי שהאפליקציה רוצה שאני אמשיך הלאה, והורתה לי לחפש את הבניין בצד הלא נכון של הכביש.
מאכזב. אם אשתמש בה בעתיד למקומות שאני לא מכירה אני אהיה מאוד זהירה.
לסיכום - זיהוי האוטובוס שאני נמצאת עליו - 10.
ניווט רגיל - 1.
אולי אבדוק אותה שוב ביציאה מהעבודה ואראה אם היא שולחת אותי למסלול הגיוני.